Jos kaivattusi lähestyisi sinua IRL

Anonyymi-ap

Mikä olisi ehdoton turn off, mikä saisi torjumaan hänet?

46

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko että sellaista on, kun mietin häntä naista.

• Anonyymi

Jos olisin saanut juuri kuulla, että hän on liittynyt tai liittymässä Tinderiin tai on yleisesti "haku päällä". Ajatus yhtenä vaihtoehtona monista (lähestymisen syynä) saa minut etääntymään ja luovuttamaan. Koska et itse ajattele hänestä niin.

Toinen tilanne olisi, jos kaivatulla olisi ex tai nykyinen juuri sillä hetkellä seurassaan. Nämä tilanteet tai niiden pelko saa kiertämään kaukaa.

Turn on (hassuja nämä onit ja offit) olisi jos lähestyisi kaverina.

• Anonyymi

Se mitä tunnen miestä, niin sen perusteella olisimme täydellinen match. Meillä juttu luistaa ja huumori kohtaa.

• Anonyymi

oli niin pska suhde ja kusinen äijä ettei kestetty myllytystä eronnu jo ajat sitten ja olisin lähestyny miestä jos olisin halunnu. Oon yksin.

• Anonyymi

No olihan tämäkin tietysti vastaus gallupiisi, palstaäijä. Mitään en tajunnut kyllä, mutta aivottomat aukaiskoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olihan tämäkin tietysti vastaus gallupiisi, palstaäijä. Mitään en tajunnut kyllä, mutta aivottomat aukaiskoon

ONKO SULTA JOKU KYSYNYT JOTAIN SAATANA! PIDÄ HORO PÄÄS KII

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tätä palstapirkko tiinulia saada vedettyä vessanpöntöstä alas? Mitä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tätä palstapirkko tiinulia saada vedettyä vessanpöntöstä alas? Mitä !

Ei valitettavasti saada. Monet kerrat oon ilmoittanut trollailun ylläpidolle, mutta se saa jatkaa tuota. On tehnyt samaa jo vuosia.

• Anonyymi

No varmaan jos keskaa näyttäis niin tulis sellainen mitä vittua fiilis😂
      Tai sitten siitä kehkeytyis hyvä painimatsi..

• Anonyymi

Näinkö voimakkaasti esim sinä palstaäijä reagoisi keskisormeen kuin iranilaisen oikeuden edessä olisimme- vrt varkaalta voi katkaista käden? Kuulostaa täysin kohtuulliselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö voimakkaasti esim sinä palstaäijä reagoisi keskisormeen kuin iranilaisen oikeuden edessä olisimme- vrt varkaalta voi katkaista käden? Kuulostaa täysin kohtuulliselta

Entäs Ilvekseltä kaulan? Se kuulostaaki jo pyromaanilta. ;)
        -pukumiehetsivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinä äijä sinne asemalle jo vinkumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-pukumiehetsivusta

Oliko sinulla joku syy kirjoittaa näistä pyromaaneista monikossa? Montako niitä näin ollen olisi kaksi vai kolme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-pukumiehetsivusta

Kenen keskisormesta itkuun pillahtaneen puolesta sinä suivaannuit? Entäs se tyyppi liikennevaloissa joka sai melkein klunssin kengälleen? Eikö hän ole jo marttyyri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinä äijä sinne asemalle jo vinkumaan

Ohi ätmihunter. Mutta kaikki holistit on toki holy kun tiiät pari kivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi ätmihunter. Mutta kaikki holistit on toki holy kun tiiät pari kivaa

Ps mitä tulee uutisiin, niin saattaa ne ruusunpunaiset lasit tipahtaa sielläkin suunnilla ja just siltä kantilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-pukumiehetsivusta

Eiks se sun tihutyöusukkis ookka tapparan miehiä? Kun itse saa tanaa silmiin kattois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps mitä tulee uutisiin, niin saattaa ne ruusunpunaiset lasit tipahtaa sielläkin suunnilla ja just siltä kantilta

Ketään ei kiinnosta setä sun itkut. Kun aika on niin vollotat kummastakin päästä, se on varma se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks se sun tihutyöusukkis ookka tapparan miehiä? Kun itse saa tanaa silmiin kattois

"Pikku-Heidi sings Junkkarinen" pre cented by pollariradio.
        -sivusta

• Anonyymi

Ei varmaan mitään sellaista voisi sattua/olla, että torjuisin. Torjuisin vain, jos lähestyisi minua varattuna tai kaatokännissä, mutta tiedän ettei hän tekisi kumpaakaan.

• Anonyymi

Sanois olevansa joku "sinne päin" ;)

• Anonyymi

Että hän on varattu tai tekisi edelleen pilkkaa.

• Anonyymi

Ei mikään, koska haluan että meistä tulee me. Sen eteen voisin tehdä kaikkeni.

• Anonyymi

Epäaitous.. jos aistin että toinen esittää jotain mitä ei ole niin ei herätä luottamusta ja kiinnostuskin jää siihen. Tule omana itsenäsi, vaikka et olekaan täydellinen.. kunhan oot aito, se riittää.

• Anonyymi

Jos on iskenyt vähän aiemmin jotain muuta. Sitten tietäisi että olen vaan se varamies, kun ei sitä kiinnostavampaa saanut.

• Anonyymi

Mikä on merkki iskemisestä? Vai onko se mikä tahansa rupattelu vastakkaisen sukupuolen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on merkki iskemisestä? Vai onko se mikä tahansa rupattelu vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Sanoppa sinä palstaäijän kanssa ihmissuhdetaitoja netissä harjoitteleva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppa sinä palstaäijän kanssa ihmissuhdetaitoja netissä harjoitteleva

Minulle ei merkitse iskemistä se, että kaivattuni keskustelee niitä näitä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miten keskustelee. Moni vaikuttaa kyllä muista flirttailevalta, vaikka eivät sitä oikeasti olisikaan, joten aina voi erehtyä. Myönnän että olen varmasti joskus erehtynyt ja antanut sen takia ennakoivasti pakkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu ihan siitä miten keskustelee. Moni vaikuttaa kyllä muista flirttailevalta, vaikka eivät sitä oikeasti olisikaan, joten aina voi erehtyä. Myönnän että olen varmasti joskus erehtynyt ja antanut sen takia ennakoivasti pakkeja.

Kannattaa tuollaisessa tilanteessa miettiä, kuinka todennäköisesti kaivattusi flirttailee, jos yhtään tunnet häntä ihmisenä.

• Anonyymi

Persu paita tai natsi tervehdys.

• Anonyymi

Ei ole sellaista - kaipaan häntä, miestä elämääni.

• Anonyymi

Kokkeliriippuvuus hänellä naisella

• Anonyymi

No aina monikin asia, taidan olla liian vaativa ja siksi olen mielummin yksin kuin tyydyn vähempään.

• Anonyymi

Niin olen minäkin, mutta löysin viimein sopivan. Häntä ajattelin kun vastasin.

• Anonyymi

Jos Hän olisi bi. Itse saan kyllä olla...💭

• Anonyymi

Mun kohdalla tarttis osata se kotiosoitteeni selvittää jollain tapaa omat haasteensa jo siinä eikä jää edes siihen mä olen useimmille naisille mies jonka kanssa on mahdoton tulla toimeen kun osaa vaatia samaa kun naisetkin silti pitäen omalta osaltaan kiinni kaikista vaatimuksistaan unien hallinta ei todellakaan ole sellainen asia mitä yleensä pystyy edes oppimaan ymmärtääkseni osaan jopa sen siksi mä en ole nähny unta juurikaan kun tappeluista tai naisista näi poikamiehenä kun silläkään ole väliä voi nähdä mitä unta haluaa sitäkin kun ymmärtääkseni naiset pitää pettämisenä kun näet unta toisesta naisesta ja erehdyt asiasta tälle sanomaan silti eivät itse pysty olemaan näkemättä unia toisista miehistä onko näin ollen kohtuuton vaatimus turhan pikkutarkkaa pilkun viilaamista vai mitäkö naiset sanoisitte pitää tietää mun kanssa tarkkaan mistä rajasta pystyy itse pitämään varmasti kiinni muutoin mulla on oikeus halutessani käydä vieraissa koska itse petit ensin kun et pystyny pitämään itse asettamastasi rajasta edes kiinni

• Anonyymi

Pelimies tai sellainen jolla addiktioita kuten alkoholi, tupakka, muut päihteet, peliaddiktio tai seksiaddiktio. Itsekeskeinen laiska vätys joka puhuu rumasti ihmisille. Ylimielinen, kylmä, alistava narsisti. Eipähygieeninen jolta puuttuu hampaita, pakkomielteinen tai muita kiristävä tai uhkaileva ihminen. Väkivaltainen.

• Anonyymi

Nää rajaa ehkä 80-95% miehistä pois.

• Anonyymi

Multa puuttuu kaksi hammasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka olet, mutta jos häneltä puuttuisi kaksi hammasta niin ei haittaisi yhtään. En siis ole tuo jolle vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon riippuu, minkä hampaat puuttuu. Jos näkyvästi edestä, niin on kyl aika karmaisevan näköistä. Tulee narkki, juoppo tai väkivaltainen tappelija mieleen. Jos puuttuu taaempaa, ei haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon riippuu, minkä hampaat puuttuu. Jos näkyvästi edestä, niin on kyl aika karmaisevan näköistä. Tulee narkki, juoppo tai väkivaltainen tappelija mieleen. Jos puuttuu taaempaa, ei haittaa.

Tätä meinasin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei ole karmivan näköistä, vaikka puuttuisi edestä. Ja olen hyvin tarkka miehen ulkonäön suhteen monessa asiassa.

• Anonyymi

Ei hän sanoisi/tekisi mitään sellaista. ❤️

• Anonyymi

Tuskin hän tekisi mitään sellaista. Fiksu nainen kun on.
      Ajatusleikkinä, varmaan jos varattuna tulisi lähentelemään. Pitäisi epäkunnioittavana.
      Kaikkea hyvää hänen elämäänsä.
      n-n

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      239
      10372
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      126
      6851
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6474
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      82
      5129
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4710
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      3994
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3354
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3278
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3245
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe