Laittomat Raamatun vääristelijät

Anonyymi-ap

Helluntailaiset ovat valinneet laittomuuden ja lahkohengen.
Hellaripastorit eivät edes opeta Jumalan kymmentä käskyä.

Room 7:12: "Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä."

- Laki on pyhä, vanhurskas ja hyvä.

37

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helluntailahkolsisilla ei ole oikeustajuakaan koska pitävät rikollista Apostoliaan Jumalan miehenä.

• Anonyymi

aloittaja ei pääse tavastaan olla fariseus, läksyttää ja käskyttää, mutta itse on todellinen syntinen, eikä osaa edes Uudentestamenti käskyjä ja kehotuksia, yli 1033,,,
      Mutta, on niin olevinaan toisten opettaja- että henkselti paukkuu päivittäin, leikkilakimies.

• Anonyymi

aloittajalle aloitetaan Uudentestamentin käskyä ja läksyä, voi kysyä, onnistuuko aloittaja homma? siis sinulla.

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
      (1Ko 13:1-3)

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
      (1Ko 13:4-6)

1Ko 13:7  kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. 

Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
      (1Ko 13:8-13)

Aina kun sinua alkaa lakittamaan ja käskyttämään TOISIA... aloita tästä.. ja mieti...

sitten mene peilin eteen..... ja kysy-- missä on rakkauteni

• Anonyymi

Lahkolaisten ymmärrys on piementynyt.
      He eivät tunne kristinuskon Jumalaa.

Ef 4:18:

"Nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden,"

Kysymys on Jumalan kymmenestä käskystä.

• Anonyymi

Totuus helluntailaisuudesta.
      >> Hellaripastorit eivät edes opeta Jumalan kymmentä käskyä.

Lahkolaiset eivät usko Raamattuun.

Room 7:12: "Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä." <<

• Anonyymi

leikitkö- aloittaja adventistina- herrankansana- vai missä majailet, ?
      Miksi käskytät- Pyhä Henki on - joka opettaa ihmistä ja Sana- jota Henki opettaa....

Muista- mitä UT- sanoo, veli ei opeta veljeä, no missä se sinun käskytyksesi on pivossasi, kun alat opettamaan.

etkö päässyt lakitekstissäsi pidemmälle,

Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä." Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään.
      (Heb 8:10-13)

Minulla on laki sydämessä, niin miksi lakittelet? käskyttelet? Eikö Raamatunsana koskekaan sinua?

• Anonyymi

Todista että sinulla on laki sydämessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todista että sinulla on laki sydämessäsi.

Kyllä, Pyhä Henki sen todistaa, ja Kristuksen armo- koska PH- vei Golgatalle katsomaan sijaistani, missä käytiin Hyvän ja Pahan välinen taistelu.

Eli sijaiseni todistaa- se on täytetty, ja Hän on myös sapatinHERRA- armolahjojen kautta Sanaa tuomassa aikaan jne.

Sydämen rakkaus- puolisoon todisti sen, että rakkausliitto oli elämänikuinen.
        Siunasin puolisoni hautaan ja kiitin, että sain niin ihanan puolison jne.
        Siitäkin liitosta, yllätys itselleni, kertoi veljeni lapsi- viisikymppisenä, että hän katseli ihaillen, kuinka meidän välinen puolisoni kanssa rakkaus eli välillämme ja se vielä oli liiton vuosissakin näkyvissä....

ts. se oli Pyhän Hengen työ- meissä, jossa moottorina Hengellä oli se avain. ts. Jumalan Sanan laki sydämessä- rakastaa puolisoa, niinkuin Kristus seurakuntaa, näkyi Hengen hedelmänä siksi- että opetuslapseudessa seurasimme Herraa....
        Elämä jatkuu- Armossa Herra toi uuden rinnalle, etsimättä, koska Hän on luvannut pitää huolta - sekin on Jumalantyö....
        Todistus on siinä, siinä Jumalassa, että Hän on antanut tahtomisen ja tekemisen elämänsuunnaksi - aivan tuolta 1969 vuodesta, kun intissä- sain Jumalan armon sydämeeni.

Kiitokseni ja kumarrukseni tästä kaikesta annan Valkean Valtaistuimen Istujalle, johon heitän kruununi... Hän tietää kaiken. Myös tiedän tien, kun aikani on täynnä. Tiedän, mihin olen menossa. Tiedätkö sinä, omalta kohdin, mihin olet menossa.
        Tarvitseko läksytystä huulillesi ja käsytystä, toisia kohtaan.
        Itselleni Jumalan- tahto on Hänen Henkensä hedelmä.. Ei tarvitse muuta, kuin seurata Jumaan Karitsaa ja se on siinä.

