Paljonko porukka lähettelee pikkutuhmia kuvia ?

Anonyymi-ap

Vuosi sitten kaksi naispuolista hyvää ystävää ehdotteli hirveästi että voitaisko jakaa niin sanottuja tuhmia kuvia! Ja kyllähän niitä tuli laitettua puolin ja toisin... Ja olihan se ihan kivaa🤭🤭 mutta nyt kun kyseiset daamit on parisuhteissa niin sekin loppui... Pikkuisen tekis omalla tavalla löytää sellaisia ihmisiä jotka tykkäsi/tykkää jakaa kuvia😬😬 olisko täällä semmoisia ihmisiä? T.M35

45

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahaa!! Taidanpa olla ehkä toinen noista Daameista 😁 vieläkö käytät sitä zangi sovellusta?

• Anonyymi

🤣🤣moi🤣🤣 kyllä se mulla on vielä käytössä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣moi🤣🤣 kyllä se mulla on vielä käytössä!

1061302657 tämä sama vieläkin😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1061302657 tämä sama vieläkin😁

Palataanpas illasta asiaan kun pääsen kotiin😏😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palataanpas illasta asiaan kun pääsen kotiin😏😏

Selvä😁

• Anonyymi

Ihanaa, että tällaisia kohtaamisia tapahtuu. Tuli hymy huulilleni, vaikka olen täysin ulkopuolinen. 🤭☀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, että tällaisia kohtaamisia tapahtuu. Tuli hymy huulilleni, vaikka olen täysin ulkopuolinen. 🤭☀️

No kyllä kieltämättä meinaa hymyilyttää itseäkin 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ei muutakun liityt mukaan😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi lolla yksi ja sama trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ollu....

• Anonyymi kirjoitti:

Voin sanoa että kyllä tuolla keskustelussa tapahtuu!! Ei hirveesti mutta tulee kuvia ja videoita👍👍👍👍 PS.itsekkin liityin😁

• Anonyymi

Täällä N.23 saako liittyä mukaan🤭

• Anonyymi

Ehdottomasti jos itse vaan haluut🤣 numero on tossa kommentissa☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti jos itse vaan haluut🤣 numero on tossa kommentissa☝️

Mukavalta kuulostaa 😍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavalta kuulostaa 😍🔥

Pikku tuhmailu on aina kivaa🥰

• Anonyymi

Mites vähän vanhempi? +50v nainen tarvis piristäviä kuvia😍😍

• Anonyymi

No ehdottomasti👍👍 ei muutakun zangi sovellus ja numero on tossa ylempänä kommentissa❤️

• Anonyymi

Hmmmm

• Anonyymi

Moi
      Mites mies 55. ??
      Treenattu versio …

• Anonyymi

Tännekin voi naiset laittaa kuvia
      10-6790-5255

• Anonyymi

Sopiiko liittyä mukaan?
      M43

• Anonyymi

Ei muutakun mukaan vaan

• Anonyymi

No niin, tämähän lähti ihan mukavasti liikkeelle. Nyt vaan naisia mukaan lisää, muuten pelkkä pippelinäyttely.
      Ei tarvi olla missi eikä malli, yhteinen kiinnostus "tuhmiin" kuviin riittää.
      Jokainen laittaa sellaisia kuvia kun parhaaksi katsoo, ilman kasvoja mieluusti.
      Ja kyseessä siis ketjun aloittajan numero.
      Rohkeasti vaan mukaan! 😊☀️

• Anonyymi

Joo rohkeasti mukaan vaan💪💪 sitten kun on N Ja M suhde saadaan sopivaksi ja kaikki suostuu niin luon sitten ryhmän tonne missä on vain halukkaat.. ja ne jotka haluaa vetää soolona niin menee sitten minun kautta👌 t.aloittaja

• Anonyymi

Nyt vaan rohkeasti mukaan vaan🤭🤭

• Anonyymi

Ihan varmaan live-kaverit tekisi noin. Joskus kauan aikaa sitä tuli tehtyä nettikavereitten kanssa. Aika oli vielä sellainen että kamerat oli huonoja. Kyllähän huonollakin videokameralla sai sen aikaisessa mesessä esim. Yläosan ihan hyvin näkymään, mutta esim. pillu ja suihkut oli epätarkkoja.

