Suomella on nyt sysipaska hallitus!

Anonyymi-ap

Näin täytyy rehellisenä duunarina nyt vain todeta, sillä milloin muulloin on kaikki hallitusohjelman linjaukset kohdistuneet vain köyhimpien ja pienituloisten suomalaisten ihmisten kurjistamiseen, ja varakkaiden henkilöiden etujen ja tulojen kasvattamiseen. Lue hallitusohjelma ja totea itse sama asia kuin minä.

33

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut pettää aina, ihan aina.

• Anonyymi

Kurjuutta on jaossa vielä helve-tisti lisää, kun kuuntelee valtionvarainministeriön Niemelän sadistisia uhkauksia.

• Anonyymi

Riikka on kuulemma hommannut itselleen uudet entistä suuremmat sakset jolla sitten voi hyvin leikata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riikka on kuulemma hommannut itselleen uudet entistä suuremmat sakset jolla sitten voi hyvin leikata.

Kommareilla oli vasara ja sirppi, persuilla on vasara ja sakset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommareilla oli vasara ja sirppi, persuilla on vasara ja sakset.

Hyvin sanottu.:-))

• Anonyymi

Peiliinkatsomisen paikka.

• Anonyymi

Leikkaukset jatkuu ens hallituksenkin toimesta, rehellisesti voin näin duunarina todeta.

• Anonyymi

Onneksi edellinen hallitus ja kaikki tulevat hallitukset ovat parempia hallituksia kuin tämä Orpon-Purran kauhukabinetti. Näin sysipaskaa hirviöhallitusta kuin nyt on, ei voi enää koskaan tulla. Se on mahdottomuus.

• Anonyymi

Jatkuu jatkuu, tietenkin jatkuu.

Mutta nyt noiden tulevien leikkausten kohteeksi joutuvat myös hyvätuloiset suomalaiset ihmiset tulevaisuudessa. Tämä Orpon johtama rosvoklaani se leikkaa vain vähävaraisten ansaittuja tuloja, kun siinä samalla se laskee esimerkiksi hyvätuloisten verotusta.

• Anonyymi

Sinä olet paksupäinen persuyrittelijä korkeintaan, jonka ei kannata duunarina esiintyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu jatkuu, tietenkin jatkuu.

Mutta nyt noiden tulevien leikkausten kohteeksi joutuvat myös hyvätuloiset suomalaiset ihmiset tulevaisuudessa. Tämä Orpon johtama rosvoklaani se leikkaa vain vähävaraisten ansaittuja tuloja, kun siinä samalla se laskee esimerkiksi hyvätuloisten verotusta.

Onko tulonsiirrot ansaittuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet paksupäinen persuyrittelijä korkeintaan, jonka ei kannata duunarina esiintyä.

Minkäs minä pääni koolle voin. 40 vuotta ollu tehtaassa töissä. Mikähän minä sitte oikein olen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs minä pääni koolle voin. 40 vuotta ollu tehtaassa töissä. Mikähän minä sitte oikein olen?

Isopäinen duunari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa. Prof. Määttänen leikkaa eläkettäsi. Vituttaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa. Prof. Määttänen leikkaa eläkettäsi. Vituttaako?

Tuskinpa vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa vain.

Pappa betalar :)

• Anonyymi

Suomalaisen työväestön pahin petturipuolue on tosiaan PS, joka näytteli ennen Suomen viimeisimpiä eduskuntavaaleja suurta suomalaisen työväestön etujen puolustajaa, mutta PS on osoittautunutkin pelkäksi täysin epäluotettavaksi vajaaälyiseksi kokoomuksen mikki-hiiri marionetiksi. Hyi s..tana!

• Anonyymi

Persujen paras poliittinen turva on, että heille ei esitetä mediassa koskaan vaikeita kysymyksiä.
        Jo Soinin aikana se toimi niin, että kun Soini esitti jonkun älyttömän väittämän ja kuittasi sen sanomalla "se vain on niin" ja nauraa hörötti päälle. Jatkokysymyksiä ei enää esitetty.

• Anonyymi

"Suomella on nyt sysipaska hallitus!"

Mielenkiintoista olisi tietää, millaista nimitystä mahdatkaan käyttää 2019-2023 kauhukainettihallituksesta, joka kaikentämän kurjuuden sai aikaan?

• Anonyymi

Sinun kommentti on sysipaska.

• Anonyymi

Tuo mantra on persukeksintö jolla Ei ole TOTUUSPOHJAA!

• Anonyymi

Opettele Suomen kieltä!!

• Anonyymi

Suomi on Espanjan tasolla työttömien määrässä. Kiitos Riikka.

• Anonyymi

Milloin muulloin?
      No edeltävä.
      Tiukaksi veti maksavalle työväenluokalle.
      Vieläkin oma talous romuna typyjen jäljiltä.

Nyt saa hetken hengähtää ja varautua.
      Saattaa vaikka selviytyä seuraavasta.

Työnteko kannattaa koko ajan heikommin, mutta ei kaikki pääse elämään muiden rahoilla.
      Eikä se olisi mahdollistakaan.
      Siitä umpikujasta pummit täällä itkee...

• Anonyymi

Edellisen hallituksen syy, että persujen kannatus on laskenut kahdessa vuodessa 50 %?
        Kokoomus sen sijaan pysyy kohtuulukemissa, kun tekee sitä mitä lupaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisen hallituksen syy, että persujen kannatus on laskenut kahdessa vuodessa 50 %?

Se on toki nyt sitten myös seuraavan Suomen hallituksen pääteema että persujen kannatus laskee sinne1-5% :n kieppeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Populistit pyörivät kannatuksen perässä.

Miehet hoitaa asioita.

• Anonyymi

🤔jospa perustaisi sellaisen valtion joka aina maksaisi hyvät edut lorvijoille
      montako sukupolvea menisi kun rahat loppuisi eli evoluutio muuttaisi kansan lorvijoiksi 🤣

• Anonyymi

velkarahalla sitä prosessia voidaan jatkaa 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tai vastikkeettomia korona- ja yritystukia firmoille , eikö se kuuluisa yrittäjän riski jolla kaikkea perustellaan pädekkään kun vain toiseen suuntaan .

• Anonyymi

Kertokaa Purralle että se leikkaa kiireesti maatalous- ja yritystukia todella reippaasti, niin Suomen talous lähtee siittä sitten samantien nousukiitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa Purralle että se leikkaa kiireesti maatalous- ja yritystukia todella reippaasti, niin Suomen talous lähtee siittä sitten samantien nousukiitoon.

Kuka kaheli persuja vielä äänestää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kaheli persuja vielä äänestää?

Ei kukaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      31
      2562
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2541
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2534
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1956
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      33
      1845
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1688
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1506
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1358
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1108
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1093
    Aihe