K-Ruoka sovellus

Anonyymi-ap

Mistä sitä mainostettua kokonaista Norjan lohta saa 6,99 kilohintaan ?
Kun katsoo Pirkanmaan K-Supermarketteja tulee teksti " ei ole saatavilla valitussa kaupassa" ?

18

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta voita saa tarjouksessa eikä puutu kuin lohi. Siksi mentävä huomenna kirrelammelle koittaan.

• Anonyymi

Kannattaa käydä sidonnaisuuksista vapaassa kaupassa. Siellä henkilökunta on ystävällistä, eikä kuvittele jokaista alle parikymppistä varkaaksi.

• Anonyymi

Mikä se on se sidonnaisuuksista vapaa kauppa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se on se sidonnaisuuksista vapaa kauppa???

Sellainen, joka toimii liiketalousperusteisesti. Omistaja lienee joku sissiteltassa lymyilevä saksalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen, joka toimii liiketalousperusteisesti. Omistaja lienee joku sissiteltassa lymyilevä saksalainen.

Ilman Saksalaisten tarkkaa hintapolitiikkaa olisimme kusessa täällä Orivedellä.

• Anonyymi

Ei kannata ostaa. Kaksi vuotta sitten ostin Oriveden K-Supermarketista Norjan lohta. Kotona kalan haju oli melkoinen kun pussi avattiin.
      Palautin kauppaan ja sain hyvitykseksi kalan hinnan. Jutellessa myyjän kanssa selvisi, että kala oli ollut VIIKON tiskillä myytävänä.
      Vain palauttamani kala vietiin takahuoneeseen.
      Että semmonen kauppa...

• Anonyymi

Höpö höpö. Aina oon saanu Hyvää ja tuoretta kalaa.

• Anonyymi

Kala on kyllä tuoretta myytäessä. Kunhan ostaja muistaa pitää kalan kokoajan kylmässä. Jos kylmäketju katkeaa kala pilaantuu. Jos itsellä ei ole mukana kylmäkuljetusta niin kannattaa ostaa kalaa ostaessa myös jäätä kalan ympärille. On turha syyttää myyjää Jos itse pilaa kalan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kala on kyllä tuoretta myytäessä. Kunhan ostaja muistaa pitää kalan kokoajan kylmässä. Jos kylmäketju katkeaa kala pilaantuu. Jos itsellä ei ole mukana kylmäkuljetusta niin kannattaa ostaa kalaa ostaessa myös jäätä kalan ympärille. On turha syyttää myyjää Jos itse pilaa kalan.

Kala palautettiin puolen tunnin sisään ostosta, ja haju oli aivan hirveä kun oli pussiin laitettu. Myyjä ei pystynyt kunnolla haistamaan.

Ja enköhän ihan itse omin korvin kuullut kun myyjä sanoi että kala oli laitettu tiskille edellisviikon tiistaina ja ostopäivä oli tiistai. Noin niinkuin viikko nopeasti laskettuna.

• Anonyymi

Mäkin oon ostanut kalaa pari vuotta sitten. Sekin alkaa nyt pikkuhiljaa haista hassulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kala palautettiin puolen tunnin sisään ostosta, ja haju oli aivan hirveä kun oli pussiin laitettu. Myyjä ei pystynyt kunnolla haistamaan.

Ja enköhän ihan itse omin korvin kuullut kun myyjä sanoi että kala oli laitettu tiskille edellisviikon tiistaina ja ostopäivä oli tiistai. Noin niinkuin viikko nopeasti laskettuna.

en ole tiennykkään että sunnuntaisinkin on palveleva tiski auki ?

• Anonyymi

On pakatuissakin tuotteissa päivät viimeisillään. Ja ei auto yhtä nakkipakettia kerrallaan tuo varastoon. Mutta pidempiä päiväyksiä pidetään piilossa.

• Anonyymi

Älä unohda nautaa.

• Anonyymi

Älä syö ulkomaista nautaa.

• Anonyymi

Onko Argentiina ulkomailla?

• Anonyymi

Toimii varmaan itsepalveluperiaatteella. Jos kaupasta löytyy onkipaketti ja syöttejä, niin siinähän se lupaus on täytetty. Vapaa haeskellessa pitää pyytää maanomistajalta lupa ennen katkaisua. Hyvää kalaonnea!

• Anonyymi

K-ruoka ryhmän monet tarjoukset on usein jopa kalliimpia, mitä löytyy tutkimalla kokonaistarjontaa.
      Sehän ei tietenkään ole kauppiaan, vaan Keskon vika.
      Ottaa vaan pattiin, un asiakasta pidetään tyhmänä.

• Anonyymi

Aika tyhmä saa olla, jos asioi K-kaupassa. Siellä asiakas ryöstetään. Joskus on kyllä ihan pakko poiketa hakemaan status-juomaa. ES on K-ryhmän hallussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59