TV7 on ja olisi tärkeä kanava sanoman levittämisessä ja uskovien opetuksessa. Siksi on harmillista, että kanavalla on liikaa amerikkalaista tuotantoa olevia ohjelmia joissa esiintyy miljonäärisaarnaajia joilla on usein vääriä raamatun vastaisia opetuksia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rodney_Howard-Browne
Esimerkiksi Browne on puhunut raamatun vastaisia oppeja. Myös wikipediassa hänen kerrotaan esittäneen Jumalalle vaatimuksia.
Useimmat näistä amerikkalaisista tunnetuista saarnaajista on opettaneet raamatun vastaisesti.
Ongelma on, että vaikka monet on yrittäneet asiallisesti toivoa että TV7 muuttaisi ohjelmasisältöään ja jättäisi pois tätä amerikkalaista väärää opetusta, niin muutosta ei ole tehty.
Tulee aina tarkastella onko opetus Raamatun mukaista vai ei. Monet näistä amerikkalaisista saanaajista kertoo saaneensa voitelun vainajahenkien kautta. Tällainen on Raamatun vastaista.
Ongelma on, että ilmeisesti kanava ottaa kaikki nuhtelua tai parannusideat paholaisen hyökkäyksenä itseään kohtaan ja jatkaa väärien ohjelmien lähettämistä.
Rukouksessa voimme anoa muutosta tähän asiaan.
TV7 lähettää sekä hyvää että amerikkalaisten miljonäärisaarjaajien opetusta
Anonyymi-ap
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
niin mitä se todistaa uskosta ? rahalla pyörii 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744