Päivällä muna seisoi kivikovana farkuissa. Hieroin itteäni farkkujen päältä. Lopulta oli pakko avata vyö ja vetoketju. Muna seisoi kivikovana. Hieroin itteäni mutten halunnut vieläkään tulla. Oli jäätävä pissahätä, mutta tajusin etten saa mitään ulos kun muna oli niin kivikova. Jatkoin runkkaamista ja lopulta tulin. Lopuksi otin munan käteen ja päästin valtavan kulta suihkun. Oli kiihottavaa..
Muna kovana
Anonyymi-ap
7
349
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko vielä puoli kovana kun annoit suihkun tulla.
- Anonyymi
Aamuseisokissa kusisuihkut lentää voimalla kun on kunnon stondis päällä. T.+60ukm
- Anonyymi
Sulla urpolla lennä ku paskat kintuille
- Anonyymi
Voisin pitää kädessä sun seisokissa olevaa kalua kun päästät kusisuihkun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin pitää kädessä sun seisokissa olevaa kalua kun päästät kusisuihkun.
Se olisi ihanaa tuntea kun pidät kulliani kädessäsi kusen suihkiessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ihanaa tuntea kun pidät kulliani kädessäsi kusen suihkiessa...
Samalla voisin liikuttaa esinahkaa eteen ja taakse.
- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565