99% SEURAKUNNISTA SATANISTIEN SOLUTTAUTUMIA

REBECCA BROWN

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6

866

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mattiaaro

tämän?
      Saatanismi on filosofia!
      Perusteluksi ei käy se, että sanot heidän luopuneen elävän sanan julistamisesta.

• filosofia

se saatanismi on? Jokin uusi? Satanismi, saatanismi ja saatananpalvonta... Mitähän vielä? Saatanisminpalvojasatanisti?

Ja joojoo, tiedän kyllä että saatananpalvonta ja satanismi ovat kaksi täysin eri asiaa. Saatanismista minulla ei ole mitään havaintoa.

• _'-_*_-'_
        filosofia kirjoitti:

se saatanismi on? Jokin uusi? Satanismi, saatanismi ja saatananpalvonta... Mitähän vielä? Saatanisminpalvojasatanisti?

Ja joojoo, tiedän kyllä että saatananpalvonta ja satanismi ovat kaksi täysin eri asiaa. Saatanismista minulla ei ole mitään havaintoa.

"Saatanismi on filosofia!" tässä lauseessa on 1 a liikaa.
        Ja saatanismi on sama kuin saatananpalvonta, satanismi asia erikseen.
        Alkuperäinen kirjoittaja tarkoittaa varmaan että ne 99% on nimenomaan saatanistien saastuttamia. En kyllä itse usko että ihan noin usea on.

• Keefu

Mikä on soluttautuma? Mieleeni tulee lähinnä isompi rypäs sotilaita, jotka ovat osastona hiipineet vihollisen selustaan ja onnistuneet pääsemään sisään sen johtoportaaseen. Tämä kaveri väittää, että 99% kristillisistä seurakunnista on siis todellisuudessa tällaisia satanisteista muodostuvia porukoita. Mutta jos seurakunnat ovat satanistiagenttien yhdistyksiä, niin mikä sitten on se Kristuksen ruumis? ;) "Sinä olet satanistiagentti ja tälle kalliolle rakennan satanistien soluttautumani"? Ei kai sentäs... *reps*

• mene seurakuntaan

ja ala puhua kristillisen tiedon asiaa saatanasta.

tulet huomaamaan saatanistien leimaavan sinut trolliksi ja lopettavan puheesi pakanallisena, ja ajavan sionut noitana ulos, kun taas itse salassa tuhoavat muka kristittyinä seurakuntaa.

kaikkialla- helluntai, kristiliset, kaikki...

• AROSUSI-09

nii onkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe