Koska Yle myöntää käyttäneensä uutislähetyksissään täysin manipuloituja ruokajonokuvia ? Saksalaislehti paljasti petoksen.
Kuvaaja Anas Zayed Fleiha jäi kiinni ruokajonoista ottamiensa kuvien manipuloinnista, lähinnä rajaamisesta. Kyseinen valokuvaaja on saksalaistietojen mukaan palestiinalaisaktivisti.
Eitö teistäkin ollut kummallista kun avustuskuormista katoaa tuhansia todella painavia säkkejä, eikä yhtään miestä näy ? Kuvaaja oli kuvannut vain laihoja käsiä ojentelevia lapsia. Manipulointi paljastui. Miehet rajattu pois kuvista.
Miten Yle reagoi saksalaisten paljastamaan valheeseen ?
Tiedotatteko ?
Ylekin esittänyt Fleihan manipuloituja Gaza ruokajonoja
12
229
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua rakas lapsi kun puuhastelet aivan väärien asioiden kanssa?
Kyllä moni yritti selittää myös natsien teoksia Saksassa viime sodassa samoilla jutuilla kuin sinäkin. Tuolla Gasassa on kyllä ihan tarpeeksi silminnäkijöitä paikalla ilman sinun sepustuksia täältä takahikiältä.
Taidat olla uskosi kanssa liikkeellä värilaseilla?
Hamas saadaan tuolta pois vain kun Palestiina on valtio. Ei se Israel sitä maata tuolla itse saanut, kyllä sen YK sille antoi. Olisi pitänyt heti ymmärtää että se oli suuri virhe. Sotaa nyt kestänyt 70 vuotta. Tämä Israelin pahojen tekojen vuoksi.- Anonyymi
En ole minkään uskonnon uhri.
Etkö sinä koskaan ihmetellyt Ylen kuvitusta avustusrekkojen saapumisesta ? Minne säkit katosivat ? eivät niitä ne heiveröiset lapset kantaneet.
Raavaat sissit veivät ja kantoivat varastoihinsa. Kansalaiset ovat joutuneet ostamaan heiltä saatuja ruoka-avustuksia.
Niin rehtiä ja reiluja ovat hamas-sissit.
- Anonyymi
Valitettavasti Hamas ei katoa Palestiinasta sen valtioksi tunnustamisella.
Päinvastoin. Hamas vahvistuu !
Palestiinan ns. virkamiehet ovat täysin voimattomia aseistettujen sissien käsittelyssä.
Sinäkö aiot hamas-sissit riisua aseista ?- Anonyymi
Voi sinua rakas lapsi parka !
- Anonyymi
Mitä keskustelua tämä tämmöinen on. Älä täti ala alistamaa toisia.
- Anonyymi
Olen itsekin alkunut miettimään että onko YLE:n uutistoimitus tarkoituksella antisemitistinen ja juutalaisvastainen? Äärivasemmistohan usein on juutalaisia vihaava.
- Anonyymi
Höpöhöpö, sinä ite taidat olla palestiinan vastainen?
- Anonyymi
Tässä totuus. https://keskustelu.suomi24.fi/t/19000924/joko-valtamedia-heraa-hamasin-valheisiin!
- Anonyymi
Eikös Yle käytä Hamasia virallisena tietolähteenään? Kuinka se on mahdollista?
- AnonyymiUUSI
Kun Britannia äänesti itsensä ulos Yle ei löytänyt yhtäkään enemmistöön kuuluvaa haastateltavaa
- AnonyymiUUSI
siis äänesti itsensä ulos EU:sta
- AnonyymiUUSI
Suomi reagoi niin et maahanmuuttoviraston uunituore linjaus on et kaikki gazalaiset on oikeuettuja turvapaikkaan Suomessa.
orpon vaimo, tunnettu muslimien rakastaja siellä myhäilee partaansa.
Eise orpo näköjää saa omaa tonttiaakaan kuntoon, mien vittu se kuvittelee koko Suomen korjaavan.
Supo vois korjata orpon akkoineen säilöön määrittelemättömäks ajaks..määränpää guantanamo tai flroridanrämeen telttaleirit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090