Vuosi sitten kaksi naispuolista hyvää ystävää ehdotteli hirveästi että voitaisko jakaa niin sanottuja tuhmia kuvia! Ja kyllähän niitä tuli laitettua puolin ja toisin... Ja olihan se ihan kivaa🤭🤭 mutta nyt kun kyseiset daamit on parisuhteissa niin sekin loppui... Pikkuisen tekis omalla tavalla löytää sellaisia ihmisiä jotka tykkäsi/tykkää jakaa kuvia😬😬 olisko täällä semmoisia ihmisiä? T.M35
Paljonko porukka lähettelee pikkutuhmia kuvia ?
45
876
Vastaukset
- Anonyymi
Hahaa!! Taidanpa olla ehkä toinen noista Daameista 😁 vieläkö käytät sitä zangi sovellusta?
- Anonyymi
🤣🤣moi🤣🤣 kyllä se mulla on vielä käytössä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣moi🤣🤣 kyllä se mulla on vielä käytössä!
1061302657 tämä sama vieläkin😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1061302657 tämä sama vieläkin😁
Palataanpas illasta asiaan kun pääsen kotiin😏😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palataanpas illasta asiaan kun pääsen kotiin😏😏
Selvä😁
- Anonyymi
Ihanaa, että tällaisia kohtaamisia tapahtuu. Tuli hymy huulilleni, vaikka olen täysin ulkopuolinen. 🤭☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, että tällaisia kohtaamisia tapahtuu. Tuli hymy huulilleni, vaikka olen täysin ulkopuolinen. 🤭☀️
No kyllä kieltämättä meinaa hymyilyttää itseäkin 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei muutakun liityt mukaan😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi lolla yksi ja sama trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollu....
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa että kyllä tuolla keskustelussa tapahtuu!! Ei hirveesti mutta tulee kuvia ja videoita👍👍👍👍 PS.itsekkin liityin😁
- Anonyymi
Täällä N.23 saako liittyä mukaan🤭
- Anonyymi
Ehdottomasti jos itse vaan haluut🤣 numero on tossa kommentissa☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti jos itse vaan haluut🤣 numero on tossa kommentissa☝️
Mukavalta kuulostaa 😍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavalta kuulostaa 😍🔥
Pikku tuhmailu on aina kivaa🥰
- Anonyymi
Mites vähän vanhempi? +50v nainen tarvis piristäviä kuvia😍😍
- Anonyymi
No ehdottomasti👍👍 ei muutakun zangi sovellus ja numero on tossa ylempänä kommentissa❤️
- Anonyymi
Hmmmm
- Anonyymi
Moi
Mites mies 55. ??
Treenattu versio … - Anonyymi
Tännekin voi naiset laittaa kuvia
10-6790-5255 - Anonyymi
Sopiiko liittyä mukaan?
M43- Anonyymi
Ei muutakun mukaan vaan
- Anonyymi
No niin, tämähän lähti ihan mukavasti liikkeelle. Nyt vaan naisia mukaan lisää, muuten pelkkä pippelinäyttely.
Ei tarvi olla missi eikä malli, yhteinen kiinnostus "tuhmiin" kuviin riittää.
Jokainen laittaa sellaisia kuvia kun parhaaksi katsoo, ilman kasvoja mieluusti.
Ja kyseessä siis ketjun aloittajan numero.
Rohkeasti vaan mukaan! 😊☀️- Anonyymi
Joo rohkeasti mukaan vaan💪💪 sitten kun on N Ja M suhde saadaan sopivaksi ja kaikki suostuu niin luon sitten ryhmän tonne missä on vain halukkaat.. ja ne jotka haluaa vetää soolona niin menee sitten minun kautta👌 t.aloittaja
- Anonyymi
Nyt vaan rohkeasti mukaan vaan🤭🤭
- Anonyymi
Ihan varmaan live-kaverit tekisi noin. Joskus kauan aikaa sitä tuli tehtyä nettikavereitten kanssa. Aika oli vielä sellainen että kamerat oli huonoja. Kyllähän huonollakin videokameralla sai sen aikaisessa mesessä esim. Yläosan ihan hyvin näkymään, mutta esim. pillu ja suihkut oli epätarkkoja.
Nykyään ei ole tullut enää tehtyä, eikä omassa tuttava piirissä olevalta naiselta voi pillun kuvaa pyytää. Olenkin sanonut naisen istuvan vaikutusvaltaisen värkin päällä.- Anonyymi
No kyllä muistan ensimmäiset kamerat ja olihan ne kyllä aika huonoja🤣 ja joo itse olen tämän keskustelun aloittaja.... Siis aivan huikeaa porukkaa on ollu linjoilla👍👍 ja on ollu muutaman niitäkin että ei sitten ole uskaltanut ja ovat paloitellut sitä! Jokainen tekee omat päätökset mitä haluaa tehdä nykypäivänä🤗
- Anonyymi
Moi naiset laitelkaahan tuhmia kuvia
Zangi 1091826046Jaahas pitäisikö sun tehdä ihan oma keskustelu🤣 hyvä tulla kalastelee toisten keskusteluun
- Anonyymi
Täällä eräs vaimo,minulla ja miehelläni on kolmenkimppoja ja parin vaihtoa mutta haluan käydä myös ilman miestäni. Minulla ihana varattu vakkari jonka kanssa vaihdellaan viestejä ja kuvia kun ei nähdä. Ollaan kuvattu ja videoitu myös kun tavataan.
- Anonyymi
No ei muutakun liityt mukaan😁 ja numero on tuolla alkupäässä keskustelua! Täältä löytyy jo molemmille sukupuolille kuvia ja videoita👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muutakun liityt mukaan😁 ja numero on tuolla alkupäässä keskustelua! Täältä löytyy jo molemmille sukupuolille kuvia ja videoita👍
Minkälaisia kuvia ja videoita siellä on? Minkä ikäistä porukkaa on? Itse olen 30v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia kuvia ja videoita siellä on? Minkä ikäistä porukkaa on? Itse olen 30v
Sessioo ja ja sitten pelkkiä kuvia mitä kukin haluaa laittaa ikä haarukka menee varmaan 25-55v ja naisia sais olla enemmän🤭 t.aloittaja
- Anonyymi
Minkälaisia olette ottaneet,lähettäneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia olette ottaneet,lähettäneet?
Kaikenlaisia👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko n/m? T.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaisia👍
Tietääkö miehesi jutusta,kuvista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö miehesi jutusta,kuvista?
Tämä minun kommentti t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä minun kommentti t.aloittaja
Siis tarkoitin tota kaikenlaista👍
- Anonyymi
Mieheni tietää että minulla on vakkari, ei ole koskaan ollut mukana tai näkemässä kun harrastetaan seksiä, pari kertaa on hänet tavannut. Joitain kuvia mieheni on nähnyt, siis vain joitakin. Suurinta osaa hän ei ole nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni tietää että minulla on vakkari, ei ole koskaan ollut mukana tai näkemässä kun harrastetaan seksiä, pari kertaa on hänet tavannut. Joitain kuvia mieheni on nähnyt, siis vain joitakin. Suurinta osaa hän ei ole nähnyt.
Arvostan kyllä tommosta toimintaa👍 t.aloittaja
- Anonyymi
Kuinka rohkeita kuvia olette ottaneet,lähettäneet?
- Anonyymi
No niin rohkeita kun vaan itse haluaa laittaa. T.aloittaja
- Anonyymi
Nyt naiset aktivoitukaa!!! T.aloittaja
- Anonyymi
Riippuu alustasta, esimerkiksi https://nussimua.fi treffeissä on ihan normaalia nämä kuvaringit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763