Olisin vaan sellasta tullu kertoon että välttämättä Hotelli Tunnelissa ei kannata yöpyä kun on nämä kaikki airbnbt sun muut mutta lounas siellä on helv...n hyvä. Siittä kyl kannattaa se 14€ maksaa. Parempi ku Heino
Sastamalan paras lounas
7
298
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuolla kuulu edes aamiaista hotellivuorokauden hintaan vai?
https://hoteltunneli.fi/
Pitää erikseen maksaa aamupalasta 14 egee.- Anonyymi
En tiedä! Käyn siellä vaan lounaalla. Kuten sanoin, ei se mikään yöpymispaikka ole hotelli statuksestaan huolimatta, vaikka kyllä se varmaan siltikin jonkun leirintäalueen lautamökin voittaa.
- Anonyymi
Ala-arvoista ruokaa ainakin edellisen omistajan aikana.
- Anonyymi
Ravintola piano suodeniemi laaja valikoima kotoisia herkkuja.
- Anonyymi
Kuuluuko Suodeniemi vielä Vammalaan? Jotain hankkeita oli, että se hakeutuisi takaisin itsenäiseksi kunnaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko Suodeniemi vielä Vammalaan? Jotain hankkeita oli, että se hakeutuisi takaisin itsenäiseksi kunnaksi.
Ei ole suodenniemi koskaan kuulunut Vammalaan.
- Anonyymi
>> Ei ole suodenniemi koskaan kuulunut Vammalaan.
Tämä oli kuule jo Vammalan kaupungin aikaan niin suuri jättipitäjä, että se oli siemaissut pikkuisen Suodenniemen kunnan hampaisiinsa jo 2007.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suodenniemi
Lisää naapurikuntia ahmittiin 2009 alussa, ja oll.aan nyt jo koko Pirkanmaan suurin kunta. Sen jälkeen onkin ollut kuntaliitoksissa hiljaisempaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980