kuin keskittyminen oikeisiin asioihin, kuten EU yhteiseen lisävelanottoon tai Ukrainan sotaan.
Gaalaisten tilanne on katastrofaalinen. Mutta auttaako asiaa Palestiinan tunnustaminen nyt ja heti? Ei todellakaan, jos sitä eivät ole mukana tukemassa EU ja suuret valtiot, vaikka Venäjä, Kiina jne.
Suomi ja suomalaiset poliitikot kuvittelevat olevansa tärkeämpi tekijä kuin todellisuudessa ovat. Suomalaiset eivät ole sen enempää kiinnostavia kuin ruuhkassa tulevat ihmiset. Ketään ei kiinnosta, mitä mieltä Suomi on tai on ollut. Sen sijaan suomalainen kulkija miettii koko ajan, että mitähän nuo muut vastaan tulevat ajattelevat minusta, jotka eivät edes noteeraa mitenkään, ellei suomalainen pasko tai yrjö kadulle.
Näsien someposeeraus alkaa olla kyrsiä. Mamutus ja some julkisuus on tärkeämpää kuin
Anonyymi-ap
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
!
!
- Tuohon aloitukseen sopii -SDP:n Tuppuraisen -Halveksiva sanoma ;
__________ "" Oma Kansa Ensin -on- Vahingollista Ajattelua ""
__________ -Halveksivasti sanottu Suomalaisia kohtaan ja SDP:läiseltä - !
!
!- Anonyymi
Mitä kuuluu muuta pankopersulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2067096
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434484- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247