Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Runkkausta

Kivaa touhua kyllä runkkailla ja seisotella.....jos vielä olis joku kaveri mukaan
15633
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Yllättävän helposti vaikuttais löytyvän kavereita, ootko testannut runkkupaikat eli cruisingmap?

Äänestä
  • Aloittaja

Oon sivuilla käyny välillä ajellut päivisin täpälle...eikä ketään paikalla vaikka näyttää vihreenä

Äänestä

• Janis1 kirjoitti:

Oon sivuilla käyny välillä ajellut päivisin täpälle...eikä ketään paikalla vaikka näyttää vihreenä

Se että täppä on vihreä ei mitenkään tarkoita että henkilö on paikalla, se tarkoittaa että käyttäjän profiili on vahvistettu

Äänestä

• Oletteko päästänne todella terveitä vaikka pervoja ootekin.
    Että lähdette ajelemaan nyt kymmenten kilometrien päähän tms. vain saadaksenne RUNKATA JONKUN YHTÄ TOLLON KULLUA OMANNE OHESSA!?
    Ja siinä kaikki!

Tämä 'kaappimies' näyttää aktivoituneen tidella, helle kuumotranut åäätä näin ollen?
    Se hekumoi näyttäisi avauksista... alk. eläimistä ukkoihin! Oma elätti rva jää hoidotta!?

Äänestä

Oisin Riksussa. M 60v

Äänestä
  • Aloittaja

Voi harmi...mä liikun pk-seudulla.....saako yhteyttä mitenkään

Äänestä

• Janis1 kirjoitti:

Voi harmi...mä liikun pk-seudulla.....saako yhteyttä mitenkään

Voisin ajella vaikka Nurmijärvelle sovitusti kun molemmille sopii. Yhteystietoja tänne voi laittaa olen ukm, runkkauaus ja imen mielelläni loppuun saakka. M 60v

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00003 kirjoitti:

Voisin ajella vaikka Nurmijärvelle sovitusti kun molemmille sopii. Yhteystietoja tänne voi laittaa olen ukm, runkkauaus ja imen mielelläni loppuun saakka. M 60v

Tee tunnarit treffien puolelle

Äänestä

• Janis1 kirjoitti:

Olen vähän arka tekee tommosta kun vaimokin käyttää puhelinta joskus. Oletko minkä ikäinen? M 60v

Äänestä

• Janis1 kirjoitti:

Laitatko erityis toiveisiin koiratarhan asukkaat ja isännän!?

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Laitatko erityis toiveisiin koiratarhan asukkaat ja isännän!?

Delaa sairas paskiainen

Äänestä

Mikä ilo on yhdessä tapahtuvassa runkkailussa?

Äänestä
  • Voi kuohia toisen

Äänestä

Mul ois kik kumitu oon pk seudulta kans mut oon nainen 17v

Äänestä
  • Kumitu laitas viestii. kisuille

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Janis1 kirjoitti:

Kivaa touhua kyllä runkkailla ja seisotella.....jos vielä olis joku kaveri mukaan

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu