Amerikkalaiset sanovat näin. Juttua asiasta ilta-lehti ja ulkomaat...lukekaa ja naurakaa.
Muumien Haisuli on rasisti.
45
387
Vastaukset
- Anonyymi
Amerikkalaiset ovat niin hassuja tekopyhine moraalikäsityksineen....
- Anonyymi
Otetaan huomioon se että tämä ilmeisesti koskee vain New Yorkin museon mielipidettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan huomioon se että tämä ilmeisesti koskee vain New Yorkin museon mielipidettä.
eihä tuo ny mikää ihme ois että Tove Jansson olisi rasisti,
koska on RKP-eliittiä jne?, jos ymmärrätte mitä tällä tarkoitetaan... - Anonyymi
Suomaalaiset on seisovia hattivatti mulukkuja.
- Anonyymi
Poltetaan Muumit!!!
- Anonyymi
Mitä? Eikö se woketus loppunutkaan jenkeissä?
- Anonyymi
Trump asialle ja vähän sassiin.
- Anonyymi
Mitäs Trump fanit tähän nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump asialle ja vähän sassiin.
Tämä ei ollut naljailua vaan ihmettelen asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs Trump fanit tähän nyt?
Minä sanoin jo. Hullua tämä woketus. Sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoin jo. Hullua tämä woketus. Sairasta
Toistan. Sairasta
- Anonyymi
Minä en tiedä mitä nämä Amerikan vassut ovat sanoneet kyseisestä hahmosta, mutta minulla on kunnia omistaa sen hahmon muki.
- Anonyymi
Jos amerikkalaiset vasemmistolaiset näin sanovat, sen täytyy olla totta!
- Anonyymi
Muumimukien romahdus alkoikin nyt amerikasta?
- Anonyymi
Itse olen aina ihmetellyt, että miksi Aku Ankassa kaikki ankat ovat valkoisia? Ilmeisesti koko Aku Ankka on piilorasismia!
- Anonyymi
Aku Ankka on joidenkin mielestä täysin sopimaton lapsille, kun siinä ei ankoilla ole housuja jalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankka on joidenkin mielestä täysin sopimaton lapsille, kun siinä ei ankoilla ole housuja jalassa.
Ainakin mummo-ankalle on vaadittu somalivaltuustossa vähintäinkin hiabia. Pelle pelottomasta kuulemma pitäisi tehdä Imaami. Siis, jos kyseistä lehteä yleensäkään tilattaisiin muslimiperheiden lapsille.
T. Bertil Perversson.
- Anonyymi
Ehkä joku samaistunut haisuliin?
Heijastaa omia ja lähimmäisten piirteitä?- Anonyymi
täs vaihees ihan sama--..
nyt muumimukit pirstaleiks ja palaset tunkiolle... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt muumimukit pirstaleiks ja palaset tunkiolle...jos ette halua olla rasisti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt muumimukit pirstaleiks ja palaset tunkiolle...Ei koskaan.
Etiketin mukaan parhaat wiskyt ja konjakit juodaan ainoastaan muumipappa- tai haisulimukista.
- Anonyymi
Haisuli eli Stinky – persujen uusin sankari 😂
- Anonyymi
Nauraisin, vaan ei naurata. Ei nääs ole mitään nauramista siinä, että ihmiset ovat kautta maailman tulleet järjettömiksi mielipuoliksi.
Muistattehan Peppi Pitkätossun? Tiernapojat? Ja mitä kaikkia niitä olikaan.
Missäs se paljon peräänkuulutettu suvaitsevaisuus on? Maailmasta halutaan tehdä väritön ja hajuton ja ikävä ja hyvää vauhtia se on jo toteutunutkin.
Onneksi sentään on ehtinyt elää muunkinlaisia aikoja.- Anonyymi
Punikki käskee olemaan suvaitsevainen mutta itse sitä vähiten on. Punikin motto kuuluu näin:
Älä tee kuten me teemme vaan kuten me käsketään. - Anonyymi
Se kommunismin perkele on kaiken tämän taustalla. Se kieltää kaiken joka ei mene näiden hullujen kommareiden pirtaan.
