Kenen olette nähneet runkkaavan?

Anonyymi-ap

Vastaava avaus oli naisten itsetyydytys foorumilla, joten käydään asia myös miesten puolesta.
Kenen olette nähneet / kuulleet runkkaavan ja millainen tilanne oli?

18

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samasta sukupuolesta kiinnostuneena noita kokemuksia on sen verran paljon, että niistä voisi hyvinkin kirjoittaa kirjan. Jo pienenä alakoululaisena yritin parhaani mukaan hakeutua tilanteisiin, joissa pääsisin kokeilemaan juttuja toisten poikien kanssa. Eli nämä mukavat hetket eivät olleet "vahinkoja", joihin tämä ketju ilmeisesti viittaa.

Näin jälkikäteen ajateltuna useimmat tilanteet joissa yllätin isoveljen tai jonkun kavereista runkkaamasta olivat pääosin tarkoituksellisia. Omassa nuoruudessani oli todella yleistä että lapset ja nuoret runkkailivat keskenään kaverin kanssa tai joskus jopa porukassa. Paras tapa päästä hommiin oli hommata itsensä yllätetyksi, jolloin oli helppo pyytää kaveri mukaan samoihin puuhiin. Ja useimmat suostuivat innolla.

Hyvin tavallinen tilanne oli silloin kun isoveli runkkaili oman sänkynsä päällä huoneen ovi raollaan iltapäivisin kun vanhemmat olivat vielä töissä. Sitten kuinkas ollakaan kävelin käytävää pitkin ja aloin tirkistelemään oven raosta. Lopulta veli alkoi nauraa ja pyysi minut sisään. Laskin housuni alas ja istahdin veikan sängyn laidalle. Pieni pippeli oli jo valmiiksi pystyssä.

• Anonyymi

Ala-asteella luokkakaverin kanssa muutamia kertoja. Muistelen nyt niitä hetkiä lämmöllä. Nyt ikää 60v ja kiinnostus herännyt uudestaan kimppa runkulle

• Anonyymi

Ihanaa.

• Anonyymi

Nuorena näin isäni runkkaavan mökillä kun olimme kahdestaan ja hän luuli että nukun.

• Anonyymi

Tai kukapa tietää ehkäpä hän salaa toivoi että näkisit.....

• Anonyymi

Tiistaina vois Keinukallion paikalla...

• Anonyymi

Nuorena runkattiin toistemme kaluja melko usein naapuri pojan kanssa , kyllä tuntui hyvältä .
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Ihanaa, olis kuulla lisää

• Anonyymi

Olin jotain 17v ja koulukaverin kanssa yhdessä useasti. Mukava oli katsoa ja myöhemmin annettiin kättä toisillemme. Sitten kun tulimme rohkeammaksi käytettiin jopa kieltä. No koulu loppui ja en nähnyt häntä enää. Ukm. 44v.

• Anonyymi

Veljen olen nähnyt runkkaavan, nukuttiin samassa huoneessa ja peiton hankaus alkoi käymään kun käsi heilui peiton alla ja nopeasti kuului ähkäisy ja hankaus loppui. Kyllähän se kiihotti ja edelleen kiihottaa ajatuksena. Aina fantasioinut kun pääsisi sitä imemään ja vatkaamaan. Siskon kerran yllätin kun huoneestani menin keittiöön ja oli matkan varrella olohuoneessa sormella, hädin tuskin tyynyllä sai kriittisimmät piiloon. En ikinä asiasta mitään maininnut, mutta siitäkin olen fantasioinut tähän päivään asti.

• Anonyymi

Ja lisättäköön, että kyllähän kumpikin tilanne ajoi runkkaamaan itseni, aina ku veli runkkasi niin runkkasin minäkin. Ja siskon kun yllätin niin meninkin suoraan vessaan heittämään lastit

• Anonyymi

Naapurin Pena ja Jaska olivat aamupäivällä kimppakätösellä,
      Jaskan parvekkeella.

• Anonyymi

Olen nähnyt sekä äitini että isäni masturboivan. Ei yhdessä vaan erikseen.

• Anonyymi

ennen whereby kamerassa runkkailin ja nykyisin on Teams ja joskus luonnossa käyn runkkailemassa.
      Tykkään jos katsojia kun runkkaan
      käytän palleissani välineitä

• Anonyymi

nuorena kun perheen kanssa veneiltiin, näin viereiseen veneesen jossa teini ikäinen runkkasi, oli erittäin erittäin kiihottava kokemus

• Anonyymi

Kiihottavaa

• Anonyymi

Teininä tuli paria vuotta vanhemman kaverin kanssa useasti hakattua hanskaan. Itse asiassa samainen kaveri aikanaan opetti runkkaamisen ilon. Muutama vuosi sitä kimpassa tulikin harrasteltua, vaikka kaverilla oli tyttöystäviäkin ja itselläkin loppuvuosina. Touhut sitten jossain kohtaa täysi-ikäisyyden kynnyksellä vaan jäivät. Muita en runkkaamasta ole koskaan yhyttänyt, tosin joskus nuorena muutamankin kaverin kesken nussimisen saanut kiinni, kun tuli pamahdettua huoneeseen syystä tai toisesta, ja sama homma myös muutama kaveri yhyttänyt kun itse olin tytön päällä. Nuo kohtaamiset eivät mihinkään sen enempään johtaneet vaan huoneen ovi sulkeutui nopeasti puolin ja toisin ja akti jatkui. Kerran kimpassa tuli nuoruudessa nussittua kun oli eräs bi-kaveri (nainen), joka yllytti erään ystäväparikuntansa kivaan. Tytöt eivät tehneet mitään, jos eivät pojatkin tehneet ja kohtalaisen nopeasti oltiin toistemme mulkun varsissa kiinni, kun tytöt antoivat toisillee sormileikkiä. Nussimiseksihän tuo meni, itse nussin kaverityttöä loppuun saakka ja pariskunta samaan aikaan toisiaan.

• Anonyymi

Näin teini iässä kerran metsässä erään firman talonmies lämmittäjän runkkaamassa isoa kulliansa, sperma vaan valui ei lentänyt niinkuin itseltäni silloin. Kieltämäti kiihotti katsella .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe