Mitä olet syönyt tänään?

Anonyymi-ap

On aika kertoa syöntikuulumisia.

23

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puolikkaan kylmän käristeen, muutaman siivun paketista lauantaita, aamukahvia 7 desilitraa, joka ihan vakio. Ja elänyt muutenkin terveellisesti, jopa vienyt vaimoani kävelylle. Noh, ei nyt käsikynkkää sentään tällä iällä.
      Rupiaa pikkuhiljaa hiukomaan tämä päivä. Noin niin kuin etelä-eurooppalaisittain. Vaikka soomes ollaankin.

    • Anonyymi

      Kaksi hiillosmakkaraa, kaksi habaneromakkaraa. Fanta zero juomaa litra. Kahvia. Kääretorttua mansikka. Grillikylkeä. Varhaisperunoita sipuli voi kastikkeella. Kanankoipireisi. Suklaata marabou 100 g. Hedelmälakua 200g. Poimutettuja sipsejä taffel 100g.

      • Anonyymi

        Reilun kilon edestä olet syönyt ja siitä saat seuraukset kohdata.


      • Anonyymi

        Mikäpä oiva tilaisuus paastota helteellä. Juoden vaan vissyä, josta suoloja. Tai paljasta vettä ja suolakurkkuja. Maratoonarityyliin.
        Ja jos sä kulutat nuo syömises, ja homma menee fifty-fifty. Et liho, etkä laihdu.
        Tuloo ainakin mulla valkoista lankkia kolkosti hampaisiin, jos suklaatia liian ankarasti.
        Olet ainakin varoissasi, kun varaa välillä herkutellakin. Välillä.
        No nyt nappasin vielä yhden pienemmän korttelillisen sumppia. Ja oivaa vaaleaa jyväleipää.
        Kunnon rasvan kera. Ei kissinhäntärasvan.
        Mun oma mielipide: "Leipä pitää maistua leivältä." Mutta jos kolesteroolit, niin ymmärrettävää kissinhäntärasvat.
        Ja jos ihminen "juo" 7200 millilitraa vuodessa omega kolmosta, vaikkapa rypsiöljyä tai rapsi, niin eikö sekin hyvästä ropille?
        Jos Herra vaan antaa tällekkin sulille sadon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä oiva tilaisuus paastota helteellä. Juoden vaan vissyä, josta suoloja. Tai paljasta vettä ja suolakurkkuja. Maratoonarityyliin.
        Ja jos sä kulutat nuo syömises, ja homma menee fifty-fifty. Et liho, etkä laihdu.
        Tuloo ainakin mulla valkoista lankkia kolkosti hampaisiin, jos suklaatia liian ankarasti.
        Olet ainakin varoissasi, kun varaa välillä herkutellakin. Välillä.
        No nyt nappasin vielä yhden pienemmän korttelillisen sumppia. Ja oivaa vaaleaa jyväleipää.
        Kunnon rasvan kera. Ei kissinhäntärasvan.
        Mun oma mielipide: "Leipä pitää maistua leivältä." Mutta jos kolesteroolit, niin ymmärrettävää kissinhäntärasvat.
        Ja jos ihminen "juo" 7200 millilitraa vuodessa omega kolmosta, vaikkapa rypsiöljyä tai rapsi, niin eikö sekin hyvästä ropille?
        Jos Herra vaan antaa tällekkin sulille sadon.

        Tuo on ihan normaali annos pitkälle ja komealle uroolle ja ei siinä ollut vielä kaikki. Olen hoikka ja erittäin pitkäikäistä sukua. Mummovainaa söi silavaa ja perunaa ja eli 102 vuotiaaksi.

        Nyt pannukakku kermavaahdolla ja mansikkahillolla. Naapurin rouva toi juuri äskettäin kun pelkää minun laihtuvat. Tuoretta on ja en jätä homehtumaan. Oli muuten itse hillonnut marjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilun kilon edestä olet syönyt ja siitä saat seuraukset kohdata.

        Eipä oikeastaan kunnon suomalaisesta ruuasta mitään muuta seurauksia ole kuin tyytyväinen mieli ja maha.


    • Anonyymi

      Syönyt joitain kevyitä marjapiirakoita. En jaksa raskaampaa ruokaa.

      • Anonyymi

        Joo. Marjat hyvästä. Pakkasmarjoja tai metikosta suoraan, valkoiseen rahkaan seattuna.
        Jos painoa liikaa. "Raakana" rahka turhan yksioikoosta safkaa.
        Rahkassa proteiinia, ja marjoissa omat antioksidanttinsa. Niin ja hedelmiäkin voi seata.
        Ja kyllähän sitä pupujussinruokaakin hyvä mupeltaa välillä suuhunsa.
        Se on hyvä, jotta suu välillä käy. Edes sen yhden ainoan kerran päivässä.
        Maha tottuu, kuten Allanin käsi jo lapsesta.


    • Anonyymi

      Vesivelliä ja herkullista vettä.

    • Anonyymi

      Pari karjalanpiirakkaa, voita päällä. Maitoa.

    • Anonyymi

      Kävin syömässä ravintolassa 5 ruokalajin aterian....86 euroa mikä sisälsi alkupalat ja jälkiruuan. Juomaksi otin punaviiniä 56 euroa poteli ja vaimolle kanssa, nyt täällä 650 000euron hirsitalossa otetaan vähän lisää napanteria kun tuo jatkuvalämmitteinen saunakin on koko ajan valmis. Kyllä harmittaisi asua jossain Espoon tai Helsingin kurjuudessa kuunnellen meteliä ja sikailevia köyhiä.

      • Anonyymi

        Se on hyvä, jotta ollut hyvät liksat aikanaan. Mihin mahaan sinäkin syöt?
        Hirsitalo hyvä, ja hengittävä rakenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, jotta ollut hyvät liksat aikanaan. Mihin mahaan sinäkin syöt?
        Hirsitalo hyvä, ja hengittävä rakenne.

        Tulelle tallettuina kaikki reilun 1000v päästä viimeistään. Tuskinpa säilyy ehjänä moikallinenkaan talollinen asumiskelvolisteisena ees etenkään sen kaikkein pahinman 3,5v ajanjakson lävitte , saatikka Jeesuksen 1000v kuninkaskuntan alkuun astikaansa.

        Mutta 1000v kuninkansskuntaankin varmaan riittää kaikellisten uuvestan rakentamista sen hetkisen elämällisen tärkeinpään (?) projektiin , ihmisten asuntojen rakenteluihin mestaripuuseppä Jeesuksen johjolla ja valvontalla.

        " Mutta nyvylliset taivahaat ja maa ovattiis samallallisella määräysvallallisella sanalla talletetuisuuksis tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisäimäin tuomijon ja katotuksen päiväänsä."

        Lihaksillikkaasti,

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Kaalikeittoa, jossa keräkaalin lisäksi porkkanaa ja lohta. Aika vähän siinä on erilaisuuksija siksi lisän siihen vielä parsakaalija ja valkosipulijakin ja miksei sitä ihanaakin, sinihomejuustoa mavullisoittamaan ihmeteltävällisellä tavallisella keitollisuutta.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        No sinähän Sergei vallan herkuttelet! Ja vielä lohtakin. Homekin hyvästä, kun pysyy vaan juustossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän Sergei vallan herkuttelet! Ja vielä lohtakin. Homekin hyvästä, kun pysyy vaan juustossa.

        Kyllä vaan , home auton penkillisellä voi olla sinnikäs kiusa, mutta onneksi on aineet ja välineet , jolla pelata siinäkin tilanteelliseellisessa.

        Lohi oli syvälisen lautasellisen kunggu eilellisessä, mutta mulla on sitä lisää kattilallisessa tänäälliseenkin syöväälisöijestää suuhulliseen. Lohen piti olla ruojottimija vileitä, vaan löytypä sieltä vileen pääpuolelliselta ruotostelma.

        Tänään en oo mitän vielä syöny kun mulla on syöntiaikatauluna 24h varten olla 16h syömällisöimättä ja syömöstellä 8h aijan -akkunassa. Oon huomannut että se skulaa, Pehri Phaavolalta sen omaksuin alkaa kokeellisoimaan ihhekin kun Pehri kertoi saaneensa sillä olleen ison merjityksensä ihtensä nykyiseen sankarillisvyysiseen kuntoihmeyteensä kuin teräsmiehisyyteensä.

        Liittykee mukaan aikarajoitetuun syömiskelyyn työtkiit niin on kivvoot sitten olla kelluskella.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan , home auton penkillisellä voi olla sinnikäs kiusa, mutta onneksi on aineet ja välineet , jolla pelata siinäkin tilanteelliseellisessa.

        Lohi oli syvälisen lautasellisen kunggu eilellisessä, mutta mulla on sitä lisää kattilallisessa tänäälliseenkin syöväälisöijestää suuhulliseen. Lohen piti olla ruojottimija vileitä, vaan löytypä sieltä vileen pääpuolelliselta ruotostelma.

        Tänään en oo mitän vielä syöny kun mulla on syöntiaikatauluna 24h varten olla 16h syömällisöimättä ja syömöstellä 8h aijan -akkunassa. Oon huomannut että se skulaa, Pehri Phaavolalta sen omaksuin alkaa kokeellisoimaan ihhekin kun Pehri kertoi saaneensa sillä olleen ison merjityksensä ihtensä nykyiseen sankarillisvyysiseen kuntoihmeyteensä kuin teräsmiehisyyteensä.

        Liittykee mukaan aikarajoitetuun syömiskelyyn työtkiit niin on kivvoot sitten olla kelluskella.

        Selef Urge

        Huomiojo!

        Lisäsin kaalikalakeittoon makaroonija , parsakaalija, joten nyt se keittolaisuus on vähän parenpaa jälleen. Valko sipuli ja sini home juusto unohtui lisäillä, mutta seuraavan lautasellilliseen lisään neetä kunpijakin.

        Söin äsken, mulla syöntisallittu ajallisuus nykyjään 15.30 -23.30 välillä ainojastaan. Aamupaloi en enää syö kun mä oon iltasyöjällinen.

        24 astetta länpö tila. Thats it what i wrote nau.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      söin jäätelövneen äsken ja nyt syön toisen heti perään. Mavullisuus on hyvää kuin maailman ilman jumalattomia ja rikoksia, kuin uusi maa.

      • Anonyymi

        Se on jo hyvä, että ruoka maistuu, jopa kesähelteilläkin. Tosin nyt jo viileämpää keliä näilläkin leveyspiireillä. Greenwitchin asteikon mukaan.


    • Anonyymi

      Kaalikalamakaronikanankoipikeitto on hyvää,mutta sitä on paljon ja mulla on sitä vielä paljon jäljellä.

      Kyllä, lisäsin yhjen kanakoipen keittoon mukaan: Ihanaa makullisuutta.

      Juomija on erilaisija virvoittavija, ihanija. Just ny juomallisena sprait light , jääkaapissa muhii punaviinimarjoja vejessä , johon lisään jotain lait mehullisuutta antamaan mavullisuutta myöhenmällisenmin.

      Iiiik!!!

      On se nyt mukavanpejaata kun länpötila 19 asteessa a la Hälsinkissä. Ihanaa, ihan hymyilyttävi kun on melkeen vilvoisaa.

      100 rounts päär sekuntti:

      https://www.youtube.com/watch?v=ebkHRVhhgiM

      Selef Urge

      • Hyi helvetti mitä sotkua syöt! tulee mieleen lähinnä oksennus.


    • Anonyymi

      en mitään vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe