Jeesus tempaa seurakuntansa yläilmoihin ja pilviin tulemuksessaan. Mietin sitä, että onko Jerusalemin yllä pilviä koko seitsemän vuotta ja tauotta? Muutoinhan seurakunta näkyy kaukoputkella tai hyvällä kiikarilla pilvettömällä taivaalla.
Enräs lentokoneet sitten? Seurakuntahan näkyy lentokoneesta, avaruusasemasta ja satelliiteista. Eihän se olekaan silloin mikään salainen kokoontuminen!
Karitsan häät ja seurakunta pilvissä
34
203
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kysyjä 5 vuotta vanha?
- Anonyymi
teräsmies tempaistiin töllö mainoksessa taivaalle 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Paavalin keksimiä illuusiota taivaaseen pilven päälle tempaamiset häitä varten.
Kyllä Jeesus tulee takaisin maan päälle ihan rauhassa, missä niitä häitä vietetään.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Mihinkään Ufo-aluksien kyytiin ei pidä mennä temmattavaksi "taivaaseen". - Anonyymi
Kenian lahkopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska tempaus piti olla lähellä.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi
Uskovien ikuisuuspulma: tuleeko Jeesus maan päälle vai lennetäänkö me pilviin? On kuin katsoisi kahta satukirjaa yhtä aikaa. Toisessa prinssi ratsastaa linnaan, toisessa prinsessa leijailee taivaalle kuin ilmapallo. Ja molempia myydään aikuisille, joilla on ajokortti ja veronumero.
Seitsemän vuotta pilvissä Jerusalemin yllä? Sehän on jo ihan ympäristökatastrofi. Turistit valittavat, että valokuvat epäonnistuvat, aurinkopaneelit eivät toimi ja paikalliset kärsivät D-vitamiinin puutteesta. Lentoliikenteestä puhumattakaan: Finnair joutuu kiertämään koko pyhän häähulinan ja SAS tarjoaa “tempaus-lennoille” omat ikkunapaikat.
Ja salainen kokoontuminen? Unohdetaan se jo. Satelliitit kuvaavat, matkustajakoneista vilkutetaan, ja joku TikTok-vaikuttaja striimaa koko tapahtuman suorana. Ei enää mysteeri, vaan reality-show: Pilvet LIVE Karitsa ja Morsian, kausi 1.
Mutta ehkä siinä se taika onkin... sadut toimivat parhaiten, kun ei mieti liikaa logistiikkaa. Ja kun tarina on tarpeeksi kaunis, aikuisetkin ovat valmiita leijailemaan siinä mukana. Vaikka sitten pilviin. - Anonyymi
Seurakunta on pilvissä taivaallisessa Jerusalemissa, joka on 12000 vakomittaa kanttiinsa oleva kuutio, tehty jalokivistä ja kullasta. Näin me uskomme.
- Anonyymi
21:16 Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:16 Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.
Kyllä vain. Raamattu kertoo, että Uusi Jerusalem on kuutio, jokainen sivu noin 2 250 kilometriä. Siis vähän kuin Rubikin kuutio, mutta niin valtava, että se tökkää ilmakehän läpi ja kolisee kuuhun asti.
Kuvittele naapureita: alakerrassa enkelikuoro harjoittelee 24/7, yläkerrassa karitsan hääseurue pitää jatkoja kolmatta vuosituhatta. Hissimatka katolta kellariin kestää puoli tuntia, ja jos unohtaa kauppalistansa, on parempi rukoilla että joku tuo maitopurkin ylös.
Kuvitelkaa: 2 250 kilometriä korkea talo. Ensimmäiset kerrokset ovat vielä happirikkaassa ilmassa, mutta ylimmissä tarvitaan jo astronauttikypärä ja happisäiliö. Jos hissi pysähtyy kerroksen 13 742 kohdalla, siinä on vähän eri mittakaavan portaat kuin suomalaisessa kerrostalossa.
Mutta mikäs siinä. Satu on aina vähän isompi kuin elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain. Raamattu kertoo, että Uusi Jerusalem on kuutio, jokainen sivu noin 2 250 kilometriä. Siis vähän kuin Rubikin kuutio, mutta niin valtava, että se tökkää ilmakehän läpi ja kolisee kuuhun asti.
Kuvittele naapureita: alakerrassa enkelikuoro harjoittelee 24/7, yläkerrassa karitsan hääseurue pitää jatkoja kolmatta vuosituhatta. Hissimatka katolta kellariin kestää puoli tuntia, ja jos unohtaa kauppalistansa, on parempi rukoilla että joku tuo maitopurkin ylös.
Kuvitelkaa: 2 250 kilometriä korkea talo. Ensimmäiset kerrokset ovat vielä happirikkaassa ilmassa, mutta ylimmissä tarvitaan jo astronauttikypärä ja happisäiliö. Jos hissi pysähtyy kerroksen 13 742 kohdalla, siinä on vähän eri mittakaavan portaat kuin suomalaisessa kerrostalossa.
Mutta mikäs siinä. Satu on aina vähän isompi kuin elämä.Kaupungissa ollaan niin kuin enkelit ja liikutaan niin kuin enkelit. Siellä voidaan jopa teleporttailla, jotta ei pitkästytä matkalla. Ihan niin kuin Jeesus. Teleporttasi itsensä lukittuun huoneeseen ja sitten pilven päältä taivaaseen. Ja samalla tavalla tulee taivaasta takaisin: teleporttaamalla. Muutenhan siinä ei olisi mitään järkeä, kun se taivas sijaitsee näkyvän avaruuden ulkopuolella, vaikka Raamatun mukaan heti Jerusalemin yllä taivaan kannen takana, joka on kiinteä kupu maan yllä.
