Kivaa touhua kyllä runkkailla ja seisotella.....jos vielä olis joku kaveri mukaan
Runkkausta
15
443
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän helposti vaikuttais löytyvän kavereita, ootko testannut runkkupaikat eli cruisingmap?
Oon sivuilla käyny välillä ajellut päivisin täpälle...eikä ketään paikalla vaikka näyttää vihreenä
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Oon sivuilla käyny välillä ajellut päivisin täpälle...eikä ketään paikalla vaikka näyttää vihreenä
Se että täppä on vihreä ei mitenkään tarkoita että henkilö on paikalla, se tarkoittaa että käyttäjän profiili on vahvistettu
- Anonyymi
Oletteko päästänne todella terveitä vaikka pervoja ootekin.
Että lähdette ajelemaan nyt kymmenten kilometrien päähän tms. vain saadaksenne RUNKATA JONKUN YHTÄ TOLLON KULLUA OMANNE OHESSA!?
Ja siinä kaikki!
Tämä 'kaappimies' näyttää aktivoituneen tidella, helle kuumotranut åäätä näin ollen?
Se hekumoi näyttäisi avauksista... alk. eläimistä ukkoihin! Oma elätti rva jää hoidotta!?
- Anonyymi
Oisin Riksussa. M 60v
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Voi harmi...mä liikun pk-seudulla.....saako yhteyttä mitenkään
Voisin ajella vaikka Nurmijärvelle sovitusti kun molemmille sopii. Yhteystietoja tänne voi laittaa olen ukm, runkkauaus ja imen mielelläni loppuun saakka. M 60v
Anonyymi kirjoitti:
Voisin ajella vaikka Nurmijärvelle sovitusti kun molemmille sopii. Yhteystietoja tänne voi laittaa olen ukm, runkkauaus ja imen mielelläni loppuun saakka. M 60v
Tee tunnarit treffien puolelle
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Olen vähän arka tekee tommosta kun vaimokin käyttää puhelinta joskus. Oletko minkä ikäinen? M 60v
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Laitatko erityis toiveisiin koiratarhan asukkaat ja isännän!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko erityis toiveisiin koiratarhan asukkaat ja isännän!?
Delaa sairas paskiainen
- Anonyymi
Mikä ilo on yhdessä tapahtuvassa runkkailussa?
- Anonyymi
Voi kuohia toisen
- Anonyymi
Mul ois kik kumitu oon pk seudulta kans mut oon nainen 17v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035708Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2391542- 941323
- 1241077
- 66837
- 64833
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8811- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731