Nykyään ei ole tullut enää tehtyä, eikä omassa tuttava piirissä olevalta naiselta voi pillun kuvaa pyytää. Olenkin sanonut naisen istuvan vaikutusvaltaisen värkin päällä.

• Anonyymi

No kyllä muistan ensimmäiset kamerat ja olihan ne kyllä aika huonoja🤣 ja joo itse olen tämän keskustelun aloittaja.... Siis aivan huikeaa porukkaa on ollu linjoilla👍👍 ja on ollu muutaman niitäkin että ei sitten ole uskaltanut ja ovat paloitellut sitä! Jokainen tekee omat päätökset mitä haluaa tehdä nykypäivänä🤗

• Anonyymi

Moi naiset laitelkaahan tuhmia kuvia
      Zangi 1091826046

• Jaahas pitäisikö sun tehdä ihan oma keskustelu🤣 hyvä tulla kalastelee toisten keskusteluun

• Anonyymi

Täällä eräs vaimo,minulla ja miehelläni on kolmenkimppoja ja parin vaihtoa mutta haluan käydä myös ilman miestäni. Minulla ihana varattu vakkari jonka kanssa vaihdellaan viestejä ja kuvia kun ei nähdä. Ollaan kuvattu ja videoitu myös kun tavataan.

• Anonyymi

No ei muutakun liityt mukaan😁 ja numero on tuolla alkupäässä keskustelua! Täältä löytyy jo molemmille sukupuolille kuvia ja videoita👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei muutakun liityt mukaan😁 ja numero on tuolla alkupäässä keskustelua! Täältä löytyy jo molemmille sukupuolille kuvia ja videoita👍

Minkälaisia kuvia ja videoita siellä on? Minkä ikäistä porukkaa on? Itse olen 30v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisia kuvia ja videoita siellä on? Minkä ikäistä porukkaa on? Itse olen 30v

Sessioo ja ja sitten pelkkiä kuvia mitä kukin haluaa laittaa ikä haarukka menee varmaan 25-55v ja naisia sais olla enemmän🤭 t.aloittaja

• Anonyymi

Minkälaisia olette ottaneet,lähettäneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisia olette ottaneet,lähettäneet?

Kaikenlaisia👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko n/m? T.aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaisia👍

Tietääkö miehesi jutusta,kuvista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö miehesi jutusta,kuvista?

Tämä minun kommentti t.aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä minun kommentti t.aloittaja

Siis tarkoitin tota kaikenlaista👍

• Anonyymi

Mieheni tietää että minulla on vakkari, ei ole koskaan ollut mukana tai näkemässä kun harrastetaan seksiä, pari kertaa on hänet tavannut. Joitain kuvia mieheni on nähnyt, siis vain joitakin. Suurinta osaa hän ei ole nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni tietää että minulla on vakkari, ei ole koskaan ollut mukana tai näkemässä kun harrastetaan seksiä, pari kertaa on hänet tavannut. Joitain kuvia mieheni on nähnyt, siis vain joitakin. Suurinta osaa hän ei ole nähnyt.

Arvostan kyllä tommosta toimintaa👍 t.aloittaja

• Anonyymi

Kuinka rohkeita kuvia olette ottaneet,lähettäneet?

• Anonyymi

No niin rohkeita kun vaan itse haluaa laittaa. T.aloittaja

• Anonyymi

Nyt naiset aktivoitukaa!!! T.aloittaja

• Anonyymi

Riippuu alustasta, esimerkiksi https://nussimua.fi treffeissä on ihan normaalia nämä kuvaringit..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2368
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1582
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1232
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1028
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      296
      940
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      912
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      774
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe