Käytiin vaimon kanssa seksikaupassa, ja ostin hänelle pyynnöstäni punaiset pitsiset halkiopikkuhousut. Oli tosi kiihottavaa levittää halkion kautta auki hänen pillunsa ja nuolla hänelle ensin orgasmi. Sitten kun pääsin panemaan pillua pikkarit edelleen hänellä päällä ollen, oli mahtavaa seurata munani työntymistä pitsireunustaiseen pilluun. Aika nopeasti laukesinkin sisään, minkä jälkeen sperman ja pilluliman sekoitus kasteli riettaasti pikkarit...
Mitä ajatuksia muilla (etenkin naiset), kiihottaako tällainen touhu?
Halkiopikkareiden läpi paneminen
12
908
Vastaukset
- Anonyymi
Olen eronnut nainen ja käytän tietyissä tilanteissa halkiopiksuja. Ne saavat useimmat miehet kiihkoon jota ilman nitä ei tulisi. Kokeilkaa edes.
- Anonyymi
Oletko kokeillut ohuita halkiosukkahousuja? Näistä ei juurikaan puhuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut ohuita halkiosukkahousuja? Näistä ei juurikaan puhuta.
Vaimo käyttää usein aukollisia sukkahousuja ollessaan "sillä tuulella". Ja hyvin toimivat.
- Anonyymi
Kuvailkaapas naiset minkälaisia halkiopikkuhousuja teillä on :) Minkä värisiä, mitä materiaalia, minkälainen halkio niissä on ja miten paljon halkiosta näkyy pillua? Tykkäättekö itse katsella seksin aikana penetraatiota pikkuhousujen läpi?
- Anonyymi
Minä pidän ihan ohuita, ja lähes läpinäkyviä pikkareita. Sellaisi venyviä, joihin voi kalu vilahtaa puntin kautta.
- Anonyymi
Ihana narttu olet! Runkkaan sulle
- Anonyymi
Kiihottavaa. Ihana polkee tuollaista sängyn naristessa samalla. T. ukm66
- Anonyymi
Mieheni on pitänyt huolen siitä, että saan joulu- ja synttärilahjoiksi ja joskus muutenkin myös aina jotain seksikästä aikuisviihdekaupan tuotetta.
Olen saanut avosukkiksia, joissa aukko on hyvin pieni paljastaen juuri ja juuri hieman pimppiä ja sitten myös näitä malleja, joissa haaraosa on isommalta alueelta paljas pyllyä myöden.
Pikkupöksyinä olen saanut narustringejä, joissa vyötärönauha ja siitä hyvin kapea kaistale nauhaa kulkee jalkojen välistä. Aukkopöksyjä olen saanut valkoisina, punaisina ja mustina.
Mallit vaihtelevat. Kahdet pöksyt ovat ohutta pitsimäistä kangasta kuin mallina pienet pöksyt, mutta niissä onkin aukko vyötärönauhalta edestä taakse ja sieltä vilahtelee liikkuessa. Useimmat pöksyt ovat erilaisia nauhamalleja. Ohut vyötärönauha, josta lähtee kaksi nauhaa pimpin kahta puolta.
Viimeksi sain vähän erikoisemmat aukkopöksyt, tai nauhapöksyt. Siinä on nauhoja reisien ympärillä kahdet, sitten lanteilla ja pepun yli kahdet nauhat. Lanteilla ja edessä kolmet nauhat ja kaksi nauhaa kiertää jalkojen välistä.
Ensimmäisellä kerralla oli ihmettelemistä miten pöksyt edes puetaan. Ne ovat kyllä tähän mennessä suosituimmat.
Olen melko varma, että seuraavaksi saan kokonaisen nauhabodyn. Siinä nauhoja kiertää myös selässä rintojen ympäri ja kaulan ympäri.
Asuja pidän hyvinkin usein myös muualla kuin kotona.
Erikoisin lahja oli Lanzarotella käydessämme.
Mieheni oli poikennut aikuisviihdekaupassa nähdessään ikkunassa mallinuken yllä erikoisen uima-asun. Uimapuvuksui sitä ei voi sanoa.
Asu koostuu muutamasta lähes näkymättömästä rihmasta. Rintojen peittona, jos niin voi edes sanoa on kaksi juuri ja juuri nännit peittävää kangapalaa, jopa nännipihat jäävät näkyville. Uumalla ja lanteilla kiertää pari ohuen ohutta rihmaa ja pimppiä peittää niin pieni kankaanpala että juuri ja juuri clitoris jää kankaan alle. Muutoin alaosan nauha painuu häpyhuulien väliin. Siinä on pakko olla kokonaan posliiniksi sheivattu.
Jouduin käyttämään asua uimarannalla ja sitten myös hotellin uima-altaalla. Katselijoita ja tuijottajia riitti. Yksi pariskunta kävi kysymässä mistä asu on hankittu. Mieheni neuvoi ja myöhemmin näimme, että rouvalla oli samanlainen asu yllään.- Anonyymi
Ai että, kiitos tästä yksityiskohtaisesta kuvailusta! Luin viestisi aamulla herätessäni ja alkoi saman tien haluttamaan pillua. Runkkasinkin jo sängyssä, mutta vaimoni heräsikin ja suostui aamuseksiin, paljon mukavampi näin :) Nuolin hänelle orgasmin ja panin sitten sen jälkeen pilluun laueten. Tällä kertaa hoideltiin hommat ilman halkiopikkareita, mutta pitää illalla pyytää häntä laittamaan ne päälle ja ottaa uusintakierros.
Rupesi kiinnostamaan etenkin tuo rihma-asu, miten se pysyy nännien päällä kun materiaalia on niin niukasti? Tai parempihan se tietenkin on, jos nännit sieltä alta vilahtelee ja häpyhuuletkin näkyvät... Mahtavaa lukea että uskallat pitää julkisesti niin seksikästä asua ja että nautit ihmisten huomiosta.
Pidätkö aukkopöksyjä päälläsi useasti myös muuten kuin seksin aikana? Ainakin minua kiihottaa ajatus siitä, että naisella on pillun paljastavat pikkuhousut jalassa esimerkiksi kauppareissun aikana päälyhousujensa tai vaikka hameensa alla...
- Anonyymi
Välillä kun haluan yllättää mieheni on kiva laittaa halkiopikkarit ja leggingsit vaikka lenkille. Kauko ohjattava vibra pilluun ja kesken lenkin sanoa et ohjaile mun vibraa.
- Anonyymi
Niistä pitää myös ilmoittaa. Ei ne tänne tule katsomaan ketjuja, vaan niille tulee vain kommentti ja ilmoitus näkyville ja sitten klikataan että poista, tai älä poista.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä :) Minkälainen vibra sopii tuohon tarkoitukseen eli lenkin aikana käytettäväksi? Kaiketi pillun sisään laitettava enemmin kuin klitoriksesta huolta pitävä vibra? Onnistuuko sulla orgasmin saaminen kesken lenkin vai toimiiko homma esileikkinä ja panemiset sitten kun pääset lenkiltä ukon luo?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3733Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3600Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35587Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495