Kaikki keinuvaan kyytiin!

Anonyymi-ap

Hei ja WÄKEWÖ YLISTYS oikeamielisille liikennöitsijälle!! Kun olin Savonlinnassa kulttuurimatkalla OOPPERAJUHLILLA ja pettymyksesseni SONNIBUSSI pakottaa pienempiä ALIHANKKIJOIKSEN tuli ONNEKSENI VAIHTOEHTO!! Eräs herrasmies juhlista tarjosi minulle purjealuksellaan KYYDIN MIKKELIIN, josta pääsin turwallisesti jatkamaan matkaa ilman, että joudun SONNIBUSSIN WELMUILUIHIN OSALLISTUMAAN!!

Tästä kysynpähän teiltä ja wastaan itse, saatteko tällaisesta ihanasta kesä-Suomesta INSPIRAATIOTA julkisen liikenteen järjestämiseen?!?! NO ETTE! Mutta onneksenne MINÄ - hurmaawa nuorekas eläkeläisneitokainen olen täynnä ideoita ja inspiraatiota!!

Mikä olisikaan IHANEMPAA kuin VESIBUSSILIIKENNE, joka kulkisi YMPÄRI SUOMEA!! Sillä olisi ihanaa kulkea kesärientoihin!! Ja lippujen hinnat woisiwat olla kohtuulliset, jotta kaikki IHANAT nälkäiset neitokaiset kesäleningeissä ja hellehatuissa pääsewät kulttuuritapahtumiin!! VESIBUSSISSA woisi olla KUOHUWIINITARJOILUA (josta saisi hywää katetta ja neitokaisille hymysuut)!! Ja HENKILÖKUNTAA WAIN WOISI OLLA KAPTEENI ja PERÄMIES PULLEIDEN PURJEIDEN KANSSA! Minä ottaisin LIPUN KAIKKIIN!! Ja kulturellina ja sosialisena neitokaisena tiedän mitä ohjelmaa woisi olla, jos purjeet eiwät kanna, niin kyllä laineet PANNAAN KEINUTTAMAAN!!

Eikö olekin mitä ihanin idea?!? Jos joku löhtee TOTEUTTAMAAN saa WAPAASTI hyödyntää!! Wastineeksk haluan päästä KAIKKIIN KESÄN KYYTEIHIN!! Odotan jo matkoja esim HELSINKIIN ESPOOSEEN VANTAALLE TAMPEREELLE PORIIN SAVONLINNAAN SASTAMALAAN SIUROON LAHTEEN JYVÄSKYLÄÄN KAJAANIIN SULKAWAAN HÄMEENLINNAAN PIETARSAAREEN KOKKOLAAN KALAJOELLE OULUUN MARTINNIEMEEN RAASEPORIIN JA HANKOON!! Ihanaa!! Ja merentuoksua nenässä!! Tuulen tuiverrusta hiuksissa ja helmoissa!!!

Yst. terv. Käpylän Kaarina NYT NAUTITAAN KESÄSTÄ HELTEET EIWÄT LOPU KUUMENEE POLTTAA WESIBUSSI ON PARAS KEINO MATKATA KUUMASSA KESÄ-SUOMESSA!

12

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei ja WÄKEWÖ YLISTYS oikeamielisille liikennöitsijälle LÄHTISIKÖ PAUNU toteuttamaan tätä?! Olisi ihanaa päästä wielä kerran kunnolla paunutettawaksi!! Yst. terv. Käpylän Kaarina

• Anonyymi

Hei, onpa sinulla todella erinomainen ja ihana idea! Tulisin mieluusti myös tällaiselle vesibussimatkalle! Todellista joukkoliikennettä vesillä! Ihanaa! Tulisi käyttöä alesta löytämälleni hellemekolle ja uusille tunikoille. Ostin myös uudet kesäsandaalit! Juuri sopivat tällaiselle matkalle! Ihanaa! Tyttöjen reissu! 😘😍😂 T. Keihään Eija

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sääksmäen sillan Valkeakosken puoleiseen tukipylvääseen on ilmestynyt teksti 'Gay Summer'. Että iloista kesää vaan kaikille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääksmäen sillan Valkeakosken puoleiseen tukipylvääseen on ilmestynyt teksti 'Gay Summer'. Että iloista kesää vaan kaikille!

