Tämä lutte-palsta kyllä sekopäisin kaikista S24 palstoista.

Anonyymi-ap

Ei edes nato-palsta vedä vertoja, joka kuitenkin vetää vertoja jopa yliksen ww3 palstalle. Miksi teidän pitää olla niin sekopäisiä? Mikä siinä on niin vaikeeta, että puolustaisitte uskontoanne, Suomea ja kulttuurianne, mutta ette ala paskomaan muiden? Hä? Miekkakäsi nykii taas?

27

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Suomi24 on sellainen alusta, jota jaksan lähinnä six-päkin jälkeen. Uskonto ja yleiset, taso on sama.

• Anonyymi
        UUSI

Koko S24 kertoo Suomen heikosta mt-ongelmien hoidosta.

• Anonyymi
      UUSI

Nykyajan luterilaiset kunnioittaa alkuperäisen luterilaisuuden ajatuksia yhtä paljon kuin nykyajan amerikkalaiset kunnioittaa George Washingtonin ajatuksia.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta vain kuoliaaksi julmalla tavalla kidutetulla ja kiroukseksi kirotulla Jeesus nimisellä uhrilla tosi Jumalana, joka syödää kuvitellen ruumiin ja veren olevan, tunnustuksen mukaan, todellisesti läsnä.

• Anonyymi
        UUSI

Konservatiivit kunnioittaa molempia paljon enemmän kuin liberaalit. Liberaalit eivät tiedä mitä kunnioitus on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vain kuoliaaksi julmalla tavalla kidutetulla ja kiroukseksi kirotulla Jeesus nimisellä uhrilla tosi Jumalana, joka syödää kuvitellen ruumiin ja veren olevan, tunnustuksen mukaan, todellisesti läsnä.

Sinä se et ainakaan palstan tasoa nosta näillä jatkuvilla baal- jutuillasi.

"Mutta vain kuoliaaksi julmalla tavalla kidutetulla ja kiroukseksi kirotulla Jeesus nimisellä uhrilla tosi Jumalana,"

Et tunnu ymmärtävän Jeesuksen uhrausta kaikkien ihmisten puolesta, koska kukaan ei pelastuisi ilman Hänen ristinkuolemaansa/ ylösnousemistaan.

Ihmiselle tämä on mahdotonta, mutta Kaikkivaltiaalle Jumalalle mahdollista.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä ihmeen uskonsodista horiset kun pääpaino tuntuu olevan homojen yhtymisissä ???

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki viattomat kyllä käyvät oikein hyvin Jumalan uhreiksi juutalaisuudessa.

• UUSI

Allekirjoitan. Taas toisaalta onhan tämä koko netin paras tahattoman komiikan palsta. On välillä vähän vaikea uskoa että osa aikuisista ihmistä on niin sekaisin että seisoo näiden tekstien takana.

Oma huvitus on siinä että osa haastaa tapaamiseen. Kun suostuu, niin ehdottaja pakenee paikalta. Se siitä rohkeudesta. Kai itsekkin tajuavat miten naurettavia heidän ”ajatukset” ovat vuonna 2025…

• UUSI

Itse olen ollut monilla muilla palstoilla, mutta vain tällä palstalla on kaikkia älyttömiä juttuja.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Itse olen ollut monilla muilla palstoilla, mutta vain tällä palstalla on kaikkia älyttömiä juttuja.

Siellä älyttömyys missä SINÄ!

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Sinä tuotat älyttömyyttä päivittäin.

• Anonyymi
      UUSI

Niin, tuohan on aika yleinen ja valitettava harhakäsitys, että keskustelu jostain aiheesta tai viiteryhmästä olisi edes jotenkin sen aiheen asiantuntijoiden tai kyseiseen viiteryhmään kuuluvien ihmisten hallinnassa. Vaan kun ei todellakaan ole.

Lähinnähän todellisuus näissä palstoissa on, että kuka tahansa, jo yksikin sekopää pystyy niin halutessaan sotkemaan keskustelut aika lailla tyystin ja myös pitkälti jopa karkottamaan mahdolliset asialliset keskustelijat pois paikalta.

