Valtio vielä tukee turkistarhausta suomessa mutta miksi, lähes kaikkialla muualla se on katsottu liian ikäväksi eläimille ja määrätty lopetettavaksi ?
Suomessa se on rantaruotsalaisten elinkeino .
Oletteko ihmetelleet miksi turkistarhaus pysyy suomessa.
15
205
Vastaukset
- Anonyymi
Vienti toimii ja valuuttaa tulee Suomeen. Ei siinä sen kummempaa selvitystä tarvita. Laki sallii elinkeinon. Niin kauan kuin on kysyntää niin markkinat toimii.
- Anonyymi
Mihin unohdit yhtälöstä veronmaksajien tukirahat?
Kyse ei ole todellakaan kannattavasta elinkeinosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin unohdit yhtälöstä veronmaksajien tukirahat?
Kyse ei ole todellakaan kannattavasta elinkeinosta.Veronmaksajat ja muutkin saavat tuettua tuloa esim. Kelan kautta. Myös entiset turkistarhoilla työskennelleet, tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Hallitus rahoittaa touhua se on heille todella tärkeää sen jälkeen viedään turkikset venäjälle huutokauppaan negatiivisella arvolla myytäväksi.
- Anonyymi
Olis jo aikaa sitten kielletty suomessakin jos olisi kainuulaisten eikä ruotsinkielisten bisnes.
- Anonyymi
Ruotsinkielisten siis koskematon , tai no valtion tukia tietenkin voidaan lisätä.
- Anonyymi
Suomessa ei edes kaskustella turkistarhauksen lopettamisesta.
- Anonyymi
Miksi edes pitäisi keskustella turkistarhauksen lopettamisesta, Kiinassako ne sitten ovat kiinnostuneet ja kunnioittavat eläinten oikeuksia, turkistarhaus on mitä on, mutta Euroopassa sentään kunnioitetaan eläimiä edes vähän.
- Anonyymi
Miten niin ei keskutella. Tässähän tämä viestiketju on jossa keskustellaan. Ja monessa muussakin paikassa. Eikö se olisi aika ikävä asia, että kaikki keskustelut käytäisiin vain eduskunnassa ja sitten nuijalla pöytään.
Oma kantani on se, että niin kauan kuin turkistarhaus on taloudellisesti kannattavaa, sitä kannattaa jatkaa Suomessa. Tarhauksella ei juuri ole vaikutusta turkisten kysyntään, joten mieluummin kasvatetaan ne kiinalaisten haluamat laatuturkikset täällä, kuin annetaan business jollekin muulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei keskutella. Tässähän tämä viestiketju on jossa keskustellaan. Ja monessa muussakin paikassa. Eikö se olisi aika ikävä asia, että kaikki keskustelut käytäisiin vain eduskunnassa ja sitten nuijalla pöytään.
Oma kantani on se, että niin kauan kuin turkistarhaus on taloudellisesti kannattavaa, sitä kannattaa jatkaa Suomessa. Tarhauksella ei juuri ole vaikutusta turkisten kysyntään, joten mieluummin kasvatetaan ne kiinalaisten haluamat laatuturkikset täällä, kuin annetaan business jollekin muulle.Olipa todella hyvä ja viisas kommentti. Suomen talous nytkin tiukalla ja työpaikat vähissä niin kyllä niistä tulee pitää kiinni. Kerrankin valtion taloudelle positiivinen viesti. Tämä palsta on muutoin erittäin negatiivinen ja kannustaan vaan laiskuuteen ja ilkivaltaan. Siitä on esimerkkejä tuon ekoporukan jäljiltä, taloja töhritään ja kaduilla maataan. Menisivät hekin oikeasti töihin niin saisivat ainakin itse ne sakkonsa maksettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa todella hyvä ja viisas kommentti. Suomen talous nytkin tiukalla ja työpaikat vähissä niin kyllä niistä tulee pitää kiinni. Kerrankin valtion taloudelle positiivinen viesti. Tämä palsta on muutoin erittäin negatiivinen ja kannustaan vaan laiskuuteen ja ilkivaltaan. Siitä on esimerkkejä tuon ekoporukan jäljiltä, taloja töhritään ja kaduilla maataan. Menisivät hekin oikeasti töihin niin saisivat ainakin itse ne sakkonsa maksettua.
Hyviä kommentteja ollut useita. Kun turkiskauppa loppuu, loppuu tarhauskin. Tosin usea jää työttömäksi, mutta siitähän eivät valittajat välitä.
- Anonyymi
Minne on kettutytöt hävinneet , onko RKP:n järjestöt käyneet asialla .
- Anonyymi
He aikuistuivat kun ikää tuli lisää ja järkeä myös. Eivät ole enään vietävissä.
- Anonyymi
Eikö rkp:n tarvinnutkaan tiputella niitä ikkunoista ?
- Anonyymi
Norja taisi äsken kieltää turkistarhauksen, sielläpä ei olekkaan rkp:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724