• Anonyymi

Hurmahenki antaa kivemmat fiilikset.
      Rupeaa naurattamaan että pissa tulee housuun.

• Anonyymi

Hellarit uskovat että uudestisyntymisen merkki on uudesti kastaminen.
      Se on helluntailahkon laki.

• Anonyymi

sinulla on tuo ----uudestikastamisen- matra- lihallinen, sekä vihamielinen itse Sanaa kohtaan.
        Vapaissa suunnissa, myös luterilaisuudessa, Sanalle kuuliaiset - papitkin ovat käyneet upotuskasteella, vaikka virkansa vikaisuuspykälien mukaan, he eivät voi siitä tulla esiin.

Eli vihapuheesi käy heitäkin kohti, vaikka pyrit ikäänkuin helluntaipetsän puitten takaa huudella sanaa---uudestikaste--- ja luulet olevasi Jumalaa paossa ja suojassa.

Mutta, Hän käyskentelee myös sinunkin tuvassasi, sydämessäsi, etsien sitä, että avaisit ovesi Hänelle, Hän kolkuttaa ja kahva ovessasi on sisäpuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinulla on tuo ----uudestikastamisen- matra- lihallinen, sekä vihamielinen itse Sanaa kohtaan.
        Vapaissa suunnissa, myös luterilaisuudessa, Sanalle kuuliaiset - papitkin ovat käyneet upotuskasteella, vaikka virkansa vikaisuuspykälien mukaan, he eivät voi siitä tulla esiin.

Eli vihapuheesi käy heitäkin kohti, vaikka pyrit ikäänkuin helluntaipetsän puitten takaa huudella sanaa---uudestikaste--- ja luulet olevasi Jumalaa paossa ja suojassa.

Mutta, Hän käyskentelee myös sinunkin tuvassasi, sydämessäsi, etsien sitä, että avaisit ovesi Hänelle, Hän kolkuttaa ja kahva ovessasi on sisäpuolella.

helluntaimetsän, eli se- millä sanoitat- piiloutumistasi- sanohon uudestikaste...

Mitä kumarrat- kun sanotaan ---hätäkaste--- lapselle- kun sana- synti on Raamatussa- Jumalan lain rikkomista... mieti- mitä tämä lapsi on lakia- rikkonut.

Älä sitten tormaa yleisuskonnon puistoon taas piiloon, sanapuun taakse, mikä hyvän ja pahantiedonpuulla käärme puhuu- harhauttaakseen sielusi ymmärtämään sanaa- perisynti, ts. Aadamin synti- ikäänkuin heittäisi sen syntyneen lapsen helvettiin kitumaan, kastamatta.

Hokaatko? Eedenin kertomus on avain, ymmärtämään sanomaa, että Jumala antaa neuvot ja ohjeet ja Aadamin olisi pitänyt -- ymmärryksen kautta--- totetella sen sanomallisuutta.

Se on tämän sanoman --ydin-- ja Ortodoksisuus taas sanoittaa asian syvälle, että meissä ihmisissä on ----taipumus--- että emme ole kuuliaisia itse sanomalle ja se tulee synniksi.

Lapsi- joka syntyy- on Jumalanluomistyön tulos- eli Herran käden jälki, josta voisimme sanoa, että hän on Jumalan silmäterä. Tuohon luomistyöhönsä Hän puhaltaa Elämänhengen ja näin ihmisestä----tulee---- eläväsielu....
        Hän on luomisen tuloksena -- puhdas- kirja ja me olemme vastuussa siihen, mitä ME kirjoitamme hänen sieluunsa neuvoihin ja ohjeisiin. Kun lapsi kasvaa ottamaan vastuun elämästä, onko meidän opetus ollut Sanan kautta kirkastamassa hyvän ja pahanvälistä taistelua, missä taisteltiin ensin taivaissa- kun Lucifer- minkä piti vartioida-
        siis ymmärtää Sanan tuoma kertomus- opetus... Vartioida tuota Valtaistuinta - oikealla mielellä, ts. hänenkin kruununsa Valkean Valtaistuimen juurella, onhan kyse Jumalan Valtakunnasta, sen Valtaistuimesta ja perustuslaista- jonka päämäärä on rakkaus.