Toinen asia on sitten vielä nämä vuosien varrella tänne paikalle pesiytyneet kuppikunnat ja niiden edustajat, jotka käyvät jatkuvasti näitä nähtävästi koskaan päättymättömiä ja erikoisiakin muotoja saavuttavia sanasotiansa joistakin itseään kiihdyttävistä, tällä palstalla lähinnä seksuaalisuutta, uskontoa ja politiikkaa luovasti sekoittavista lempivakioaiheistansa.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitat kait itsensä kiihottavat 😕
        Koska sellainen menohan on , se yksi puheenaihe keikkuu ykkösenä oli sitten arki tai juhla, kesä tai talvi.

• Anonyymi
      UUSI

No täällähän on enemmän pyllyjuttuja kuin kyseisellä palstalla.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä ihmiset ovat?! Kakaroita pelkällä
      markkinatorilla, että joku puhaltaa pilliin niin, että voivat tanssia! Ja sitten tulevat ne toiset, jotka myyvät sielunsa somejulkkiksina, susilauma hyökkää päälle ja repii hengiltä. Isemurha. Voi, voi. Kuka edes välitti.

• Anonyymi
        UUSI

Ja täällä ei kukaan sentään myy sieluaan (kun ei lasketa uskovaisia), eikä ketään ajeta itsemurhaan, joten annetaan ihan rauhassa kaikkien kukkien kukkia - jos on jotakin sydämellä, saa sanoa. SUOMI24. Peukutan!

• Anonyymi
      UUSI

Miksi noiden "eheytyneiden" homojen annetaan riehua täällä homo-aloituksineen? Homot eivät meitä heteroita kiinnosta vähääkään, kuten noita tuollaisia aloituksia tekeviä kaappihomoja.
      Kaikki saavat mielestäni elää aivan niinkuin haluavat, kunhan eivät häiritse sillä muita.

• Anonyymi
        UUSI

No tätä olen itsekin ajatellut joskus ja jos nyt jotain kiinnostaa niin olen olen uskossa oleva nainen ja nyt töissä olen hoitaja ja valvojana eräässä asumisyksikössä ja siis pojat , tämä ei ollut seuranhakuilmoitus ;)

Kunhan nyt sanoin ettei joku tule heti dissaamaan, sekin valitettava piirre palstalla,
        Mutta kyllä olen ihmetellyt tuota erityisesti erään nimimerkin aloituksia liittyen tuohon homouteen no ensinkin se, että onhan se hiukan epänormaalia heterolta ja nuo ketjut oletteko koskaan lukeneet niitä kun ilmeisesti siellä sitten anonyymina jatkaa juttujaan ja jutut ovat suoraan sanottuna ihan ruokottomia. Sieltä löytyy kaikenlaista rasvaa ja kakkaa jne.
        k
        Mitä tulee tuohon anonyymi asiaan niin kyllä minäkin joskus vuosia sitten rekkasin nimimerkin ja kun näille tietyille selvisi se , että olen nainen ja kuulun ja käyn vain kirkossa alkoi sellainen sanallinen sota etten enää jaksanut, Kerrankin olin saannut 112 vastausta viestiin jonka olin kirjoittanut kannustavana ja hyvässä hengessä , että se vähän madalsi intoa.

• Anonyymi
        UUSI

Jouduin juuri onnettemuuten, jossa oli mukana vaikeasti CP-vammainen henkilö, ihmiset kuvittettelevat ongelman olevan älytasolla, minä en, koska tunnen neurologiset sairaudet, ja pystyimme kommunikoimaan kummallekin kolmannella vieraalla kielellä niin, että saimme apua. Homo-ongelma on ihmisillä älytasolla (tyhmyys) , siihen ei pysty asenneongelman vuoksi hälyyttämään edes apua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jouduin juuri onnettemuuten, jossa oli mukana vaikeasti CP-vammainen henkilö, ihmiset kuvittettelevat ongelman olevan älytasolla, minä en, koska tunnen neurologiset sairaudet, ja pystyimme kommunikoimaan kummallekin kolmannella vieraalla kielellä niin, että saimme apua. Homo-ongelma on ihmisillä älytasolla (tyhmyys) , siihen ei pysty asenneongelman vuoksi hälyyttämään edes apua.