- Anonyymi
Hyvä sijoituskohde nuo haisulit ym. mukit.
- Anonyymi
Jopa kymppitonnin voi saada hintaa vanhastaan mukista. Eri asia on, jaksaako odottaa kymmeniä vuosia
- Anonyymi
Tuskin Trumpin kannattajat joita on kaksi-kolmasosaa siinä kansasta.
- Anonyymi
Herätys YLE,muumit pois televisiosta.
- Anonyymi
Punikit näkee kaikkialla rasismia. Tavallinen ihminen ei näe sitä juurikaan.
Punikit kuitenkin itse kannattavat erittäin rasistista intersektionaalisuutta. - Anonyymi
Haisuli näyttää jotenkin Trumpilta....
- Anonyymi
Tämä on ilmianto. Haisuli on rasistinen, Mörkö rasistinen, Kiroileva Siili on rasistinen. Totuuden Ministeriö on puhunut. Ne tekevät sen itse. 👹👹👹
- Anonyymi
Kyllä se näyttää jätesäkkii.. siis burkaan pukeutuneelta
- Anonyymi
Tämähän on todella hienoa, sillä kun lähdetään Muumien analysoinnissa rasistisen woketuksen linjalle, ei paljoa jäljelle jääkään. Moni muukin hahmo on rasistinen stereotypia siinä missä Haisuli. Nipsukin on sellainen. Esikuvana oli meksikolainen hyppyrotta, ja siksi hahmosta tulikin aikansa stereotyyppi meksikolaisesta. Laiska, pelokas ja ahne. rehvakas ja epäluotettava. Monet muutkin hahmot ovat sekä rodullisia että kansanryhmiin pohjautuvia yleistyksiä.
- Anonyymi
Hulluksi vetää ennenkuin loppu koittaa.
- Anonyymi
Woke-cancelistit menneet jo ihan liian pitkälle.
Vai että Haisuli-hahmo on nyt suurin ongelma.
Kyllä naurattaa makiasti suomalaisena moista hulluutta katsellessa...
Eihän tää voi enää olla edes totta mutta kyllä se vain on. Pakko se on uskoa.
Voi huvitus.
Toisaalta parempi etteivät maailmalla omi ihan kaikkea meiltä.
Haisuli on meidän. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/edd90cb0-cb75-481a-aea6-2e86b2747c25
Haisuli: Rasismiepäily
Haisulia epäiltiin rasismista. - Anonyymi
Hih. Suuttuvat varmaan yhdennäköisyydestä.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011400263.html
https://share.google/XlxZMbXOvsnU6PEPA - Anonyymi
Mörkö näyttää lihavalta somalilta
- Anonyymi
Mörkö ei ole sinällään paha. Mutta mörkö haluaa asioita. Menee siksi sellaisiin paikkoihin joissa on asioita joita haluaa. Mutta mennessään niihin paikkoihin, aiheuttaa pelkoa ja niiden paikkojen menemisen pilalle. Muumilaakson asukas joka menee liian lähelle mörköä, saattaa menettää henkensä.
Aika selkeä kuvaus.
- Anonyymi
En ole tutustunut, mutta kuvan perusteella näyttää n e e keriltä ja haisee, niin siinä mielessä varmaan tullut mielleyhtymä, joka ei sovi enää nykypäivän totuudenvastaiseen ajattelumaailmaan.
- Anonyymi
Haisuli-hahmo näyttää kovin etniseltä. Ja koska sen käytös on epämiellyttävää leimaa hahmo kokonaista kansanryhmää.
Amerikoissa poistettiin orjuuden ajan sankareiden patsaita koska valveutunut, woke väestö näin vaati. Kyllä myös meidän on poistettava malka omasta silmästämme. - Anonyymi
Turkulaisen vasemmistolaisen valtuutetun mielestä haisuli on rasistinen:
https://www.facebook.com/pacoofturku/posts/10162831039166827/ - Anonyymi
Eihän tuo sen kummempaa meilläkään. Pesukarhu leimattiin rasistiksi eikä se ole edes mielikuvitushahmo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145