Vihdoinkin saamme alavudelle oman parkkihalli, minua on vuosikymmenet häirinnyt, kun autolle ei ole löytynyt parkkipaikkaa koskaan 3 km säteellä keskustasta! Toivottavasti tajuavat rakentaaa riittävän korkean, jotta kaikkien autot mahtuvat!
Parkkihalli
11
298
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemani mukaan parkkihalliin mahtuu 3850 henkilöautoa, lisäksi paikat 300 moottoripyörälle!
- Anonyymi
Katolle lisäksi laitettan 74 puimurien paikkaa ja 112 traktoripaikkaa. Kaikki omistaa MTK
- Anonyymi
Toivottavasti myös metroasema saataisiin tuohon. Kylään pitäisi saada edes yhden aseman metroverkosto.
- Anonyymi
Metro Ähtäristä Alavudelle.
- Anonyymi
Vaatikaa nyt sentään Harrin viereen syväsatama. Kana kulkemaan Hilkka-puiston kautta Sääskiniemeltä.
- Anonyymi
Myös raitiovaunuyhteys Alavudelta Tampereelle olisi välttämätöntä!
- Anonyymi
Linkkareitti Alavus Keskisenmäki tunnin välein olisi hyvä.Toki autot olisivat tyhjinä
- Anonyymi
Siitä on sitten hyvä kävellä kirpputoreille,niin tosiaan onkos siellä muita liikkeitä 🤔ai niin pizzeria on👍
- Anonyymi
Ja Harrin grilli!
- Anonyymi
Sorry,unohdin sen.
- Anonyymi
Vesan kuplahallista vois kehitellä jotain tuollaista, vai mitä meinasitta?
Sen kuplan mää laittaasin Montun päälle, sais talavellakin pelata pesä, potku ja verkkopallua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357