Muslimimies käveli vastaan. Asuu ilmeisesti samassa rapussa. On turvallisuusuhka.
lähdin rapun ulko-ovesta ulos eilen
Anonyymi-ap
4
55
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mua vastaan tuli transu rapus . Kaaduin järkytyksestä ja loukkasin pääni . Viime vuonna tuli susi vastaan marjamettäs ja silloinkin kaaduin ja löin pääni . Vaaroja on n mualmi täynnä . Pihakin talvella jätetään hirkoittamatta .
- AnonyymiUUSI
Kuka maksaa vuokran tälle allahin asumiselle, onko töissä !
- AnonyymiUUSI
Meiän talos on kilju huumeporukka . Onneks poliisit käy usein .
- AnonyymiUUSI
muslimi asuu samassa rapussa täälläkin, mutta ei ole vielä murhaamassa mua kun mahdi ei ole vielä tullut. Kun mahdi tulee niin sitten ne aktivoituu ja ruumiita tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179