Totuus kuullaan lasten suusta. Jos kerran lapset pitävät makaroonilaatikkoa parempana kuin sushia, niin kyllä se uskotaan. Eli ei tarvitse koskaan sushia edes kokeilla, kun tuttu ja turvallinen on parempaa.
"Perheemme teinien mukaan tämä lihamakaronilaatikko voittaa jopa sushin."
Makaroonilaatikko voittaa sushin
19
189
Vastaukset
- Anonyymi
Putkivelliä tulee lapattua naamariin useasti suoraan kattilasta.
Herekkujen herekku!
maitoa elikkäs tissihikeä lämmitellään kattilassa, makaronia, suolaa sitten siihen.
Se myllätään sekasin niin nälkä lähtee ja jano yltyy..
kaliaa kyytinaiseks - Anonyymi
Kyllä ne eri ikäiset vintiöt äänestää meidät aikuiset aina kumoon kun yhdessä
pyritään syömään. Nistipata saa heti 3 ääntä, joten aikuiset jää vähemmistöön.
Vaikka ehdottaa jotakin nakkisoppaa niin ei mene läpi.
Pizzapuffaan kyllä suositaan jos sitä ehdottaa välillä.- Anonyymi
Raxissa käymme joskus. Sushista ei kukaan perheessä tykkää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raxissa käymme joskus. Sushista ei kukaan perheessä tykkää .
Ja oikein nälkäisinä kun menee niin vedetään överit.
- Anonyymi
Kyllähän lihamakaronilaatikko ihan hyvää kun justiin ottaa uunista ja toisen kerran kun syö päivän aikana ni lämmittää paistinpannulla vaikka on kylläkin mikrokin.Pastaa tulee nykyään joka tuutista.Lihaperunasoselaatikko ok.
- Anonyymi
Meillä ei kukaan edes tykkää sushista🤣
- Anonyymi
Tykkää kyllä ja monesta muustakin, mihin ei vaan ole rahaa.
- Anonyymi
Sushi on parasta ruokaa näin kesällä. 🍣
- Anonyymi
Sushit ovat perheemme herkkuja ja riimihärkä lastemme suosiossa ennen mitään muuta lihaleikkelettä makkaroista puhumattakaan.
Samoin sopivan meheväksi paistettu lampaan viulu päihittää kaikki sikavalmisteet.- Anonyymi
Syötte jätteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötte jätteitä.
Täsmentäisitkö "jäte" käsitettäsi!
- Anonyymi
Sushiunakkoon, hik 🥴
- Anonyymi
Seisovat pöydät ovat parasta antia. Saa syödä sitä mikä maistuu ja kipata loput roskikseen.
- Anonyymi
Kotona sitten kesäisiä ruokia kuten vokkivihanneksia ja kanaa chilikastikkeella.
On kevyttä, kesäistä ja maittavaa. - Anonyymi
Maksatat kanssaihmisillä roskikseen kippaamasi!
- Anonyymi
Makaroni on köyhien persujen ruokaa
- Anonyymi
Minä kun luulin. että persut vaan mäiskyttävät eksoottista kepappia turvat torvella kaljapöhnässä ja kasvattavat kupumahaansa samalla kun meuhkaavat maahanmuuttajien laiskuudesta ja tyhmentävät entisestään päitään.
- Anonyymi
älkää tulko tänne persujenne ja työttömien tatuoitujen huuumevasureiden kanssa kinaamaan.
kiitos.
niille on oma palsta.
Kumpikin hyvä. Riippuu makaronilaatikosta riippuu sushista..riippuu aineksista.. riippuu lajista..riippuu paikasta.. riippuu ihmisestä..kaikesta se riippuu mutta lopputulema on.... parhaimmillaan hyviä kummatkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352649- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732249Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201889- 861642