Hei ja ALISTUS kommenteillenne!! En ymmärtänyt nyt sanaakaan teidän kirjoituksistanne?! KUN syksy ALKAA, menkää pojat paikallisen KANSALAISOPISTON kirjoituskurssillr!!! Sanonpahan wain!! Yst. terv. Käpylän Kaarina

• Anonyymi

Tervehdys IHANAISET Kaarina ja Eija! 🌼🌼 Kutsun teidät FÖLIN VESIBUSSIN risteilylle Aurajoelta Ruissaloon. 🚍🛥️ Lautalla on kapteeni, perämies ja pienoinen kahvila. Kaikki linja-autolipun hinnalla ja keskipäivällä vielä ELÄKELÄISALENNUS ja VAIHTO kaupan päälle. 🤑 KIITOS Fölille! 👍🏻 Ruissalossa on kesäteatteri, hienostuneita pitsihuviloita, kahviloita sekä WALTACASTI purjelaivoja odottamassa kenties uusia risteilyjä kimaltelevalle AIRISTOLLE. ⛵ Terveisin rannikon Raili

• Anonyymi

Hei RANNIKON RAILI!! Pääseekö Turusta WESIBUSSIN kyydillä muualle IHANAISEN KESÄSUOMEN KOHTEISIIN kuin pelkästään RUISSALOON?!?! Minä en perusta punkeista enkä niiden poimisesta ihon pinnan kutkuttelusta!! Waikka muutenkin kutkutuksista, kutituksista ja kujeista pidänkin?!?! Yst. terv. Käpylän Kaarina NYT KAIKKI TYTTÖSEY KANNELLE LENINGIT PÄÄLLE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei RANNIKON RAILI!! Pääseekö Turusta WESIBUSSIN kyydillä muualle IHANAISEN KESÄSUOMEN KOHTEISIIN kuin pelkästään RUISSALOON?!?! Minä en perusta punkeista enkä niiden poimisesta ihon pinnan kutkuttelusta!! Waikka muutenkin kutkutuksista, kutituksista ja kujeista pidänkin?!?! Yst. terv. Käpylän Kaarina NYT KAIKKI TYTTÖSEY KANNELLE LENINGIT PÄÄLLE

SUomenlinnaan pääsee vesibussilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SUomenlinnaan pääsee vesibussilla

HEI ja ylistys KOMMENTILLESI !! Pääsekö PUUMALASTA Suomenlinnaan suoralla wesibussiyhtwydellä?!? Onhan kuohuviinitarjoilua ja musiikkiesitys?! Tst. terv. Käpylän Kaarina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HEI ja ylistys KOMMENTILLESI !! Pääsekö PUUMALASTA Suomenlinnaan suoralla wesibussiyhtwydellä?!? Onhan kuohuviinitarjoilua ja musiikkiesitys?! Tst. terv. Käpylän Kaarina

Ehdotan Kaarinalle vesipuistokäyntiä. Siellä voi laskea vesiliukumäkeä kellohelmat hulmuten ja altaassa sitten aallokko keinuttelee eläkeläisneitokaista. Allasbaarista saa viiniä ja lasten kirkuminen käynee musiikkiesityksestä? Matkaliput: onnibus.com.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauriit ja peurat pistävät PUNKIT poskeensa Ruissalossa. Jos epäilyttää, aina voi lähteä Turusta Tukholmaan, meritanssit PÄVITTÄIN. Joko on kellohame silitetty uutta RISTEILYÄ varten?

• Anonyymi

Hei ja ALISTUS älyttömälle kommentillesi!! Ei ole minun tehtäwäbäni miettiä miten käytännössä Helsibgistä pääsee wesibussilla Joensuuhun!! EN ole insinööri vaan kansanopiston opettajatar!! Tässä on työllistäwä waikutus insinööreille, kuulemma KORKEAKOULUTTUJEN TYÖTTÖMYYS ON KOWAA JA SUOMEN TALOUS IHAN KURALLA!! Suomi bousuun ja laiwat wesille!! Skumppaa hymyhuulille!!! Yst. terv. Käpylän Kaarina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      260
      10977
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      128
      6952
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5623
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      37
      4971
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4221
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3779
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3474
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3422
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2908
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      58
      2690
    Aihe