KADOTUKSEN LAPSIA ME VAELLAMME PIMEYDESSÄ MEILLÄ EI OLE HERRAN ARMOA SEKÄ VALTAKUNTAA SYDÄMMISSÄMME JOS EMME TUNNUSTA ETTÄ JEESUS ON ARMON VALTA ISTUIMEN AINOA TUOMARI JA ME RUKOILEMME ETTÄ TUO IÄN KAIKKINEN KRISTUKSEN JEESUKSEN USKOLLISSUUS TUOTTAA SYDÄMIIMME SEN, ARMON, JONKA VÄLITYKSELLÄ VAIN ME VOIMME PELASTUA JA SAADA IÄN KAIKKISEN ELÄMÄN ARMON KUOLEMAN UHRIN VÄLITYKSELLÄ JOS ME OLLENKAAN USKOMME SIIHEN MITÄ MEILLE ON KERROTTU VALTA KUNNAN VÄLITYKSELLÄ SYDÄMIIMME, ME JOKA IKINEN EMME KAMMOKSU SUINKAAN ARMON UHRIKUOLEMAN AIKAANSAAMAA PELASTUSTA JOKA PN JEESUKSESSS KRISTUKSESSA
ME KAIKKI OLEMME KADOTUKSEN SUKU POLVI OLEMME ANSAINNEET PÖYDÄN HÄÄ-PAIKAN ULKOPUOLELLA
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Caps lock varmaan hajonnut...
- Anonyymi
Se luulee että sana mene paremmin ihmisiin jos kirjoittaa versaaleilla, siinä sen näkee että kieliopin säännöt ei ole tämän ihmisen päässä. Rikkoo kirjoitussääntöjä joka kerta kun tekee tekstiä. En lukenut edes koska kirjaimet yleensä menee yhteen kun käyttää ainoastaa versaaleita.
Hänelle on siitä huomautettu monet kerrat vaan ei näytä ymmärtävän , vaan jatkaa palstan sotkemista.
Joten kai se taas jotain uskonnon viestiä kirjoitteli. Hurmoksissaan
- Anonyymi
Jeesus Jeesus, Jeesus on satuolento johon tyhmät uskoo.
HOHOHOHOHOHOHOOO!!! - Anonyymi
Jeesuksella ja Punahilkalla on avioton lapsi!
Vaikka Jeesus onkin tunnetusti poikiin päin. - Anonyymi
Juu juu.
- Anonyymi
Kuulolaite reistailee😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096