Mutta, Raamatunkertomuksessa on ymmärryksen avaavaa oppia, sekä opetusta, että tähän - tätä Valtaistuinta sen valtaa haviteltiin OMIIN- tarkoituksiin, eli Lucifer- halusi itse istua päättämään ja neuvomaan meitä, mitä hän täällä alhaalla tekee-
        Lensi pihalle. koska vilppi oli sydämessä. Se on meille opetetun kertomuksen sisältö ymmärtämään myös tämä, että kun Lucifer- enkeleineen heitettiin tänne alas. pimeyteen..
        ollaan meidän alueella. Sinun ja minun maailmassa ja pimeys on sitä, että pyrimme pitämään omaa valtaa- - ja jakkaraa jossa käskyttelemme ja läksyttelemme omin lupinemme lähimmäistä, ilman Jumalan lain - rakkauden päämäärää.
        Ja siksi Lucifer- loi kirkkokunnat, erinäköisine perinneoppeineen, että keskuudessamme veri virtaisi- ja Kainihengessä mielemme olisi musta ja kävisimme toistemme päälle, näkemättä, että veljen, Aabelin sanoma - tavallaan on sieltä jo Eedenin porteilta lähtöisin, missä Jumala uhrasi ensimmäisen lammas- uhrin. jonka nahalla - verisellä nahalla peitti sen Aadamin ja Eevan alastomuuden, sen, mikä ei totellut Jumalan tahtoa ja näin heidän alastomuus näkyi.... ei ollut Jumalankirkkautta--- Rakkauden tahtoa vanhruskauden pukuna heidän yllään..... ja tämä mielenmustan Kainihenkisyys on viha.

Eiköhän tässä ollut lyhykäydessään se opetuksen avain, minkä meidän tehtävä on opettaa lapsillemme - sukupolvesta toiseen, että he voisivat ponnistaa Pyhässä Hengessä elämäntietä ja hyljätä Kainilaisuus- sekä elää vanhurskauden vaatteeseen pukeutuneena, eli Kristuksen-- sijaisuhrin vaate yllä.
        Silloin Jumala tuntee meidät, Jeesus tuntee meidät ja näin Elämänkirja kertoo iankaikkisen elämän sanat- se on täytetty... Hengen hedelmät kertovat ajassa, eri muodoin, ketä kumarramme ja kenen Valtaitsuimella on kruunumme.

sydämen uskolla tulemme vanhruskaiksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        Mutta, syntynyt lapsi- se on Jumalantyö ja sitä on turha sanoa saastaiseksi.

• Anonyymi

Helluntailaiset lahkolaisina eivät hauku jehovantodistajia (henki yhdistää) vaan adventisteja.

• Anonyymi

Taidatkin edustaa adventisteja ja sementoida - armolahjat- koululäksyihin, mistä valmistutaan lääkäriksi ja vaikkapa kielitulkiksi aikaan.
        Siten riittää se omanpään teot, ja voi jättää- armolahjat sivuun, sivuun siitä, että ne eivät enää ole tarpeellisia, menneen ajan heiniä, sekä profetoimisen armolahja vaikutti viimeisenä Ellen Waitin elämässä.

Olinko oikeassa--- päätelmässäni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidatkin edustaa adventisteja ja sementoida - armolahjat- koululäksyihin, mistä valmistutaan lääkäriksi ja vaikkapa kielitulkiksi aikaan.
        Siten riittää se omanpään teot, ja voi jättää- armolahjat sivuun, sivuun siitä, että ne eivät enää ole tarpeellisia, menneen ajan heiniä, sekä profetoimisen armolahja vaikutti viimeisenä Ellen Waitin elämässä.

Olinko oikeassa--- päätelmässäni?

tämäkään ei ollut haukkumista- vaan näköalaa siihen suun tuomaan tunnustukseen. ko. puolelta. SE on havaintoa, opista.

Tuolla vanhuksien äärellä kuulee sanaa ---haukkuminen---

esim. kun vanhusta rakkaudessa lapset neuvovat ja ohjaavat, vanhus sanoo, että nyt häntä haukutaan....

Olisiko sinun "adventisteja haukutaan" terminkäyttö ponnistamassa sen iän tuoman mielikuvan sanoituksen käytöstä???

• Anonyymi

Lahkot saavat aikaan uskonnon uhreja.

• Anonyymi

johtuu- Luciferin tuoman Apostolisen ajan jälkeen- kirkkokuntien valtaistuinten hallinta-alueesta, ... jossa sarvipäällä on valtajakkaraa- ideoimassa tätä aikaa ja kun sitä ei oivalleta ja taistelu jatkuu Valkean Valtaistuin ja ajan pimeyden valtajakkaran välissä, se tekee sitä uskonnon uhrien määrää.

Myös maailma tekee uhreja- heitä näkyy avioliitoissa, lapsien elämässä, huumeissa. ihmiskaupoissa, työpaikoilla jne.
        ts. uhriluku kasvaa mittaamattomien määrien summaan.... Eikös vain?

• Anonyymi

Millainen on helluntailainen poreallas?
      - Kaksi lautasellista hernekeittoa ennen kylpyyn menoa.

• Anonyymi

taitaa pilkkahenki vaikuttaa sydämessäsi. Eikös joo? Tunnustaa kannattaa- silloin idea rakkaudettomuuden hengestä kertoo sanoittajalleen parannuksen tarpeesta...

Eikös vain?

• Anonyymi

Raamattu ei tunne mitään toista helluntaita (azusalainen jenkkihelluntai).

• Anonyymi

mistäs perustukselta sinun suusi puhuu?

• Anonyymi

Helluntailaiset ovat palkkansa ansainneet ja heille tullaan ripustamaan myllynkivi kaulaan. Aivat kuten heidän profeettansa oli opettanut.

• Anonyymi

Nyt julistit sodan.

• Anonyymi

Annetaan Jumalan sen kivien painaa kenenkin päähän, ajallaan.
        Eli vaakakuppisi on itsesi sanoittama- ja kalibroima, mikä taas ei todennäköisesti kestä itse Herran Itsensä sanoitusta.
        Ja monet- viimeiset tulevat ensimmäiseksi, ja ensimmäisenä seisovat- voi käydäkin niin, että ovat takarivissä.

Oletko sitä "lain" alaisuutta lukenut? Missäs kohtaa jonossa ajattelit itse seisovasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaan Jumalan sen kivien painaa kenenkin päähän, ajallaan.
        Eli vaakakuppisi on itsesi sanoittama- ja kalibroima, mikä taas ei todennäköisesti kestä itse Herran Itsensä sanoitusta.
        Ja monet- viimeiset tulevat ensimmäiseksi, ja ensimmäisenä seisovat- voi käydäkin niin, että ovat takarivissä.

Oletko sitä "lain" alaisuutta lukenut? Missäs kohtaa jonossa ajattelit itse seisovasi?

Kaltaisesi lahkolainen vääristelee aina Jumalan Sanaa. Tästä syystä et tule edes missään rivissä seisomaan. Myllynkivi ja kallion reuna ovat kohtalosi. Näin Jeesus on määrännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaltaisesi lahkolainen vääristelee aina Jumalan Sanaa. Tästä syystä et tule edes missään rivissä seisomaan. Myllynkivi ja kallion reuna ovat kohtalosi. Näin Jeesus on määrännyt.

Missä yhteydessä Jeesus on muka sellaista opettanut?

• Anonyymi

Sapatistit fallostelun lomassa kehuvat lailla ja herjaavat muita.

Ei se ole uskoa, vaan naisen keksimää harhaoppia.

• Anonyymi

aloittajalle vielä lisäys.

eikös kansainvälisellä kentällä oleva Apostolinen seitsemännepäivän srk. kirjoitin määritelmän summittain, se on helluntalainen,
      siten armolahjat ja sapatti on Jumalan kymmenkäskyn mitassa.

Ei aloittaja- olisiko sinun tarkasteltava asioita kenttäpuolen kautta, ettei vain tule suusyntiä puheissasi harjoitettua.

Ehkä ajattelit, että sinun valtajakkara on ainut kohillaan oleva.

Eikös Suomessa ole myös tämä Herran Kansa- jolle sapatti on Raamatullinen, että ei adventistit ole ainut- mittapuusi mukaan- se Valtaa pitävä Raamattukansa.
      Myös - heitä on muitakin--- muistan paikkakunnaltani --- olisiko kolmisenkymmentävuotta taaksepäin. Sattumalta menin eräälle leirille, nuorten leirille, tuossa muutaman kilometrin päähän.
      Heille sapatti oli IN. eli hmmmm...... voisiko käyttää sanaa, että Herran kansaa on siellä ja täällä, mutta eivät pidä mökää asioissaan.
      mutta, Augustiinoksen, Mitrhra- jumalauskonnon kannattaja joka palvoi myös taivaankappaleissa aurinkoa, toi palvonnasta mukanaa SUN- sunnuntaimme.
      Hänellä yleisuskonnon opissa oli unohtunut rakkaus, opettaessaan uuden lepopäivänkin, ts. hän keitti vaimonsa ja tappoi poikansa- sekä on uskontomme eräs oppi- isämme sanoittaja ja perinneopin--- luoja- monesta mm. yksi.

• Anonyymi

Rankkoja harhaoppeja on lähtenyt maailmaan.

Ne saavat aikaan herjaamista ja sekavaa selittämistä.

Ei niillä ole mitään tekemistä uskon kautta.

• Anonyymi

Olen ollut helluntaiherätyksessä kymmeniä vuosia. Tosin nyt kuulun Helluntaikansaan, joka ei lähtenyt rekisteröitymiseen mukaan, Rekisteröityneet muodostivat Helluntaikirkon.
      Ihminen pelastuu uskon kautta Jeesukseen Kristukseen ja Hänen vuodatettuun vereensä.Saarnaajat julistavat Kristusta Jeesusta. Jumala lähetti oman poikansa kuolemaan meidän syntiemme tähden.
      Jos joku haluaa oikeasti tietää, mitä malli-evankelista , helluntailainen, puhuu, katsokoon Paavo Järvistä. Hän pitää , Suomessa kokouksia. eri seurakunnissa ( myös luterilaisissa )
      Tv 7 lähetyksissä voi kuunnella ja katsella niitä kokouksia. Minä katselen Paavon kokouksia netin kautta, Kosketus Taivaasta on se kanava, joilta voi katsella Paavon kokouksia.Niitä voi katsella, milloin itselle sopii. Kuuntelen Paavon puheita miltei päivittäin.Tosin kuuntelen muutakin. Hiljakkoin kuuntelin Viisi ikkunaa Raamattuun sarjan.

• Anonyymi

Helluntai-HÖRHÖILYYN kuuluu ihmispalvonta.
      Kuljetaan pitkiäkin matkoja jotta kuulisi suosittua puhujaa.

• Anonyymi

Lahkolaisuus ja eriseuraisuus rikkoo Jumalan tahtoa vastaan.
      Helluntailainen ei tätä käsitä.

Jumalan tahto tulee ilmi Jumalan laissa eikä laittomuudessa.

• Anonyymi

Harhaoppinen korostavinaan lakia, mutta on herjoineen suurin laittomuuden tekijä.

Harhaoppinen mukana saatanan juonessa että mitä muka kirjoitettu on. Siihen omat herjat väliin, niin juoni täydellimen.

• Anonyymi

Saatana edustaa laittomuutta ja harhaoppeja.

• Anonyymi

Vai ei helluntailset opeta kymmentä käskyä?
      Kymmenen käskyä oli osa Tooraa. Tooraa, ei edes kymmentä käskyä, kirjoiteta uskovien sydämiin. Kymmenen käskyä oli Jumalan Israelin heimojen kanssa tekemään liiton sydän: kivisydän.
      Sana varoittaa ja näyttää tien: Sillä te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn,
      ette pasunan kaiun ettekä äänen tykö, joka puhui niin, että ne, jotka sen kuulivat, pyysivät, ettei heille enää puhuttaisi;
      sillä he eivät voineet kestää tätä käskyä: "Koskettakoon vuorta vaikka eläinkin, se kivitettäköön";Uskoakseen Jumalaa ja pelastukseen ei pidä käydä Siinain vuorelle: "TE ETTE KÄYNEET SEN VUOREN TYKÖ" Kymmenen käskyä annettiin Siinain erämaassa; kukaan ei voi kiistää tätä totuutta.
      Eikö pitäisi jo olla selvää, että nyt, tällä hetkelle elämme uuden liiton aika. Uudessa liitossa käymme uuden liiton välimiehen tykö! vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,
      taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,
      ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.
      Ette ymmärrä kristinopin alkeita: Mitä käärmeen myrkkyä olet juoneet? Uuden liiton ylipappi on Jeesus ja pelastukseen käymme Jeesuksen tykö.
      Mitä kumma vetää aina vain Mooseksen luo?????

• Anonyymi

Harhaoppinen on harhaoppinen vaikka voissa paistaisi.

Ei heille mitään Raamatun sana mitään merkitse, vaan omat herjat pääasia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1408
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1057
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      933
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      807
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      178
      694
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      676
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe