Ilmestyskirjan loppu kuvaa viimeistä tuomiota ja sen jälkeisiä asioita. On selvää, että kaikki eivät pelastu ja suurin osa joutuu kadotukseeen. Universalismi on näin kumottu.
Raamattu loppuu valittujen pelastukseen ja muiden tuhoon
7
136
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on vielä aikaa asettua pelastettujen seurakuntaan, jonka Jeesus tulee pian noutamaan.
Mikä se on?
Me kaikki uskossa Jeesukseen olevat ihmiset olemme Hänen seurakuntansa. Siksi me kaikki samassa kaupungissa asuvat ja uskossa Jeesukseen olevat ihmiset olemme Hänen seurakuntansa kotikaupungissamme. Tämä pätee kaikissa kaupungeissa. Näin on ollut seurakunnan alusta asti.
Ilm. 1:11, 20.
Tiit. 1:5.
ym. - Anonyymi
Niitä löytyy myös vanhasta testamentista.
Jes. 65
17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana,
ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.- Anonyymi
Tämän luvun jakeiden 18-20 ja Jes. 25:7-8:n kanssa tosin tulee ymmärrysongelmaa..
7 Ja hän hävittää tällä vuorella verhon, joka verhoaa kaikki kansat, ja peiton, joka peittää kaikki kansakunnat.
8 Hän hävittää kuoleman ainiaaksi, ja Herra, Herra pyyhkii kyyneleet kaikkien kasvoilta ja ottaa pois kansansa häväistyksen kaikesta maasta.
Sillä Herra on puhunut.
- Anonyymi
Ylläpito poisti aloitusviestini äsken. Syytä en tiedä. Mainitsin kaksi sanaa , jotka epäilen poiston syyksi, mutta SÄÄNTÖÄ EN RIKKONUT.
Mus Li Mit ja Pu Tin oli ne sanat.
https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p102754/
Heillä sama henki. Asia selviää kuinka valehtelevat yk:ssa Israelia kiroten ,tästä linkistä pääset seuraamaan saa ta nallis ten val hei ta..- Anonyymi
Israel on terroristivaltio, joka kansanmurhaa palestiinalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel on terroristivaltio, joka kansanmurhaa palestiinalaisia.
Hamas on juuri sanonut, ettei tule rauhaa, he eivät tee rauhaa, ennen kuin Jerusalem on Palestiinan pääkäupunki. Tämä edellyttää Israelin tuhoamista.
Hamas ei lopeta sotimista Israelia vastaan ennen kuin Israel on tuhottu kokonaan ja Hamas on ottanut koko Jerusalemin. Ja sitä hetkeä, eikä sitä päivää tule koskaan jolloin Israel olisi tuhottu. Siksi siellä ei tule ennen kuin vasta sitten kun Jeesus Kristus tulee fyysisesti takaisin Israeliin ja Jerusalemiin ja Hänen jalkansa seisovat Öljmäellä. Silloin Hän panee asiat järjestykseen ja perustaa tuhatvuotisen rauhan valtakunnan.
Israelia ei tuhota, - mutta Hamas ...?
- Anonyymi
Tämä on ehkä huonoin ja kömpelöin universalismin kumoamisyritys, mitä tiedän.
22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
Kenelle Henki ja morsian mahtavat sanoa: "Tule"? Ja kenelle se, joka kuulee, mahtaa sanoa: "Tule"?
SISÄPUOLELLA OLEVILLEKO?
Kun ihminen on riittävän täynnä omaa umpimielistä sisäpiiriuskovaisuuttaan, hän lukee Raamattuakin tämän umpimielisen sisäpiiriuskovaisuutensa silmälasien läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623