Kertovat muistelleensa Tessalonokijan seurakuntaa ja yksi muisteluijensa yksityiskohta on Tessalonijokijan seurakuntassa vaikuttanut kärsivällisääsyyssyksyisyys toivossa Herraan Jeesukseen Kristukseen Paavalin kirjoittamassa 1.kirjeessään TessaloNokijan seurakuntallisille.
Millä tavallisella ja mitensällisesti tämä on ilimennyt TessaloNokian seurakuntassa käytännön tasolla?
Miten sinullisessa on ilmennyt Hengen hejelmäisyys kärvivällisääsyksyisyys käytäntön tasollisella?
Olen iloinen. Minä olen tämmöinen , en aivan vanha kuten Paavali oli, mutta olen vanhentuvainen.
" rakkauvven tähjen minä kuitenkhin mielujaammin pyyjän, ollenlisoinessain tänmöisyys kuin olen, minä vanha Paavali"
Entä oletko omissa suullistoisuuksiesi päästöisyyksissä mieluunmin pyyjällisöinyt vai käskyllisöinyt saahakseis Jumalan tahjollisen toteutumakseensa jos huomannut ootkin siitä velisisares hamartoituneensa huolimattomuujes, loppuunasti ajattelellisoimatta eksymyksen ansaa huomaatta esim. huomauttajaessas katto lisaisuujesta, liperaalitejolokijasta, ja siitä yhjestä ovelimmasta tällä hetkellä aitouskovia eksyttävästä , mikä se nyt olikaan, kveekarismi, ei ei se, vaan joku ns. älykköjä vievä ovelallisenpi opetus, jota eräs Wilhelmsson opettaa. Voi olla että muistan sukunimellisen väärin, mutta Wilhelmin makkara on aika hyväätällistä syötäväällistä, siinä ei ole eksymystä, mutta epäterveelliyyttä taitaa jonkin verran ollallisoija.
Kiitos ja näkemiin sekä Jumalan siunausta sulle.
Selef Urge
Paavali, Timoteus, Silvanus
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kelläänkäälläänkänsäkään ole mun jutustelmaisuuteni näppäiltyvällisyyjessä kommentoitotavuuttaa vastaamaksillisteisesti?
Auttaisikollisoiko asijaa kun laitan tähän linkillisen tälläisellisen? Saisiko se "suun supakjamaan, sormelliset heräjäämään" ?
Ooot ihana, mutta teethän paranjuksellisuujen?
Kiitos, että kiltisti teet paranjuksellisuujen, oot ihanaaaallinen Jumalaa tottelevainen, etkös ookkin , varsinkin jos oot Jumalan lapsettumallistuma.
Commandosuoritteiseesti tässä on treenailtu, ettei vaan ylikin meneellisiköityisiki, yks osa on just päätynyt loppuunsallisoitumaansa eli today walkingsessijon 2h48min lus 102min : Paljos se tekköö? Niin paljon mä kahjesti tänneennöön kävelsin kuin HEVOINEN.
Selef Urge - Anonyymi
Vai on se kysymykseni kentijees ylenkatsottukin? Tämäh´än se mua harmittaakin, kun ei ole kukaan mun kysymystäni halunnillisoinut kommentoia, mutta muuvalapa on kuhinaa!
NYT taitaakin mua sapettaa vaikka välillä käykin näinkin ettei katiskaan tuu yhtään mitäänsä!
Huvillistuneesti,
Selef Urge - Anonyymi
Hellou, hellou, hellou?
Ok, ollaan sitten hiljaa ja hissukseen. Tää muistetaan.
Selef Urge - Anonyymi
joo ollaan niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422850
- 602742
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492242Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3391951- 1381699
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161535Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421126
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096