Mistä sitä mainostettua kokonaista Norjan lohta saa 6,99 kilohintaan ?
Kun katsoo Pirkanmaan K-Supermarketteja tulee teksti " ei ole saatavilla valitussa kaupassa" ?
K-Ruoka sovellus
14
393
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta voita saa tarjouksessa eikä puutu kuin lohi. Siksi mentävä huomenna kirrelammelle koittaan.
- Anonyymi
Kannattaa käydä sidonnaisuuksista vapaassa kaupassa. Siellä henkilökunta on ystävällistä, eikä kuvittele jokaista alle parikymppistä varkaaksi.
- Anonyymi
Mikä se on se sidonnaisuuksista vapaa kauppa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se on se sidonnaisuuksista vapaa kauppa???
Sellainen, joka toimii liiketalousperusteisesti. Omistaja lienee joku sissiteltassa lymyilevä saksalainen.
- Anonyymi
Ei kannata ostaa. Kaksi vuotta sitten ostin Oriveden K-Supermarketista Norjan lohta. Kotona kalan haju oli melkoinen kun pussi avattiin.
Palautin kauppaan ja sain hyvitykseksi kalan hinnan. Jutellessa myyjän kanssa selvisi, että kala oli ollut VIIKON tiskillä myytävänä.
Vain palauttamani kala vietiin takahuoneeseen.
Että semmonen kauppa...- Anonyymi
Höpö höpö. Aina oon saanu Hyvää ja tuoretta kalaa.
- Anonyymi
Kala on kyllä tuoretta myytäessä. Kunhan ostaja muistaa pitää kalan kokoajan kylmässä. Jos kylmäketju katkeaa kala pilaantuu. Jos itsellä ei ole mukana kylmäkuljetusta niin kannattaa ostaa kalaa ostaessa myös jäätä kalan ympärille. On turha syyttää myyjää Jos itse pilaa kalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kala on kyllä tuoretta myytäessä. Kunhan ostaja muistaa pitää kalan kokoajan kylmässä. Jos kylmäketju katkeaa kala pilaantuu. Jos itsellä ei ole mukana kylmäkuljetusta niin kannattaa ostaa kalaa ostaessa myös jäätä kalan ympärille. On turha syyttää myyjää Jos itse pilaa kalan.
Kala palautettiin puolen tunnin sisään ostosta, ja haju oli aivan hirveä kun oli pussiin laitettu. Myyjä ei pystynyt kunnolla haistamaan.
Ja enköhän ihan itse omin korvin kuullut kun myyjä sanoi että kala oli laitettu tiskille edellisviikon tiistaina ja ostopäivä oli tiistai. Noin niinkuin viikko nopeasti laskettuna. - Anonyymi
Mäkin oon ostanut kalaa pari vuotta sitten. Sekin alkaa nyt pikkuhiljaa haista hassulta.
- Anonyymi
On pakatuissakin tuotteissa päivät viimeisillään. Ja ei auto yhtä nakkipakettia kerrallaan tuo varastoon. Mutta pidempiä päiväyksiä pidetään piilossa.
- Anonyymi
Älä unohda nautaa.
- Anonyymi
Älä syö ulkomaista nautaa.
- Anonyymi
Onko Argentiina ulkomailla?
- Anonyymi
Toimii varmaan itsepalveluperiaatteella. Jos kaupasta löytyy onkipaketti ja syöttejä, niin siinähän se lupaus on täytetty. Vapaa haeskellessa pitää pyytää maanomistajalta lupa ennen katkaisua. Hyvää kalaonnea!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672792
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152101En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1881904Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591729Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231468En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981083- 9933
- 77909
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163861Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113859