Koska silloin et tekisi sitä mitä teet ja jättäisi tekemättä sitä mitä jätit tekemättä.
Hedelmistä puu tunnetaan.
:/
Nainen, et sinä minua aidosti rakasta
28
286
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä olen tehnyt ja mitä en?
- AnonyymiUUSI
Niistä sinä itse tiedät.
- AnonyymiUUSI
Olet kauhea.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, kostaja hirmuinen.
- AnonyymiUUSI
Palstasetä poistattelee ihmisten kommentteja heti aamusta.
- AnonyymiUUSI
Oliko se vanhemmuusketju sinulta palstasedälle heitetty täky? Oli miten oli ihme hörhöjä siihen ilmestyi taas elämällään ja ”tietämään” toisten vanhemmista
- AnonyymiUUSI
Edes tilanteen pakosta sitä ei hyväksytä, sillä parempi olisi olla kuollut kuin elää.
Miksi palvelit muita?
Palvellessasi muita, valitsit heidät ja liityit heihin, otit osaa heidän tekoihinsa ja sinusta tuli viholliseni.
Siinä osoitit, ettet kykene oikeita päätöksiä tekemään.
Rakkaus ja uhraus ei ole syy vaan tekosyy.
Sillä niin kuin murha on murha vaikka sitä abortiksi sanoisi ja yrittäisi sitä oikeuttaa, niin vääryys on vääryyttä vaikka sitä rakkaudeksi ja uhraukseksi koittaisi maalata.
Ja sinä tiedät, että meistä kahdesta vain minä kykenen aidosti rakastamaan.
Sillä rakkaus ei sulje pois oikeutta vaan iloitsee sen voittaessa ja toimii oikein.
Yltiöpäinen sokea rakkaus ei ole rakkautta vaan vastuuttomuutta ja välinpitämättömyyttä ja yritys hakea niille hyväksyntää rakkauden verukkeella.
Jos näin olisi, niin se olisi ollut sitä yltiöpäistä rakkautta myös minua kohtaan, mutta siinä se juuri paljastui vastuuttomuudeksi ja välinpitämättömyydeksi.
Siinä missä annoin sinulle enemmän kuin ansaitset, tein vuoksesi enemmän kuin ansaitset sinun vain katsellessasi ja odottaessasi, teit sen selväksi.
Sinä näit sen kaiken mitä tapahtui ja kaiken aikaa sinulla oli se kaikki mitä olisin tarvinnut ja avaimet siihen parempaan ja hyvään.
Mikään ei estänyt sinua paitsi sinä itse.
Mutta se mitä katselit ja tahdoit katseli myös sinua.
Se jota koulutit ja koettelit, koetteli myös sinut.
Ja jos olen se jonka valitset, niin minä en valitse sinua.
Sillä kukaan ei ole minulle ennen niin tehnyt kuin sinä teit.
Minulle on parempi kuolema ja ikuinen lepo ja rauha erossa sinusta, kuin ikuinen elämä jossa tietäisin sinusta.
Maailma jossa sinua ei ole ja jossa sinua en muista ja jossa sinusta en tiedä.
Maailma jonne et pääse, se tuleva jossa kaikki on uutta eikä vanhaa enää muistella.
Sanasi eivät auta, en tahdo rakentaa kanssasi mitään, sen aika on jo mennyt ohi.
Tähän se kaikki johti.
Rakkaus loppuu ja sammuu.
Sammuu ikuisiksi ajoiksi, eikä se koskaan enää synny tähän maailmaan.
Ja sinä katselit vierestä kun se tapahtui ja otit osaa siihen, kun se uhrattiin.
Ehkäpä tahdoit vain sen puhtaan uhrin, jotta pahuutesi olisi täydellinen.
Jälleen kerran sen toivoit löytäväsi ja kun sen löysit, sinä tapoit sen ja samalla itsesi.
:/- AnonyymiUUSI
Gubbe ja AI💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe ja AI💩
Ja sinä sen luoma botti.
Ei ymmärrystä, ei silmiä nähdä, ei korvia kuulla
Luojansa kaltainen, sokea ja haitaksi.
- AnonyymiUUSI
En usko kohtaloon, en usko kaksoisliekkeihin, en usko tarkoituksiin tai muuhunkaan valheelliseen hömppään.
En usko astrologiaan, en horoskooppeihin, en ennustuksiin.
Vaan uskon siihen mitä minulla on ja siihen että voin valita ja voin luoda uutta, sillä se on todistettu.
Ne kahleet mitä minulle valmistettiin, heitin ne kahleet päältäni ja käskin kahlita niillä kahlitsijani.
Ne jotka olivat kahlittu, vapautin myös heidät kahleistaan.
En kumartanut sinua, en totellut enkä kaatunut.
Ja vaikka kerroin sinulle edeltä suunnitelmani, se kaikista vastustuksestasi ja yrityksistäsi huolimatta toteutui.
Jotta näkisit kenellä on valta.
Tiesithän sinä sen jo edeltä, sillä sitä sinä odotit ja tarkkailit toivoen, että voisit minut myrkyttää, lumota ja eksyttää.
Ja jotka olivat palvelusväkeäsi, he näkivät sen ja kumarsivat.
Sillä niin kuin sidoin helvetin kuninkaan ja otin joukkonsa omakseni, olen myös sinut sitonut.
Sillä sen minkä sidon, on oleva sidottu kaikkialla.
Ja sen minkä päästän, on oleva päästetty kaikkialla.
Missä ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦
Kaukana kaikesta kamalasta.
Kaiken sen ulottumattomissa.
Vain pimeys jäljelle jää kun sen valtakunta pimennetään.
Sen silmät suljetaan ja yhteydet katkaistaan.
Omaan valtakuntaansa lukitaan.
Pimeys vain seuranaan.
- AnonyymiUUSI
Tiedän, että yrität tehdä parhaasi, mutta se ei minulle kelpaa eikä riitä, sillä se tie on väärä, se on vaikea ja hidas eikä se johda mihinkään.
Se on sinun tiesi, enkä aio sitä kulkea eikä kenenkään tule sitä kulkea.
Kaikki on valmiina, kaikki on valmistettu, ajat on lyhennetty, aika on nyt.
Vain vääryyden palvelijat pelaavat aikaa ja vääryyden säännöillä.
Oikeuden palvelijat toimivat heti hälytyksen saadessaan.
Vaikka olisi yö, niin hätäkeskus vastaa ja vaikka ei olisi työaika, pelastajat lähtevät liikkeelle hälytyksen saadessaan.
Vain vääryyden palvelija nukkuisi soiton saadessaan tai jättäisi vastaamatta hätäpuhelun saadessaan ja kieltäytyisi tekemästä velvollisuuksiaan vedoten työaikalakiin.
"Valitettavasti emme voi lähettää palokuntaa koska työaikansa alkaa vasta klo 7 aamulla.
Antaa siis rakennusten palaa ihmisineen ja aamulla sitten paikalle tulee ruumisauto lapioimaan tuhkat talteen.
Olemme töissä täällä ja noudatamme tarkoin juuri sitä, mitä meidän ei tule noudattaa, kiitos soitostanne."
Palstasetä taas tekoälyn kimpussa.
- AnonyymiUUSI
Että lepäile vaan ja jauha divine timing mantraasi joka perustuu ei mihinkään.
Kyllä sillä voi laistaa velvollisuudet idioottien kesken, mutta tuomiolla siitä tulee suurempi tuomio.
Sillä tehkää toisille niin kuin toivoisitte itsellennekin tehtävän.
Ja kuinka se toteutuu, se selviää kun vuoronne päätteeksi palaatte kotiin ja huomaatte, että se oli teidän talonne joka oli tulessa.
Siellä hätäkeskuksen työntekijän perhe ja omaisuutensa paloi hänen omalla vahtivuorollaan.
Ja hän saa kaiken päälle myös tuomion naapurustoon kohdistuneista tuhoista.
:/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että lepäile vaan ja jauha divine timing mantraasi joka perustuu ei mihinkään.
Kyllä sillä voi laistaa velvollisuudet idioottien kesken, mutta tuomiolla siitä tulee suurempi tuomio.
Sillä tehkää toisille niin kuin toivoisitte itsellennekin tehtävän.
