Ei niinkään ne omat kirjoitukseni, ne nyt vaan oli jotain sellasta kännis, tieks mitä tarkotan?
Tolta oikeasti näyttää aito huono olo
6
165
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vähän niinkuin pakko oksentaa sitä oloa kokoajan jotenkin ulos tai tulee noutaja. Sellainen tunne ainakin.
- AnonyymiUUSI
Kyl se kunnon kakku sut viel tavoittaa.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko palstasetää, eli aloittajaa vai hotein muuta yksilöä jonka uskot olevan näiden hirmuisten kirjoitusten takana? Ikävä tuottaa pettymys, mutta niiden takia kukaan ei istu missään ja näin ollen palstasedänkin kohdalla muut syyt painaa vaakakupissa, oman elämäs ”rikostoimittaja”😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko palstasetää, eli aloittajaa vai hotein muuta yksilöä jonka uskot olevan näiden hirmuisten kirjoitusten takana? Ikävä tuottaa pettymys, mutta niiden takia kukaan ei istu missään ja näin ollen palstasedänkin kohdalla muut syyt painaa vaakakupissa, oman elämäs ”rikostoimittaja”😉
Jokinenenhan kantaa omat taakkansa, ja rikoksiin jos/kun on syyllistyny, vakaviinkin jopa, ni kyl siitä han kunnon tuomiota tulee, eikä suinkaan ehdollista. ;)
-etusivusta
- AnonyymiUUSI
Minulla oli monen vuoden ajan todella huono olo! Koska aloitettiin jotain sellaista ilman lupaa, mikä tuhosi totaalisesti aivan liian monia vuosia! Välillä todella ihmettelen sitä että miten olen yhä elossa! Tuntui kuin minua kuristettaisiin pikku hiljaa ruuvipuristimilla hengettömäksi! Kaikki se jatkuva ja samaa asiaa toistava kautta rantain kertominen oli jotain niin kauheaa, että elämäni pirstaloitui! Minua pidettiin tyhmänä ja ymmärtämättömänä, vaikka ymmärsin kaiken jo yli kuusi vuotta sitten. Ja ne saa..nan akat siellä töissä vain jatkoivat ja jatkoivat sitä saman tutun asian toistoa ja se vaikutti niin, että olin työpäivän jälkeen täynnä inhoa ja vihaa! Minua kohdeltiin todella epäoikeudenmukaisesti! Projektin toteutus oli alusta asti minua sairastuttava fyysisesti ja etenkin psyykkisesti! Miten kukaan aloitti sellaisen projektin, joka repi sieluni palasiksi ja se että kuka tahansa sai ns. kertoa minulle mitä tahansa, se oli äärimmäisen syvää pahaa oloa aiheuttavaa! Osaatteko yhtään edes hävetä sitä miten paljon pahaa oloa minulle aiheutetitte!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094