Suomessa on edelleen Suomi-hinnoittelu ja edullisin BYD-malli maksaa 35 000 euroa.
/ ! \ / ! \ Sähköautot halpenevat: BYD Seagull maksaa uutena vain 6700 euroa. / ! \ / ! \ Kiinassa!
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla hieman eri verot, kulut ja versiot kyseessä.
- Anonyymi
Ei koskaan mitään kiinalaista.
- Anonyymi
Katsopas missä elektroniikkalaitteesi, vaatteesi yms. on valmistettu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas missä elektroniikkalaitteesi, vaatteesi yms. on valmistettu....
Ainakin vaatteitani ei ole valmistettu Kiinassa ja olisi parempi jos saisimme siirrettyä elektroniikankin valmistamistakin pois Kiinasta. Kiina on fasistinen paskamaa joka suorittaa kansanmurhaa ja tekee tuotteita orjatyöllä ja on Venäjän suurin tukija. Vain aivoton idiootti vapaaehtoisesti tukee Kiinan tuotteita.
En todellakaan tule ikinä ostamaan kiinalaista autoa enkä ikinä käytä kiinalaisia verkkokauppoja ja vaatteeni on tehty muualla kuin Kiinassa. Enkä käytä Tiktokiakaan, koska sekin on kiinalainen.
- Anonyymi
Tuleeko BYD sisustamaan Vehon liikkeet uudelleen. Nyt Mersu on määritellyt miltä liikkeiden täytyy näyttää kalusteita myöten Jopa myyjien kravatti on Mersun värimaailman mukainen.
- Anonyymi
Kiinalainen ostaa parin kuukauden palkallaan tuliterän sähköauton. :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026