🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on hyvä terveyspommi päivittäin. Sitä en kuittenkaan tiennyt, että ne pitäisi liottaa ennen syöntiä niinkuin siemenetkin. Mulla ne mantelit menee pussista suoraan suuhun. Aina sitä oppii!
"Pisimmän liotusajan mantelit sekä hasselpähkinät (noin 8-12h), cashew-, saksan- sekä macadamianpähkinät puolestaan tarvitsevat 4-6h liotusajan. Nyrkkisääntönä voidaan pitää +4 tunnin liotusaikaa, mutta varminta on liottaa pähkinöitä yön yli. Muista myös huuhdella pähkinät liotuksen jälkeen huolellisesti."
Obama pysyy pirteänä
8
211
Vastaukset
- Anonyymi
😮🥜🤏
- Anonyymi
Tuskin täällä ketään kiinnostaa nuo sinun anonyymit kuva-arvoituksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin täällä ketään kiinnostaa nuo sinun anonyymit kuva-arvoituksesi.
Niinpä yhtä vähän kuin nämä sinun maaniset juontamiset liittyen näihin palstaäijän lounashahmoihin ja emojeihin. Onko nämä tuherrukset sulle oikeasti joku nk suosion mittari? Aikuinen nainen, ryhdistäydy jo. T naiselta yksärille
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä yhtä vähän kuin nämä sinun maaniset juontamiset liittyen näihin palstaäijän lounashahmoihin ja emojeihin. Onko nämä tuherrukset sulle oikeasti joku nk suosion mittari? Aikuinen nainen, ryhdistäydy jo. T naiselta yksärille
En ole mikään palstaäijän lounashahmo. Eikä minusta ole mukavaa, että tulet minun aloituksiini äijästäsi haaveilemaan. Olen näes ihan hetero ja käyn täällä kaipaamassa yhtä miestä.
Miten jaksat aamusta iltaan sotkea täällä kaikkien aloituksia.Eikö sulla ole järkevämpää tekemistä?
- Anonyymi
Obamasta näkee jotenkin, että on syönyt pähkinöitä.
- Anonyymi
Eikä tarvitse liottaa. Saat liottaa, jos haluat, mutta ei todellakaan tarvitse.
Kiitos tiedosta. Jäin ihmettelemään sitäkin, kun ohjeissa kehoitettiin kuorimaan mantelit. Siinähän ne kuoriutuu kun pureskelee ne. Ei kai kukaan niitä purematta niele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215394- 501411
- 11827
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744