Lappajärvellä valikoima koostuu muuton jälkeen noin 600 tuotteesta, joista panimotuotteita on noin 50, väkeviä noin 250 ja viinejä noin 300. Lisäksi Alkon verkkokauppa palvelee asiakkaita yli 8 500 tuotteen koko valikoimalla. Verkkokaupan kautta kaikki Alkon tuotteet ovat tilattavissa mihin tahansa myymälään tai noutopisteeseen.
Vastuullisuus näkyy vahvasti Alkon tuotevalikoimassa: Tarjoamme asiakkaille lukuisia vastuullisesti tuotettuja, ympäristöystävällisiä ja laadukkaita tuotteita.
Aukioloajat vuoden eteenpäin:
Alkaen:
Ma. 3.8 11:30-17
ti 05.08 11:30-17
ke 06.08 11:30-17
to 07.08 11:30-17
pe 08.08 10-20
la 09.08 10-18
su 10.08 SULJETTU
ma 11.08 11:30-17
ti 12.08 11:30-17
ke 13.08 11:30-17
to 14.08 11:30-17
pe 15.08 10-20
la 16.08 10-18
su 17.08 SULJETTU
Lappajärven Alkon valikoimassa 600 tuotetta.
27
442
Vastaukset
- Anonyymi
Lopunajan markkinointia ennen sulkemista. Teemme kiljua niin tulee halvat kännit.
- Anonyymi
Voihan sitä ottaa vain korkillisen päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä ottaa vain korkillisen päivässä.
Ei riitä. Kolmesta viiteen korkillista päivässä sopiivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä. Kolmesta viiteen korkillista päivässä sopiivaa.
Ei riitä. Kolmesta viiteen pulloa päivässä sopivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä. Kolmesta viiteen pulloa päivässä sopivaa.
Kohtuus kaikessa.
- Anonyymi
Lappu luukulle.
- Anonyymi
Se tietäisi työpaikkojen menetyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tietäisi työpaikkojen menetyksiä.
Työllistää yhden ulkopaikkakuntalaisen. Ja asiasta toiseen, viini pilaa ruuan maun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työllistää yhden ulkopaikkakuntalaisen. Ja asiasta toiseen, viini pilaa ruuan maun.
Ruoka pilaa viinin maun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka pilaa viinin maun.
Alkoholijuomat ovat tarpeettomia turhakkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholijuomat ovat tarpeettomia turhakkeita.
Alkoholi on hyvä desinfiointiaine, länkkäreissäkin ampumahaavaan kaadetaan vähän wiskiä, niin haava paranee samatien.
- Anonyymi
Alko pitäisi lopettaa Lappajärveltä. Synninpesä koko putiikki.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, tarpeeton putiikki.
- Anonyymi
Lappajärvellä haetaan lohtua pullosta ja laskuhumalassa muistellaan kuinka oli väkeä, kauppoja, kutomoa, minkkitarhaa sun muuta. Kivitipussakin oli vesi altaassa. Luottamushenkilöiden toimintaa kun katsoo ja vertaa vallitsevaan tilanteeseen, ei voi kuin vain ihmetellä, kuinka näinkin kauan on selvitty ilman pakkoliitosta. Nyt ryhtiä sinne valtuustoon ja hallitukseen, tehkää tarvittavat toimenpiteet asioiden korjaamiseksi, se taitaa kyllä olla jo myöhäistä.
Taivaankaaren maalaamisella, siltojen rakentamisella ja haavekuvilla peli on pian menetetty.
Mielenkiinnolla odotetaan tilinpäätöstä, jossa Kivitipun kulut ja tulot näkyvät. Uudella hallintojohtajalla on urakkaa edessä.- Anonyymi
Ei siltoja tule
- Anonyymi
Ei haeta lohtua pullosta.
- Anonyymi
Pistäkää tulpanjohto vaihtoon, jos ei tule kipinää
- Anonyymi
Kuka siellä viittii edes käyä.
- Anonyymi
Kaikki valveutuneet kansalaiset käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki valveutuneet kansalaiset käy.
Valveutunut kansalainen ei viinaa tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valveutunut kansalainen ei viinaa tarvitse.
Kyllä yhdet triksut voi naukata päivittäin.
- Anonyymi
Hukka hommaa pitää alkoa persaukisten kylässä.
Köyhät maalaiset, halvinta kurakaljaa kaupasta. Tosin kohta ei ole enää kauppaakaan.- Anonyymi
Pitää hakea niin kauan kuin kaupat on.
- Anonyymi
Muka köyhiä me. Kivitipussakin oli Porsche näyttely viime vkl.
- Anonyymi
Alkon kokonaimyynti se kun laskee kuin mullikoiden häntä. Lähtölaskenta Lappajärvellä on jo käynnissä.
- Anonyymi
Alkoholittomien viinojen myynti noussut 32%:a.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholittomien viinojen myynti noussut 32%:a.
hyvä juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001