Moi, Miten teillä jotka ootte parisuhteessa on suhde kestänyt vieraita osapuolia. Onko suhde päättynyt vai onko se piristänyt ja lujittanut parisuhdettanne. Taitaa usein olla niin että on vieraita miehiä parinnaisen ilona. Meillä on ollut niin että on ollut miehiä.
Onko sellasia juttuja että vieras osapuoli onkin nainen ? Miten jutut ovat toimineet....Hyvää pian alkavaa syksyä kaikille
Parisuhde ja vieraat
8
778
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on toiminut ja piristänyt seksielämää. Meillä on vaimoa liki 20v vanhempi mies, hyvä tuttumme, tullut kolmanneksi osapuoleksi sänkyyn. Ei ole mustasukkaisuutta, ei kinasteluja ja naidaan vaimoa vuorotellen koska tykkään ensin katsoa vaimon nautintoa miehen kanssa. Kaverin jälkeen nautin vaimon liukkaasta kuumasta pillusta, monesti nuolen ensin. En varsinaisesti ole bi, mutta siinä tilanteessa haluaisin imeä myös miestä. Ensimmäinen kerta oli pienessä huppelissa, sen jälkeen aina selvinpäin että voidaan kaikki nauttia seksistä enemmän.
- Anonyymi
Kun ryhmäseksiä aloitetaan harrastamaan, niin totta kait siinä on mukana vieraita miehiä sekä naisia. Jollei sitä kestä vierasta katsoa kun vaimoa nai vieras mies, niin ei kannata lähteä ryhmäseksi partyihin mukaan lainkaan. Näkeehän vaimosi samalla myös sen kun itse nait vieraita naisia.
- Anonyymi
Juuri noin se pitää mennä. Keskustelut pitää käydä ennen kun leikkiin lähtee. Meillä käytiin vuosia sitten keskustelu aiheesta ja kokeiltiin . Tuloksena on se että harrastetaan sitä vieläkin ... -ap
- Anonyymi
Me oltiin jo melkein 30v naimisissa, kun vähän kuin puskista ilmestyi kaveri, jonka kanssa oltiin vapauneita, kuin oltaisiin aina oltu kolmistaan. Toisella tapaamisella ihan kuin näin pitäisi tapahtua, naitiin ja nuoltiin rouvaa. Rouva oli ihan täpinöissä ja halusi myöhemmin lisää, olo oli kuin olisi kuningatar. Kaveri asuu toisella paikkakunnalla ja on naimisissa, ei joka viikko nähdä.
- Anonyymi
Olen aviossa lapsuudenystäväni kanssa.
Olen jo alta kouluikäisenä lääkäri leikeissä tutkinut vaimoni pillun kaverin kanssa.
Noin 10 ikäisenä kaveri muutti eikä enää oltu niin usein yhdessä.
Oltiin melkein 13 kun sain ensimmäisen siemensyöksyn nykyisen vaimoni käsille hänen tutkiessa kaluani.
Oltiin 14v kun poikuus ja neitsyys meni yhtäaikaa.
Opiskeltiin toisella paikkakunnalla ja kaverimme asui kyseisellä paikkakunnalla olimme 17-vuotta kun asuimme samassa soluasunnossa kaveri minä ja nykyinen vaimoni.
Oltiin melkein aina kolmistaan ja jos kaveri ei ollut saanut naista niin pantiin kolmistaan ja tästä tuli tapa joka on jatkunut vieläkin. - Anonyymi
Piristi aluksi vieraita miehiä 1-3 oanemassa, mutta kun otin aiheeksi et olis pariskunta tulossa, niin alkoi sellainen mustasukkasuus kohtaus et mistä hän ei päässyt ylitse, no tää tasa arvoton suhde päättyi sit eroon. Kimppa seksi muodostui kun vaimo jäi kiinni pettämisestä ja asia kiihotti kovasti minua.
- Anonyymi
Piristimme pitkää 30v avioliittoamme eräällä laivamatkall. Aiemmin olimme jo puhuneet kolmannessta N tai M sänkyymme. Asia jäi ilmaan ja eräällä laivamatkall tilanne tuli eteeni vähän kuin varkain. Miellyttävä vieras herrasmies. Siirryimme hyttiimme kolmestaan mieheni ja vieraan kanssa. Vieras oli taitava rakastaja ja sai minut kiihkon valtaan nopeasti. Mieheni antoi vieraan baida minua ensin. Nopeasti sainkin valtavan orgasmin ja hyvän olon. Mieheni liittyi seuraamme ja sain nauttia kahden miehen käsittelyssä. Seuraavaksi olisi tarkoitus saada N mukaamme nauttimaan. Haluan kokea naisen kosketusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763