Kivaa touhua kyllä runkkailla ja seisotella.....jos vielä olis joku kaveri mukaan
Runkkausta
15
609
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän helposti vaikuttais löytyvän kavereita, ootko testannut runkkupaikat eli cruisingmap?
Oon sivuilla käyny välillä ajellut päivisin täpälle...eikä ketään paikalla vaikka näyttää vihreenä
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Oon sivuilla käyny välillä ajellut päivisin täpälle...eikä ketään paikalla vaikka näyttää vihreenä
Se että täppä on vihreä ei mitenkään tarkoita että henkilö on paikalla, se tarkoittaa että käyttäjän profiili on vahvistettu
- Anonyymi
Oletteko päästänne todella terveitä vaikka pervoja ootekin.
Että lähdette ajelemaan nyt kymmenten kilometrien päähän tms. vain saadaksenne RUNKATA JONKUN YHTÄ TOLLON KULLUA OMANNE OHESSA!?
Ja siinä kaikki!
Tämä 'kaappimies' näyttää aktivoituneen tidella, helle kuumotranut åäätä näin ollen?
Se hekumoi näyttäisi avauksista... alk. eläimistä ukkoihin! Oma elätti rva jää hoidotta!?
- Anonyymi
Oisin Riksussa. M 60v
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Voi harmi...mä liikun pk-seudulla.....saako yhteyttä mitenkään
Voisin ajella vaikka Nurmijärvelle sovitusti kun molemmille sopii. Yhteystietoja tänne voi laittaa olen ukm, runkkauaus ja imen mielelläni loppuun saakka. M 60v
Anonyymi kirjoitti:
Voisin ajella vaikka Nurmijärvelle sovitusti kun molemmille sopii. Yhteystietoja tänne voi laittaa olen ukm, runkkauaus ja imen mielelläni loppuun saakka. M 60v
Tee tunnarit treffien puolelle
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Olen vähän arka tekee tommosta kun vaimokin käyttää puhelinta joskus. Oletko minkä ikäinen? M 60v
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Laitatko erityis toiveisiin koiratarhan asukkaat ja isännän!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko erityis toiveisiin koiratarhan asukkaat ja isännän!?
Delaa sairas paskiainen
- Anonyymi
Mikä ilo on yhdessä tapahtuvassa runkkailussa?
- Anonyymi
Voi kuohia toisen
- Anonyymi
Mul ois kik kumitu oon pk seudulta kans mut oon nainen 17v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin111268Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3061190Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3791133Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.93793Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113740Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte12731Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371690- 34672
Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6670kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot222661