Eikö hävetä yhdellä paikalla oli lysterinen maljakko puoleen hintaan tämä oli sen ostanut ja vienyt reilulla katteella omaan pöytäänsä myyntiin samalle kirppikselle easyllä.
Eikö ole mitään rajaa ahneudella.
Riihimäki on muuten yleisin lasitehtaista ja nuorin joten ei suurta myyntiarvoa koska on tehnyt tuotteita paljon.
Ja lysteri ei ole sen arvokkaampaa kuin mikään muukaan lasi esimerkiksi kirkas tai punainen tai vihreä.
Joensuussa ei voi mitään myydä normaalilla kirppishinnalla kun nuo hyeenat käy trokaamassa itselleen jälleenmyyntiin.
Toki niillä samat rojut seisoo vuositolkulla hyllyssä varmaan kannattavaa toimintaa näillä romustelijoilla.
Joensuulainen kirppis jälleenmyyjä
7
185
Vastaukset
- Anonyymi
Häh? Mikä on ongelma?
Eikö hän sitten maksanut sinulle siitä pyytämääsi puolta hintaa?
No maksoihan toki ja sai samalla täyden omistusoikeuden ostamaansa esineeseen ja näin ollen sai tehdä sille mitä tahtoo, vaikka myydä 100 kertaisella voitolla eteen päin.
Miksi muuten et itse antanut sen olla täydellä hinnalla myynnissä, vaan pudotit hinnan puoleen?
Paljonko nyt kärsit tappiota?
Etkö ymmärrä kaupan periaatteita, vai mistä sinulla kiikastaa?
Jos et osaa olla kirpparilla, niin älä mene sinne myymään romujasi niin kukaan ei "kuseta" sinua!
Kun olet myynyt kamasi, niin sen jälkeen ne eivät ole enää sinun, eikä sinulla ole niiden suhteen enää mitään sanomista.- Anonyymi
Muulla ei väliä kunhan hullu saa jostain asiasta ränkyttää. Olkoonpa se mikä tahansa!
- Anonyymi
Kaupungilla ei ole mitään merkitystä jälleenmyynnin kanssa. Kaikkialla sitä jälleenmyyntiä on. Aivan sama mistä tavarasta on kyse, niin aina jälleenmyyjät iskevät kannattaviin kohteisiin. Jälleenmyyjä ostaa vain voittoa tuottavia tavaroita.
- Anonyymi
Kaupan laki: Osta halvalla, myy kalliilla.
Mutta ei pidä olla liian ahne, tyydy prosentin voittoon, osta eurolla ja myy kahdella!
Semmoista se kaupanteko on.- Anonyymi
"tyydy prosentin voittoon, osta eurolla ja myy kahdella!"
No tuossa tulee kyllä 100% voitto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa tulee kyllä 100% voittoTämä prosentin hokema on kauppiaiden vanha hauskuutus, kun pilkkaavat asiakkaitaan yksinkertaisiksi ja laskutaidottomiksi, mitä toki suurin osa onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa tulee kyllä 100% voittoJa sinulla ei ole huumorintajua edes 1% verran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339