🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on hyvä terveyspommi päivittäin. Sitä en kuittenkaan tiennyt, että ne pitäisi liottaa ennen syöntiä niinkuin siemenetkin. Mulla ne mantelit menee pussista suoraan suuhun. Aina sitä oppii!
"Pisimmän liotusajan mantelit sekä hasselpähkinät (noin 8-12h), cashew-, saksan- sekä macadamianpähkinät puolestaan tarvitsevat 4-6h liotusajan. Nyrkkisääntönä voidaan pitää +4 tunnin liotusaikaa, mutta varminta on liottaa pähkinöitä yön yli. Muista myös huuhdella pähkinät liotuksen jälkeen huolellisesti."
Obama pysyy pirteänä
8
189
Vastaukset
- Anonyymi
😮🥜🤏
- Anonyymi
Tuskin täällä ketään kiinnostaa nuo sinun anonyymit kuva-arvoituksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin täällä ketään kiinnostaa nuo sinun anonyymit kuva-arvoituksesi.
Niinpä yhtä vähän kuin nämä sinun maaniset juontamiset liittyen näihin palstaäijän lounashahmoihin ja emojeihin. Onko nämä tuherrukset sulle oikeasti joku nk suosion mittari? Aikuinen nainen, ryhdistäydy jo. T naiselta yksärille
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä yhtä vähän kuin nämä sinun maaniset juontamiset liittyen näihin palstaäijän lounashahmoihin ja emojeihin. Onko nämä tuherrukset sulle oikeasti joku nk suosion mittari? Aikuinen nainen, ryhdistäydy jo. T naiselta yksärille
En ole mikään palstaäijän lounashahmo. Eikä minusta ole mukavaa, että tulet minun aloituksiini äijästäsi haaveilemaan. Olen näes ihan hetero ja käyn täällä kaipaamassa yhtä miestä.
Miten jaksat aamusta iltaan sotkea täällä kaikkien aloituksia.Eikö sulla ole järkevämpää tekemistä?
- Anonyymi
Obamasta näkee jotenkin, että on syönyt pähkinöitä.
- Anonyymi
Eikä tarvitse liottaa. Saat liottaa, jos haluat, mutta ei todellakaan tarvitse.
Kiitos tiedosta. Jäin ihmettelemään sitäkin, kun ohjeissa kehoitettiin kuorimaan mantelit. Siinähän ne kuoriutuu kun pureskelee ne. Ei kai kukaan niitä purematta niele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184