Mitä soppaa söisit kolmena päivänä peräkkäin?

Anonyymi-ap

Hernesoppaa, joka on keitetty porsaansavuluista?
Kaalisoppaa?
Makkarasoppaa?
Jauhelihasoppaa?
Kesäkeittoa?
Kalasoppaa?

35

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo ovat kaikki herkkuruokia.
      Savuluista saa nimenomaan makua hernesoppaan.
      Hiljalleen antaa muhia 3h, sitten osa pakastimeen.
      Kaalilaatikko on makoisaa myös.

Uunituoretta leipää vielä uunista ja voita päälle.

• Anonyymi

Köyhien ruokaa yök

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhien ruokaa yök

Itseasiassa kaikkein halvimmat lihat tai kalat ovat yleensä parhaimman makusia kun osaa ne valmistaa

• Anonyymi

Jauhelihakeitto ok ni lisään sekaan paljon porkkanaraastetta.Aiemmin oli tapana että keitto teen perjantaina niin täytyy otta taas tavaksi yleensä viikonlopuksi.Soppaa kannattaa tehdä.

• Anonyymi

Kaikki nuo sopat käy, vaikka söisin neljäkin päivää.

Hernesoppaa olen syönyt viimeksi varmaan viikon, kun keitettiin kerralla 10 litran kattilaan satsi.

Me tehdään muutenkin vaimoni kanssa aina kerralla enempi ruokaa, niin lämmitellään sitten mikrolla annoksia lautasella. Ei tarvitse olla jatkuvasti kokkailemassa ja on taloudellisempaakin tehdä isot satsit aina ruokaa.

Ruoka on kuitenkin NIIN edullista itse tehtynä, ettei se ole mikään ongelma kaikkein köyhimmillekään. Ei maksanut mahdottomia tuo 10 litran kattila keitellä hernesoppaa ja ihan jauhelihaan tehtiin. Broilerin koipireisistä tulee hyvät sattumat hernesoppaan, eikä maksa mahdottomia.

Kalasoppa vasta edullinen ruoka onkin, ongella vaan ahvenia onkimaan ja niistä sitten kalasoppaa perunoiden ja sipulien kanssa keittelemään.

• Anonyymi

Tekee sopan viikonlopuksi ja kyllä jotain muutakin syö tietenki.Joku oikeen kunnon lihasoppa niin sehän vaan paranee vanhetessaan.Joka viikkohan keittoa kannattaa syödä.Hernekeitto jopa terveellistä.

• Anonyymi

Punaista kalasoppaa ja sen voi valmistaa vaikka pakastekalastakin.

• Anonyymi

En syö mitään ruokaa edes kahtenä päivänä peräkkäin. Jos teen useamman kuin yhden annoksen niin syön vain sen yhden annoksen ja pakastan loput.

• Anonyymi

Niimpä, mitä järkeä syödä jotain hernekeittoa viikko putkeen jos muutakin syömistä on.7 päivää viikossa ni kyllä kehittelee joka päivä jonkun syömisen.

• Ehkä hernessoppaa. Toisena ehkä jauhelihasoppaa.

• Anonyymi

En mitään noista, vaan tekisin linssikeittoa tai pataa. Sitä on mahdollista tuunata vaikka joka päivä erilaiseksi, jos kyllästytttää ja paksumpi versio eli Dal on hyvää riisin kanssa.

• Niin jonkinlainen soppapohja iso kattilallinen. Josta sitten voi ottaa pienempään kattilaan ja lisäillä sopivia aineksia.

• Anonyymi

Porkkanaperunasoppaa ja sattumiksi kuivia ruisleivän palasia.

• Anonyymi

Mukulana isomummu valmisti klimppisoppaa ja ei sillon joku 6v mistä klimpit valmistettu.Kyllähän jotain kaalisoppaakin syö mutta ei helvata mitään lammasta seassa.

• Anonyymi

Kesäkeittoa.
      Keittopohja hyvä idea, pakastimeen vaikka kypsää lihaa tai lihalientä.

• Anonyymi

Kalakeittoa mie tykkään seistä ja haista.

• Anonyymi

Kyllä nuo kaikki on herkkua. Lisäksi vielä kanakeitto kookosmaidossa.

• Anonyymi

Kesäkeittoa omaan makuun muunneltuna <3

• Anonyymi

Kaikki muut uppoaa minulle tuolta listalta paitsi kesäkeitto

• Anonyymi

Mikä tahansa soppa maistuu 3 päivää.
      Käyhän jotkut syömässä burgereitakin joka päivä.

• Anonyymi

Yksi köyhä sanoi syöneensä 15 vuotta pelkästään lihapiirakoita. Sen kyllä huomasi...

• Anonyymi

Aivan tavallista soppaa juureksista ja vihanneksista, veteen keitettynä. Sitä voi sitten tuunata makunsa mukaan useampana päivänä lihalla, makkaralla, kalalla, makaroonilla, pippureilla, mausteilla, maidolla.

• Anonyymi

1 kuivattu herne kuukaudessa, laskuvarjojääkärin lempiruoka.

• Anonyymi

Lammaskaali paranee uudelleen keitettynä.

• Anonyymi

Huh toi jo fakiirin syömistä,lammasta en syö missään muodossa.

• Anonyymi

ihminen pupeltaa vaikka toista ihmistä kun oikein alkaa hiukoon.
      Ilme on sen arvoinen kun kolmatta aloittaa.

savon herkkupylly

• Anonyymi

Kalasoppaa.Sei tai lohi

• Anonyymi

Kenen kanssa peräkkäin?
      En ainakaan hernesoppaa syöneen savo Eskon.

• Anonyymi

Jauhelihasoppa on mun suosikki, vaikka pidän keitoista muutenkin.
      Keitän sitä normaalistikin sen verran reilun kattilallisen, että syön siitä hyvinkin 3-4 päivää enkä kyllästy.
      Maitoa ja ruisleipää kyytipojaks, on hyvää.

• Anonyymi

Pitkän aikaa oli tapa että tein jauhelihakeiton viikonlopuksi perjantaina päivälliseksi,toi hyvä ni ei tarvi sen kummempia miettiä syömisiä.

• Anonyymi

Olen syönyt kalasoppaa paljon. Kyllä minä sitä olen 7 päivääkin syönyt peräkkäin. Kalastan itse siikaa keväisin ja syksyisin lokakuun puolen välin jälkeen ja teen siiasta kalasoppaa aina. Yhdestä keitosta syö 2 päivää ja siikaa kyllä on tullut yleensä paljon joten olen saanut syödä kalasoppaa viikonkin.

• Anonyymi

Siika se onkin kalojen kala!
        Savustettuna, miten vaan.

• Anonyymi

Jauhelihasta soppaa en ole syönyt varmaan 20 vuoteen.

• Anonyymi

Onko tuo joku ongelma vai.

• Anonyymi

Lohikeittoa voisin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2726
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2296
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2183
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1977
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1969
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1701
    Aihe