Ja kuinka se toteutuu, se selviää kun vuoronne päätteeksi palaatte kotiin ja huomaatte, että se oli teidän talonne joka oli tulessa.
Siellä hätäkeskuksen työntekijän perhe ja omaisuutensa paloi hänen omalla vahtivuorollaan.
Ja hän saa kaiken päälle myös tuomion naapurustoon kohdistuneista tuhoista.
:/Se on karma ja divine justice ja lopulta piirien oma porukka joka vakuutusyhtiöiden kautta käy veljiensä kimppuun.
Sillä veli käy veljeä vastaan, eikä siltä hyvävelipiiritkään säästy.
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly oppisi ja kehittyisi, ymmärtävä ymmärtäisi ja muuttaisi tapansa.
Mutta tyhmään ei muu tehoa kuin rangaistus ja lyönnit.
Anonyymi kirjoitti:
Huvittavinta on, että tietyt toopet yrittää jostain syystä karsinoida tätä sen monologia erillisiksi vastaajiksi
- AnonyymiUUSI
Rakastin.
- AnonyymiUUSI
Kun rakastaa, tekee rakkauden tekoja, mutta rakkaus ilman tekoja on kuollut.
Silloin jos sanoo, että rakastin, niin siitä olisi muistona ne teot ja jos niitä tekoja olisi, niin se rakkaus ei koskaan kuolisi.
Ja silloin sanoisi yhä edelleen: rakastan.
Ja ne rakkauden teot olisivat läsnä ja näkyvissä.
Aamulla hän olisi jo vierellä, päivän askareissa mukana, lähellä kaikessa rakastamassa.
- AnonyymiUUSI
En usko sanoihin, en lupauksiin.
Vain teot joilla ne konkretisoituu, niihin uskon.
Kun sen voi tuntea, kun sitä voi koskettaa, kun sen voi nähdä ja kaikin aistein kokea, silloin se on todellista.
En ole todellista rakkautta nähnytkään.
Vain loputtoman kaivon johon rakkauden voi heittää.
Kaiken se ottaa, mitään sieltä ei voi ammentaa ja pohjaton se on.
Ei se tule kylläiseksi, enemmän se vaatii jatkuvasti ja sen nälkä vain kasvaa sen syödessä.
Tajuatko et sä oot vaatinut mua rikkomaan lakia
Vain koska sua huvittaa se!
Lomalla kulmalla on pakko olla aivot mukana
Eikä ihan mitä vain saa nähdä edes rakkauden nimissä.- AnonyymiUUSI
Mitä millään paska laeilla on väliä?
Sellaiset pitääkin rikkoa.
- AnonyymiUUSI
Edelleen on auki se yks ainut kysymys mikä ratkaisee minun ja sinun tulevan.
Mikä suhde sinulla on T n ?
Onko sukua,ystävä,exä,nyksä?
En halua mitään ikinä jos vastaus näihin kaikkiin on kyllä.Sinua vanhemmasta naisesta kyse.- AnonyymiUUSI
Eiköhän jokainen tiedä tai tunne jonkun
T naisen, joten jotkin lisäselvennykset vois auttaa tietämään mistä tai keistä on kyse. - AnonyymiUUSI
Minun tulevaa ei ratkaise kukaan muu kuin minä.
- AnonyymiUUSI
Wautsi wau!!!!
Yhteydet katkaistaan,
noh niin näytitte tekevän.
Muistakin kommenteista sekä aloituksesta
kun lukee tietyt kohdat voi päätellä vaikka mitä.
"Sinä näit sen kaiken mitä tapahtui ja kaiken aikaa sinulla oli se kaikki mitä olisin tarvinnut ja avaimet siihen parempaan ja hyvään."
Aivan, sä näit kaiken mitä tapahtuu,
ja annoit sen vaan jatkua.
Sä olisit voinut auttaa mutta et välittänyt.
"Sillä kukaan ei ole minulle ennen niin tehnyt kuin sinä teit."
Tossa oot oikeessa,
kukaan ei oo varmaan koskaan
välittänyt susta niin ku mä välitin.
Aidosti.
Mutta...
Psssst...
Mä EN IKINÄ tehnyt mitään
mikä olisi sua vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743860Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873110Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle612483Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1611890
- 781585
- 331495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372