https://yle.fi/a/74-20174946
Pohjola kritisoi opetusministeri Anders Adlercreutzin käynnistämää selvitystyötä kasvojen pesemiseksi.
– Perustetaan pyöreän pöydän porukka miettimään asiaa ja ehkä vuoden päästä saadaan jotain aikaiseksi, Pohjola arvostelee.
Hänen mielestään olisi parempi vaatia kunnilta perusopetuksen opetussuunnitelman jo nyt edellyttämän pohjoismaisen uimataitokriteerin täyttämistä.
Sisäministeri Mari Rantasen koirauintilausuntoa hän arvostelee voimakkaasti. Rantanen totesi Iltalehdelle, että uimataidoksi riittää se, että osaa polskutella jaloilla ja heilutella käsiä.
– Sisäministeri pitäisi panna varmaan uimakouluun. Jos osaat uida vain koiraa pää pystyssä, niin et ikikuuna päivänä selviä vedessä, kun tulee hätä ja kasvot kastuvat, Pohjola sanoo.
Anders Adlercreutzin käynnistämää selvitystyötä kasvojen pesemiseksi.
Anonyymi-ap
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
hyvin saa Ylen uutiset aina ollah....
- Anonyymi
ååmi
- Anonyymi
pahamaa
- Anonyymi
yyyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313