Huomenna sunnuntaina 3.8.2025 pelataan Seinäjoella Veikkausliigan ottelu SJK -Ktp klo 16,mennään kaikki kannustamaan SJK voittoon ja kohti mestaruutta!
Sjk-Ktp 3.8.2025 klo 16
17
212
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä vaikkailmaiseksi pääsisi. Potkupallo ja jalkapallo on 2 eri lajia, joista täällä ensimmäistä.
Paska joukkue
- Anonyymi
Tsemppiä peliin SJK! Toivottavasti on runsaasti kannustajia.
- Anonyymi
Juu, Kaikki Stadionille katsomaan peliä, kun kelikin on näin hyvä, myös te anonyymisti haukkujat, tulkaa omalla naamallanne kertomaan katsomoon samat asiat kuin täällä!
- Anonyymi
Voi siellä se 2800 katsojaa olla.
En mene itse paikalle.3-1 sjkoolle- Anonyymi
Tule ihmeessä ja tuo kaverisikin!
- Anonyymi
SJK johtaa 1-0
- Anonyymi
Voittiko KTP ?
- Anonyymi
Hyvä SJK !
- Anonyymi
Sjk voitti 3-0 itse veikkasin 3-1
- Anonyymi
Voitto ja 3 pistettä, hienoa, mestaruus on vielä.mahdollinen!
- Anonyymi
Pelasko kentällä yhtään omaa kasvattia? vaiko oliko kaikki pelaajat tuotettu Ö sarjoista ulkomailta
- Anonyymi
Ei ainakaan sinun sukulaisiasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä v.ttu kiinnostaa joku sjk?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osu vähän tunteisiin näköjään, no mutasarjojen sankareita on kiva katsoa kun potkii palloa
- Anonyymi
Ainakin ua kiinnostaa koska tätä juttua seurasit...
- Anonyymi
Kävin katsomassa urpojen keskustelua sjk.sta. siis ihan tosissaan maksatte, että pääsette katsomaan todella surkeaa potkupalloa? En ainakaan isoon ääneen viitsisi mainostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6133157Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu972622Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3171343- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213