On todella iso ongelma, että me joudumme sietämään haluamattamme tyhmiä ihmisiä, ja onkin laitettava nyt EU direktiiviin toivo, eli ä siihen, ettei elämään ole oikeus vain tehokkuutena, vaan myös älykkyytenä. Voisiko presidentti.Stubb hoitaa EU:n suuntaan tätä mahdollista uudelleen tulkintaa Lissabonin sopimukseen?!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein tiedän miten tämä pitäisi ottaa, liekö syy kirjallisessa annissasi mutta hienoa , että pystyit tuota ihmistä auttamaan. Ihminenhän tarvitsee apua juuri sillä hetkellä kun tarvitsee joten ilman muuta sinulle 10 ja se kuuluisa papukaijamerkki.

No ilmeisesti tarkoitat tuolla homo ongelmalla ihmisiä jotka ovat ainakin olevinaan heteroita . No juuri se on noin, eihän hetero ajattele sitä asiaa yleensä tunteella koska se ei kiinnosta ja ei muutenkaan sillä huolimatta siitä mitä media ja some meille työntää niin ihan oikeasti elämässä on moniakin asioita jotka ohittavat tärkeydessään sen kukan pani ketä ja milloin ja missä .

No onneksi en ole noita koskaan tärkeimpänä pitänytkään mutta näin kuudenkympin korvilla olevana naisena viimeistään sen ymmärtää.

• Anonyymi
      UUSI

Ei se nyt niin kovin iso ongelma ole jos uskovat vain herjaavat amerikan homoja.

On maailmassa paljon suurempiakin ongelmia. Sotia ja nälänhätää. Niistä tulisi olla huolissaan miten saadaan loppumaan ja kauhistella ihmisten pahuutta siinä.

• Anonyymi
        UUSI

No totta mutta tavallaan tuo sama porukka kannattaa noitakin esimerkiksi Gazan kansanmurhaa. No kyllä sekin ohuesti harmittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No totta mutta tavallaan tuo sama porukka kannattaa noitakin esimerkiksi Gazan kansanmurhaa. No kyllä sekin ohuesti harmittaa.

Eivät uskovat ole tappamisen puolella.

Oikeat uskovst eivät ole.

Amerikan homojen herjaaminen peruskauraa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät uskovat ole tappamisen puolella.

Oikeat uskovst eivät ole.

Amerikan homojen herjaaminen peruskauraa.

No kyllä palstalta on saanut lukea juttuja joissa ilkutaan palestiinalaislasten kuolemilla kun ovat vain ihmiskilpiä
        .Jotka kuitenkin oikeasti on Israel julmasti tappanut.

Ainoat jotka eivät noin asennoidu ovat mielestäni niitä kirkossa käyviä ihmisiä jotka näkevät inhimillisen hädän siellä missä se oikeasti on. 60 000 ihmistä on jo tapettu , kolmannes heistä lapsia. Kuinka monta vielä jotta puntit olisivat tasan ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä palstalta on saanut lukea juttuja joissa ilkutaan palestiinalaislasten kuolemilla kun ovat vain ihmiskilpiä
        .Jotka kuitenkin oikeasti on Israel julmasti tappanut.

Ainoat jotka eivät noin asennoidu ovat mielestäni niitä kirkossa käyviä ihmisiä jotka näkevät inhimillisen hädän siellä missä se oikeasti on. 60 000 ihmistä on jo tapettu , kolmannes heistä lapsia. Kuinka monta vielä jotta puntit olisivat tasan ?

"No kyllä palstalta on saanut lukea juttuja joissa ilkutaan palestiinalaislasten kuolemilla kun ovat vain ihmiskilpiä"

Ei nyt sentään ilkuta, vaan pikemminkin surraan näiden lasten kuolemia joita Hamas aluksi pani sotilaskohteisiin mutta ei auttanut, terroritukikohdat tuhottiin kuten sodissa on aina ollut tapana.

Gazan ihmisten hätä on todellista mutta tämä heidän hätänsä on sekä länsimedian että Hamasin syytä koska länsimedia tarvitsee nälkäkuvia ja lasten kuolemia syyllistääkseen Israelin ja Hamas tuottaa tätä kuolemaa heille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3225
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2180
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81