Tuskin olisi Berliiniin pudotettu.
Pommeilla haluttiin kostaa Pearl Harbourin hyökkäys.
Japanin oli pakko antautua, koska pelättiin Tokion olevan seuraava
kohde. Väitteet, että Japani olisi vaan jatkanut sotaa, eivät pidä paikkaansa.
Olisihan Hitlekin jatkanut sotaa, jos venäläiset eivät olisi vallaanneet
Berliiniä.
Japaniin pudotetut ydinpommit olivat rasismia nekin
8
225
Vastaukset 8
- Anonyymi
nagasaki oli se piste , eli jos pystyvät tällaisia pudottelemaan niin keisarikin antautui
- Anonyymi
niin jos japani ei olisi hyökännyt niin saksa olisi voittanut sodan 🤔
- Anonyymi
tai hitler ei olisi sotaa amerikkaa vastaan julistanut 🤣
- Anonyymi
Ydinase nopeutti imperialistien antautumista. Tosin viimeinen japsi antautui vasta 80-luvulla ja venäjällä fasisti on vallassa yhä.
- Anonyymi
Tyhmiä kirjoituksia syntyy, kun ei ymmärrä rasismin päälle yhtään mitään.
- Anonyymi
No, minkä takia USA yleensäkkään osallistui koko 2 MM- sotaan, olis antanut
Brittien hoitaa koko sodan. Ei japanilaistenkaan olisi tarvinnut hyökätä Peal
Harbouriin.
Jenkit ovat aina suhtautuneet ei valkoisiin ihmisiin suvaitsemattomasti ja
suorastaan rasistisesti. Jenkeille japssit olivat vaan vinosllmiä. - Anonyymi
NO SELITÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398