Ei hyväksy miehille partaa, miksi?
Kärsämäen Lestadio uskonto
14
365
Vastaukset
- Anonyymi
Kärsämäen Lestadio uskonto ei hyväksy, koska kärsäkkäillä on kärsä ja sen kanssa parta näyttäisi kärsivältä.
Pyhäkkään Lestadio uskonnossa voi olla parta.- Anonyymi
Ollessani KÄRSÄMÄELLÄ 13 vuotta Kokkolan MPP palveluksessa minulle ei edes kasvanut partaa, kun erosin ja siirryin Vapon turvetuotantoon niin parta alkoi kasvamaan,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollessani KÄRSÄMÄELLÄ 13 vuotta Kokkolan MPP palveluksessa minulle ei edes kasvanut partaa, kun erosin ja siirryin Vapon turvetuotantoon niin parta alkoi kasvamaan,,
Munassas kasvoi parta kun isäs sua teki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaen se olikin syntistä porukkaa ne turpeen nostajat, oli siinä yksi Johtaja joka oli Saarna oikeuden saanut ei turhia kytänny, vae hänet oli turveurakoitsijat lahjoneet ja tulos oli 4 -miljoonan vailinki,,
- Anonyymi
Jaahs
- Anonyymi
ulkoko kullattu,syntinen, helvetin grillillä käärvennyt,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne oli sille miehelle kolmannet loparit,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne oli sille miehelle kolmannet loparit,,
ensimminen loparin oli isänsä antama, toinen Oulun kaupungin antama ja kolmas Vapon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ensimminen loparin oli isänsä antama, toinen Oulun kaupungin antama ja kolmas Vapon
Traktorimiehet toi tstolle terveisiä tilata löpöä tankki tyhjä, tilasin ja löpöä tuli, seuraavana aamuna huomasin, että tankin lukko oli rikottu ja tankki jälleen tyhjä, samalla huomasin, että hiekkatielle oli jäänyt kärryn vanteen jättämä ura, tottakai seurasin minne se johtaa, se johti selekiseen,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traktorimiehet toi tstolle terveisiä tilata löpöä tankki tyhjä, tilasin ja löpöä tuli, seuraavana aamuna huomasin, että tankin lukko oli rikottu ja tankki jälleen tyhjä, samalla huomasin, että hiekkatielle oli jäänyt kärryn vanteen jättämä ura, tottakai seurasin minne se johtaa, se johti selekiseen,,
?teinkö ilmoituksen, en tehnyt, tilasin uutta löpöä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just´ niin vakoilin jyväskylän pääkonttorin palkkaamana ottaa selville mitä syntiset turpeen nostajat touhuaa ja ne touhusi; kippasivat 4 kuution kärryllä 2 kuutiota aumaan ja siitä syntyi 4 miljoonan tappio jonka VAPO urakoitsijoille maksoi, edm huolimatta siitä, että oli uskovainen saarna oikeuden saanut esimies joka valvoi ja tilitti,,
- Anonyymi
parta kutittaa ihanasti reisiä.....
- Anonyymi
Siksikö se Tynkkynen kasvatti parran? No pääasia että sinä saat natintosi..🤮
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702199Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191907- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191753- 851614