Ylekin esittänyt Fleihan manipuloituja Gaza ruokajonoja

Anonyymi-ap

Koska Yle myöntää käyttäneensä uutislähetyksissään täysin manipuloituja ruokajonokuvia ? Saksalaislehti paljasti petoksen.

Kuvaaja Anas Zayed Fleiha jäi kiinni ruokajonoista ottamiensa kuvien manipuloinnista, lähinnä rajaamisesta. Kyseinen valokuvaaja on saksalaistietojen mukaan palestiinalaisaktivisti.

Eitö teistäkin ollut kummallista kun avustuskuormista katoaa tuhansia todella painavia säkkejä, eikä yhtään miestä näy ? Kuvaaja oli kuvannut vain laihoja käsiä ojentelevia lapsia. Manipulointi paljastui. Miehet rajattu pois kuvista.

Miten Yle reagoi saksalaisten paljastamaan valheeseen ?
Tiedotatteko ?

12

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinua rakas lapsi kun puuhastelet aivan väärien asioiden kanssa?

Kyllä moni yritti selittää myös natsien teoksia Saksassa viime sodassa samoilla jutuilla kuin sinäkin. Tuolla Gasassa on kyllä ihan tarpeeksi silminnäkijöitä paikalla ilman sinun sepustuksia täältä takahikiältä.

Taidat olla uskosi kanssa liikkeellä värilaseilla?

Hamas saadaan tuolta pois vain kun Palestiina on valtio. Ei se Israel sitä maata tuolla itse saanut, kyllä sen YK sille antoi. Olisi pitänyt heti ymmärtää että se oli suuri virhe. Sotaa nyt kestänyt 70 vuotta. Tämä Israelin pahojen tekojen vuoksi.

• Anonyymi

En ole minkään uskonnon uhri.

Etkö sinä koskaan ihmetellyt Ylen kuvitusta avustusrekkojen saapumisesta ? Minne säkit katosivat ? eivät niitä ne heiveröiset lapset kantaneet.

Raavaat sissit veivät ja kantoivat varastoihinsa. Kansalaiset ovat joutuneet ostamaan heiltä saatuja ruoka-avustuksia.

Niin rehtiä ja reiluja ovat hamas-sissit.

• Anonyymi

Valitettavasti Hamas ei katoa Palestiinasta sen valtioksi tunnustamisella.
      Päinvastoin. Hamas vahvistuu !

Palestiinan ns. virkamiehet ovat täysin voimattomia aseistettujen sissien käsittelyssä.

Sinäkö aiot hamas-sissit riisua aseista ?

• Anonyymi

Voi sinua rakas lapsi parka !

• Anonyymi

Mitä keskustelua tämä tämmöinen on. Älä täti ala alistamaa toisia.

• Anonyymi

Olen itsekin alkunut miettimään että onko YLE:n uutistoimitus tarkoituksella antisemitistinen ja juutalaisvastainen? Äärivasemmistohan usein on juutalaisia vihaava.

• Anonyymi

Höpöhöpö, sinä ite taidat olla palestiinan vastainen?

• Anonyymi

Eikös Yle käytä Hamasia virallisena tietolähteenään? Kuinka se on mahdollista?

• Anonyymi

Kun Britannia äänesti itsensä ulos Yle ei löytänyt yhtäkään enemmistöön kuuluvaa haastateltavaa

• Anonyymi

siis äänesti itsensä ulos EU:sta

• Anonyymi

Suomi reagoi niin et maahanmuuttoviraston uunituore linjaus on et kaikki gazalaiset on oikeuettuja turvapaikkaan Suomessa.
      orpon vaimo, tunnettu muslimien rakastaja siellä myhäilee partaansa.
      Eise orpo näköjää saa omaa tonttiaakaan kuntoon, mien vittu se kuvittelee koko Suomen korjaavan.
      Supo vois korjata orpon akkoineen säilöön määrittelemättömäks ajaks..määränpää guantanamo tai flroridanrämeen telttaleirit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2340
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1276
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      57
      582
    Aihe