Naistenlehdet fetissinä

Anonyymi-ap

Kiihottuuko muut naistenlehdistä?

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ei ole naistenlehtiä, vaikka miestenlehtiä on vaikka kuinka paljon?

• Anonyymi

Kiihotun. Pitää ostaa kauneus ja terveys. Kolmen lehden paketti on tarjouksessa.

• Anonyymi

Mistä tykkäät eniten? Omia lemppareita on Kauneus & Terveys, Trendi, Olivia

• Anonyymi

Kyllä. Sama fetissi löytyy täältä. Suomalaisista paras oli olivia. Ja gloria slilloin kun se ei ollut vielä ohut läpyskä vaan paksu ja ylellinen. Nykyään vain ulkomaiset muotilehdet kuten vogue elle ym. on hyviä..

• Anonyymi

Mulla oli nuorena tyttöystävä joka tykkäsi lukea muoti ja naistenlehtiä. Cosmossa oli aina jotain seksivinkkejä ym. Oli ihanaa kun tyttis asetteli lehden mun mahan päälle ja alkoi ottamaan suihin samalla lukien erilaisista suihinottotekniikoista. Kerran kävi niin että multa roiskahti lastit lehden sivuille kesken toimituksen. Hän leikkimielisesti suutahti ja sanoi, että mun pitäisi puhdistaa hänen uusi lehtensä. Tähän vastasin nauraen että sinunpas. Yllättäen hän sitten nuolaisi lehden sivuille roiskuneet spermat suuhunsa ja hymyili. Siitä lähtien mulla on ollut juurikin tuo fetissi. Tämä oli joskus 90- luvun puolessa välissä..

• Anonyymi

Mulla taas oli 90-luvulla vastaava hurja kinky gimmakaveri ja erona edelliseen se ratsastaessaan kalullani levitti mahani päälle Alibi-lehden josta luki mm. paloittelumurhista ja raiskauksista saaden niistä lisäkiksejä. Mua kammotti moinen niin paljon etten lauennut millään vaikka muija olisi kirnunnut 2 tuntia siinä hepinnokassa. Lopulta se onneksi pisti välit poikki kun jäin kiinni postimerkkien keräilystä. Se ei enää sen jälkeen kuulemma voinut pitää mua vaarallisena kun harrastukseni paljastui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas oli 90-luvulla vastaava hurja kinky gimmakaveri ja erona edelliseen se ratsastaessaan kalullani levitti mahani päälle Alibi-lehden josta luki mm. paloittelumurhista ja raiskauksista saaden niistä lisäkiksejä. Mua kammotti moinen niin paljon etten lauennut millään vaikka muija olisi kirnunnut 2 tuntia siinä hepinnokassa. Lopulta se onneksi pisti välit poikki kun jäin kiinni postimerkkien keräilystä. Se ei enää sen jälkeen kuulemma voinut pitää mua vaarallisena kun harrastukseni paljastui.

Itse taas hakeudun aina iltaisin Suomi24:n fetisissipalstalle lukeakseni muiden ihmisten fetisseistä pilkatakseni niitä. Samalla manifestoin omaa normaaliuttani. Ehkei kukaan silloin saa selville omia taipumuksiani.. Toivottavasti..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe