Raamattu riittää uskovalle. Mihinkään ei tarvita järjestön lehtisiä tai muita painotuotteita.
Totuus on Jeesus ja JW-lahkon jäsenten kannattaa luopua lahkosta ja alkaa rukoilemaan uudestisyntymistä Jeesuksessa.
Vartiotornia ja Herätkää-lehtiä ei tarvita. Raamattu riittää uskovalle
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Jantosinuskova ei tarvitse edes raamattua . Sillä siinä on vaan joidenkin mietelauseita ,joidenkin jotka muka nimittelevät itseäön apostoliksi .
Yleensä kun on hyvä kanssaihminen ja elää lakien mukaisesti niinon ihnåhan kelvollinen kansalainen .
Ja kuten sanottu. Oikea uskovainen ei tarvitse mitään kirjaa, hönellä on usko sydämmessään- Anonyymi
Näin on. Jokainen voi uskotella itselleen mitä haluaa, ei siihen kirjoja tarvita.
- Anonyymi
Kyllä siitä sätkäpaperia pitkälle piisaa.
- Anonyymi
Ja puu- ceehen vessapaperia.
- Anonyymi
Raamattu
Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
Vartiotorni sanoo Jeesuksen enkeli Mikaeliksi
Raamattu
Daniel 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana.
-Siis lasten suojelusenkeli tuo Mikael
2. Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa
-Siis Kristuksessa oli Jumala, vaan ei enkeli Mikael
Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
-Herra on yksi Jumalan nimistä Raamatussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 321883
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle451873Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931745- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101107Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko131051Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 20972
- 36962