Olet nainen ihana mutta minun pitää

Anonyymi-ap

Nyt toipua toksisesta suhteesta narsistisen ja sosipaattisen naisen kanssa. Mielenterveyteni lisäksi myös fyysinen terveyteni on romahtanut. Hän haukkui minua rumaksi, homomaiseksi ja epämiehekkääksi. Hän pakotti minut kaikkiin kummallisiin fetisseihinsä. Hänellä oli myös ongelmia itsellään nautinta-aineiden kanssa. Hän tuhlasi kaikki rahani koska oli jo käyttänyt omansa ”.yritykseensä” etc etc

47

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi hänellä oli myös suhteita naisten kanssa koko ajan, mutta gaslightasi mua ettei ollut lesbo vaikka kone täynnä linkkejä. Väitti minua kyllä homoksi ja tietenkin sadistisesti nautti

• Anonyymi

Hänen taloutensa oli tosiaan yhtä kaaosta. Ansaitsi hyvin mutta törsäsi matkoihin, vaatteisiin ja muuhunkin. Sai dopamiini humalan kun osteli netissä. Sitten myi pois. Yrityksen talous samanlaista. Ei tajunnut hölkäsen pöläystä taloushallinnosta

• Anonyymi

Biletti koko ajan vaikka on jo yli 40. Söi kalliisti ulkona ja pisti kaverit maksamaan.

• Anonyymi

Ja sitten tietenkin ne nautinta-aineet. Osittain teki myös töitä niiden avulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toksinen työkulttuuri. Dealineja ja allnightereita tietää sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toksinen työkulttuuri. Dealineja ja allnightereita tietää sen

Mutta kova työ vaatii kovemmat huvit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautintoaineet ei pahasta vaan käyttäjä tekee niistä pahan.Jotkut osaa kontrolloida käyttöä niin et siitä on hyötyä enemmän kuin haittaa.Ilmeisesti se nainen ei sitten osannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautintoaineet ei pahasta vaan käyttäjä tekee niistä pahan.Jotkut osaa kontrolloida käyttöä niin et siitä on hyötyä enemmän kuin haittaa.Ilmeisesti se nainen ei sitten osannut.

Höpö höpö. Kukaan ei hallitse pitemmän päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narkin puolustuspuhe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Kukaan ei hallitse pitemmän päälle

Kuka sitä enään vanhana haluaa elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narkin puolustuspuhe

Voipi olla,eipä voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sitä enään vanhana haluaa elää.

Hmm. Riippuu vähän millainen tuuri käy. Viimeiset vuodet voi ennen kuolemaa olla aika vaikeita jos pilannut terveyden. Tiedän tästä yhden tuoreen tapauksen lähipiiristä. Ei kaikki kuole äkillisesti. Sitten on aivoinfarktin jälkeen sukulaisten ja hoitajien armoilla ja kelan rahoilla. Tiedän yhden tapauksen että vuosikymmeniä. Jotkut saa alkoholidementian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm. Riippuu vähän millainen tuuri käy. Viimeiset vuodet voi ennen kuolemaa olla aika vaikeita jos pilannut terveyden. Tiedän tästä yhden tuoreen tapauksen lähipiiristä. Ei kaikki kuole äkillisesti. Sitten on aivoinfarktin jälkeen sukulaisten ja hoitajien armoilla ja kelan rahoilla. Tiedän yhden tapauksen että vuosikymmeniä. Jotkut saa alkoholidementian

Sitä paitsi hyvinvointivaltiota puretaan nyt. Yksityiset hoitopaikat helvetin kalliita.

• Anonyymi

Vieläkö roikut henkisesti siinä naisessa?Rakastat sitä edelleen?

• Anonyymi

En tiedä. Ehkä teen jotain lopullista siirtymää. Siivoan nyt työpöytää tavaroista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Ehkä teen jotain lopullista siirtymää. Siivoan nyt työpöytää tavaroista

Voimia.Se tapahtuu kyllä itsestään älä huoli.Huomast yks päivä ettet välitä pätkääkään hänestä enään,et edes vihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia.Se tapahtuu kyllä itsestään älä huoli.Huomast yks päivä ettet välitä pätkääkään hänestä enään,et edes vihaa.

En ole häntä koskaan vihannut, vaikka olen ollut vihainen. Välillä kyllä tuntunut myös, että olin hänelle jonkinlainen ulkoistettu omatunto ja varaventtiili. Kaikkiin hänen juttuihinsa en lähtenyt. Tietysti raskasta olla. Mutta näin samantapaisia kun työskentelin vähän aikaa erityisopettajana

• Anonyymi

Minulla oli vähän samaa miehen kanssa, mutta erosin. Nyt voin hyvin

• Anonyymi

Voimia sulle

• Anonyymi

Nykyään Cluster B persoonallisuushäiriöitä hoidetaan käyttäytymisterapialla. Epävakaata kai hyvinkin tuloksin. Tietysti tärkeintä sitoutuuko itse hoitoon.

Narsissismissa kai ennuste voi olla huonompi juuri tästä syystä. Kai myös pahenee iän myötä, kun taas epävakaa taas voi jopa parantua kokonaan. Sosiaalinen hinta voi olla kova sitten vanhana, kun suututtanut sukulaisetkin. Ulkonäkö ja charmi ei enää pure

• Anonyymi

Sosiaalinen hinta on voinut olla kova kun kolmelta aamuyöstä kirjoittaa Suoni24 viestejä ”Cluster B -persoonallisuushäiriöstä”. Sanoisin ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosiaalinen hinta on voinut olla kova kun kolmelta aamuyöstä kirjoittaa Suoni24 viestejä ”Cluster B -persoonallisuushäiriöstä”. Sanoisin ainakin.

Tai en ainakaan tiedä mitä muuta ajattelisi.

• Anonyymi

Antisosiaalinen jotenkin kiehtoo minua. Vankilathan täynnä huonosti sopeutuvia tällaisia, joista tulee pikkurikollisia ja väkivaltaisia. Elämä saattaa jäädä lyhyeksi.

Paremmin sopeutuvat voivat menestyä hyvin esimerkiksi liike-elämässä, koska ovat häikäilemättömiä ja laskelmoivia. Voi kuitenkin johtaa myös lankeemukseen tämä piirre, jos menevät liian pitkälle. Esim kavaltavat ja talousrikokset.

En tiedä voiko tästä ”parantua”. Kai myös biologinen syy sosiopatiaan, jota ei täysin ymmärretä. Usein toki epävakaat kotiolot ja kertaantuu sukupolvien ajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Harrastehan tämä ;) Unettomuus vaivaa poskionteloiden takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Harrastehan tämä ;) Unettomuus vaivaa poskionteloiden takia.

Haha. Oikein sulle, narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha. Oikein sulle, narsisti.

No niin. Se hetki meni ohi nopeasti…

• Anonyymi

Ei oo kyllä järjissään sukulaiset tuolloin.Aito rakkaus ei hylkää kokonaan sukulaisiaan.Todella paha vääryys tietenkin kun tehdään elikkä jätetään ulkopuolelle suvun voimin vain rahan ahneuden vuoksi miettimättä miten ulkopuolisen jälkeläiset joutuu tuolloin kärsimään viattomana.
        Kyllä silloin voi hylätä sukunsa.Kaikki minkä teette vanhemmille teette niiden lapsille,kaikki minkä teette lapselle teette vanhemmalle periaate.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antisosiaalinen jotenkin kiehtoo minua. Vankilathan täynnä huonosti sopeutuvia tällaisia, joista tulee pikkurikollisia ja väkivaltaisia. Elämä saattaa jäädä lyhyeksi.

Paremmin sopeutuvat voivat menestyä hyvin esimerkiksi liike-elämässä, koska ovat häikäilemättömiä ja laskelmoivia. Voi kuitenkin johtaa myös lankeemukseen tämä piirre, jos menevät liian pitkälle. Esim kavaltavat ja talousrikokset.

En tiedä voiko tästä ”parantua”. Kai myös biologinen syy sosiopatiaan, jota ei täysin ymmärretä. Usein toki epävakaat kotiolot ja kertaantuu sukupolvien ajan

Lue enemmän kirjoja pösilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä osaat puhua,kirjoittaa lukea muttet osaa etkä halua osata oikeasti pureutua ihmismielen.
        Mikään ei ole samaa kaavaa.Olen niin kurkkua myöten täynnä teitä ihmisten ja perheiden pilaajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä osaat puhua,kirjoittaa lukea muttet osaa etkä halua osata oikeasti pureutua ihmismielen.
        Mikään ei ole samaa kaavaa.Olen niin kurkkua myöten täynnä teitä ihmisten ja perheiden pilaajia.

Lisään.Te olette suurelta osin niitä ketkä haluaa vain itselleen hyödyn ja oikeasti viis veisaatte ihmisen onnellisuudesta.Useita teistä ajaa aate maailma ja halu muuttaa ihmisiä oma mieleiseksi kuten YHTEISHYÖDYLLISEKSI.Teille on kirosana ihmiset kenestä ei rahaa saada.Psykiatriassa puhutaan onnellisuudesta...lampaille tätä valehdellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä siitä tiedäkään muuta kuin olen lukenut ja vähä käytännön kokemus. Noihan vain tosiaan yleistyksiä. Ei kukaan ole diagnoosinsa.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä siitä tiedäkään muuta kuin olen lukenut ja vähä käytännön kokemus. Noihan vain tosiaan yleistyksiä. Ei kukaan ole diagnoosinsa.,

Ei kukaan ole diagnoosina.Älyvapaa,tajuatko miten oikeat ihmiset ajattelee kun kuulee jonkun diagnoosin?Se on leima eikä poistu ikinä,edes silloin kun paranet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole diagnoosina.Älyvapaa,tajuatko miten oikeat ihmiset ajattelee kun kuulee jonkun diagnoosin?Se on leima eikä poistu ikinä,edes silloin kun paranet.

Ootko sitten parantunut?

• Anonyymi

joo olisin sulle ihan vtusti liian nuori muutenki ota tommone vanha matkustelija,hi

• Anonyymi

Kuulostaa erittäin vakavalta

• Anonyymi

Mainitsinkohan jotain tästä ennen kuin tiemme erosi? 🤔
      "Asiat ei ole siellä sitä miltä näyttää"

Mn tumma

• Anonyymi

Et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et

Kyllä sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sanoin.

Ei kyl muistikuvaa. Olin varmaan humalassa tai nukuin

• Anonyymi

Kylläpä valitsit huonosti kun tuollaisen kumppanin otit.

• Anonyymi

Niinpä. Vaan voi itteensä syyttää. Kalliit on laulujen lunnaat, kuten runoilija jo totesi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Vaan voi itteensä syyttää. Kalliit on laulujen lunnaat, kuten runoilija jo totesi

😭😭😭😭😭

• Anonyymi
      UUSI

Voimia ❤️ Toivottavasti pääset irti. Koita kestää ja irrottautua.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos sinulle sisareni uskossa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle sisareni uskossa

Jumalan siunausta!

• Anonyymi
      UUSI

On se kumma kun Suomessa ei saa lomalla olla rauhassa.

• Anonyymi
        UUSI

Muuta ulkomaille

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2820
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      45
      2574
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1963
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1291
    Aihe