- Anonyymi
Jeesuksen omat ovat 1000 vuotta taivaassa. Ei täällä tuhotun maan päällä.
Olen kuullut on kaupunki tuolla yllä maan päällä pilvien usvain. Taivas on matkani määrä matkalle en tahdo jäädä.
1234567---- Anonyymi
Luehan tarkemmin, ne Jeesuksen tekemät uudet tyhjät asunnot laskeutuu maan päälle uuteen Jerusalemin kaupunkiin tuhatvuotista valtakuntaa varten.
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni
----
Kannattaa varoa Jenkkilahkojen okkultistisia oppeja salaisista tampeemisista, salakielistä tms.
Okkultistit ja taikurit hävittävät asioita näkyvistä taikatemppujen avulla. - Anonyymi
Ihmisillä ei ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä ei ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.Saatana korotti itsensä sinne Jumalan taivaaseen, mutta tuli heitetyksi alas maan kamaralle perustamaan niitä uskonlahkoja, joille lupailee niitä taivaspaikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana korotti itsensä sinne Jumalan taivaaseen, mutta tuli heitetyksi alas maan kamaralle perustamaan niitä uskonlahkoja, joille lupailee niitä taivaspaikkoja.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan tarkemmin, ne Jeesuksen tekemät uudet tyhjät asunnot laskeutuu maan päälle uuteen Jerusalemin kaupunkiin tuhatvuotista valtakuntaa varten.
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni
----
Kannattaa varoa Jenkkilahkojen okkultistisia oppeja salaisista tampeemisista, salakielistä tms.
Okkultistit ja taikurit hävittävät asioita näkyvistä taikatemppujen avulla.Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.
Pelastuneet Adventistit ovat Sapatin Herran Jeesuksen kanssa 1000 vuotta taivaassa.
Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.
1234567--- - Anonyymi
8910 auringossa avaimet 🤣
- Anonyymi
Adv luulevat olevan orpona 1000 vuotta taivaassa,
Jäävät nauttimasta Jeesuksen järjestämästä pidoista kaikkien kansojen kanssa. - Anonyymi
Uusi Jerusalem ja seurakunta ovat sama asia:
https://youtu.be/0xAXI2ZtRDM- Anonyymi
Annetaanpas hellareiden uskoa kirjaimelliseen kultakaupunkiin eikä avata heille vertauskuvia. On se vaan niin hauskaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaanpas hellareiden uskoa kirjaimelliseen kultakaupunkiin eikä avata heille vertauskuvia. On se vaan niin hauskaa...
Turhaan haaveilette ette te sinne pääse ei ketkään muutkaan.
- Anonyymi
Lampaisiin sekaantuminen on rikos.
- Anonyymi
Kaikki uskonnolliset mytologiat ovat kotoisin samasta lähteestä.
Esimerkiksi Homeroksen Odysseija on vanhempi kuin kristillinen mytologia.
Kristillinen mytologia on kokoelma muilta lainattuja taruja, kääntäen ne juutalaiseen muotoon.
Tarinat ylöstempauksesta ja pilviin lentämisestä ovat sellaisia juttuja, että parempi paeta yksisilmäisten helluntalaisten luolasta:
"Minä olen lammasten ovi" ... (Joh. 10:7, 10:9).
https://youtu.be/mKcH8ZvqzZw?t=4313 - Anonyymi
Aloittaja on nyt ottanut liikaa ehtoollisviiniä.
- Anonyymi
Seurakunta on Jumalan asumus Hengessä. Ei sitä "kaukoputkilla" nähdä. Lue toki Itse Uudesta Testamentista.
”Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Minkä merkin sinä näytät meille, koska näitä teet?" Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä". Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä. Kun hän sitten oli noussut kuolleista, muistivat hänen opetuslapsensa, että hän oli tämän sanonut; ja he uskoivat Raamatun ja sen sanan, jonka Jeesus oli sanonut.”
Johannes 2:18-22 FB38
”Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.”
Efesolaiskirje 1:22-23 FB38
”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja
kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte
Jumalan asumukseksi Hengessä.”
Efesolaiskirje 2:19-22 FB38- Anonyymi
Efesolaiskirje ei ole Paavalin kirjoittama vaan väärennös. Näin helppo on vetää herkkäuskoisia nenästä :-D
- Anonyymi
Viimeisten tietojen mukaan seurakunta on peukussa!
- Anonyymi
tärinä lattialla viittaa yliannostukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tärinä lattialla viittaa yliannostukseen
lihaksien tahdotonta nykimistä lattialla
- Anonyymi
Uusi testamentti on kreikkalaisille kirjoitettu kirja, jolla kristinuskoa on markkinoitu kreikkalaisen filosofian omaksuneille ihmisille.
Alkupäinen oikea arameankielinen Raamattu on erilainen. - Anonyymi
Lahkolaisilta onnistuu samanaikaisesti kielilläpuhuminen ja hyppiminen. Pakanallisillta nuo touhut kuulostavat erikseenkin tomitettuna, mutta se kuulemma kuuluu niitten aitoon uskoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987