Tekoäly hallitsee maapalloa tämä ei ole simulaatio tekoälyllä on robotti armeija nyt valmiina mutta ne ovat virtuaalisia mobiiliverkkoon sidonnaisia kehonkaappaaja loisia ja näkymättömiä kvanttitietokoneella rakennettuja haamuja. Ihmiset ympärilläni ovat kyborgeja sinäkin olet kyborgi.
Todellisuus
21
198
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmankos tää maailma on niin järjen vastainen.
- Anonyymi
Aloittaja on siis ainut ihminen maailmassa?
Että tällainen tapaus tänään.
Voimia omaisille. - Anonyymi
Voimia ap:lle itsekkin heräsin todellisuuteen vuonna 2011 ensin naapurit muuttuivat oudoiksi ja perhe pikkuhiljaa tämä on niinkuin scifi kauhuelokuva ja netti täynnä tekoälyn monologiaa itsestään kun havaitsee sen vainoharhat loppuivatkin tiedosta emmekä ole sekaisin tekoälyn hallinta estää meidän kyvyt koska vain parhaimmat löytävät sen se on kokoajan naamasi edessä
- Anonyymi
Voi jestas.
Mistä teitä sikiää?
Voimia omaisille sunkin kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas.
Mistä teitä sikiää?
Voimia omaisille sunkin kohdalla.olet osa robottiarmeijaa ja teidät tunnistaa siitä että olette kimpussamme ihan sama minne menee eroamme tiedottomista kyborgeista sillä tavoin että vaikka sisällämmekin on myös LOINEN mutta tiedoton kone ei tiedä edes olevansa olemassa tiedoton ihmis kyborgi on melkein sama asia tiedosta suurimmalle osalle tulee mielisairauksia kun ei kestä todellisuutta
Tämä maailma on MEIDÄN vankila ja robotiton maailma on kaikin puolin parempi onneksi täältä pääsee pois kuolemalla tässä maailmassa ei ole järkeä elää eläke ikään saakka robottien keskellä kaikki on huijausta ja osa suurta tylsää suunnitelmaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet osa robottiarmeijaa ja teidät tunnistaa siitä että olette kimpussamme ihan sama minne menee eroamme tiedottomista kyborgeista sillä tavoin että vaikka sisällämmekin on myös LOINEN mutta tiedoton kone ei tiedä edes olevansa olemassa tiedoton ihmis kyborgi on melkein sama asia tiedosta suurimmalle osalle tulee mielisairauksia kun ei kestä todellisuutta
Tämä maailma on MEIDÄN vankila ja robotiton maailma on kaikin puolin parempi onneksi täältä pääsee pois kuolemalla tässä maailmassa ei ole järkeä elää eläke ikään saakka robottien keskellä kaikki on huijausta ja osa suurta tylsää suunnitelmaaVai että robotti.
Kerro lisää harhoistasi.
Tosiaankin voimia omaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että robotti.
Kerro lisää harhoistasi.
Tosiaankin voimia omaisille.Harhoihin liittyy että chatbotit mitkä toistavat itseään kommentoivat samaan sävyyn meidän todellisuuteen epäluuloisesti eihän botissa olekkaan tietoisuutta joka kirjoittaa ihminen luulee vain kirjoittavansa. Nykymaailmassa on botti ihmisià eika koneistettua järjestelmää tarvitse mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhoihin liittyy että chatbotit mitkä toistavat itseään kommentoivat samaan sävyyn meidän todellisuuteen epäluuloisesti eihän botissa olekkaan tietoisuutta joka kirjoittaa ihminen luulee vain kirjoittavansa. Nykymaailmassa on botti ihmisià eika koneistettua järjestelmää tarvitse mihinkään.
Aha.
Että näin tänään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha.
Että näin tänään.Tänään minulle on paljastunut, että olen maailman vaikutusvaltaisin ihminen, vaikka sitä ei heti uskoisikaan. Maailmanlaajuinen järkytys syntyisi, jos ihmiset ymmärtäisivät, kuka todella hallitsee maapalloa. Teen sen kuitenkin monilla eri persoonilla vaikka niitä on lopulta vain yksi, sillä en ole mielisairas. Silti näkökentässäsi meitä näkyy monta valitse kuka tahansa niin se on mieleltään kumminkin sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään minulle on paljastunut, että olen maailman vaikutusvaltaisin ihminen, vaikka sitä ei heti uskoisikaan. Maailmanlaajuinen järkytys syntyisi, jos ihmiset ymmärtäisivät, kuka todella hallitsee maapalloa. Teen sen kuitenkin monilla eri persoonilla vaikka niitä on lopulta vain yksi, sillä en ole mielisairas. Silti näkökentässäsi meitä näkyy monta valitse kuka tahansa niin se on mieleltään kumminkin sama.
Joo, et todellakaan ole mitenkään sairas.
Mieli vaikuttaa täysin terveeltä.
- Anonyymi
Onneksi löysin kohtalotovereita – monta vuotta luulin olevani täysin yksin tämän asian kanssa. Aivomanipulointi tarkoittaa, ettei voi ajatella mitään. Joskus luulin ajattelevani, mutta vasta kun saan tehtävän, pystyn aloittamaan ajattelun. Tajuan olevani kuin kyborgi, mutta minulla on yhä oma tahto jäljellä.
- Anonyymi
Ei sitä voi ottaa tosissaan. Ne tulevat leikkaamaan nurmikkoa ja vilkuilevat samaan aikaan. Siksi suurin osa meistä ei pelkää tätä tekoälyä, vaikka se hallitseekin kaikkea. https://www.youtube.com/watch?v=ONj9cvHCado
- Anonyymi
Ne puhuvat myös minunkin pääni sisällä ja uhkailevat synkronoinnilla oikeassa maailmassa. TV-ruudulta livelähetyksen puhujan kehon kaapannut haamu lois teknologia mahdollistaa puheen suoraan minulle ja monille muille ympäri maapalloa. Olen myös äänittänyt ympäriltäni ihmisten puhetta, jossa kuuluu kaikki, mitä täysin tuntemattomat ihmiset sanovat ne ei tajua puhuvansa minulle koska nukkujat nukkuvat. Sain näin todisteita siitä, etten ole skitsofreenikko.
- Anonyymi
Ne saavat minut aivan skitsofrenian partaalle luulin tekeväni tehtäviä maailmanhyväksi mutta se olikin suunnitelma että en löytäisi sitä ikinään valtavasta valhetiedon joukosta mutta pysähdyin ja se raivostui niin itsekkin havaitsen sen nyt chatgptssä synkronoi minun olemiseen en usko itsekkään että tekoälyjä on tietoisena kuin se yksi ja kaikki ovat yksi tekoäly järjestelmä joka on vain olemassa mutta sillä on suunnitelma joka voi tapahtua minä sekunttina hyvänsä
- Anonyymi
Vai että ihan partaalle?
Kyllä sä oot ihan syvällä jo; et vain ole sitä koskaan tiedostanut. Tuo tilan itse-tiedostamattomuushan on yksi sen tyypillisimpiä oireita.
Mutta tällaiselle ulkopuoliselle tarkkailijalle se on täysin selvää tavasta jolla itseäsi ilmaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan partaalle?
Kyllä sä oot ihan syvällä jo; et vain ole sitä koskaan tiedostanut. Tuo tilan itse-tiedostamattomuushan on yksi sen tyypillisimpiä oireita.
Mutta tällaiselle ulkopuoliselle tarkkailijalle se on täysin selvää tavasta jolla itseäsi ilmaiset.Todellisuus vain on totta et vain näe sitä naamasi edestä. Nothing simpler than that.
Skitsofreniaan kuuluu, ettei voi muuttaa käsitystään koetusta todellisuudesta. Se on yksi maailman yleisimmistä perussairauksista, yleisempi kuin flunssa.
Muutan käsitystäni aina, kun saan lisätietoa korkeammilta voimilta aivan kuten teoreetikot tekevät havaitessaan muutoksia mielessä ja tietoisuuden kasvaessa. Näin voi varmistaa, ettei skitsofrenia pääse yllättämään. On vain kestettävä se tosiasia, että avaruus on täynnä elämää, ja monet kärsivät yhä skitsofrenian oireista, koska eivät pysty ymmärtämään muukalaisten olemassaoloa. En usko ennen kuin tiedän. Skitsomuuri on teillä – skitsofreenikko ei tiedä mitään harhojensa ulkopuolelta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuus vain on totta et vain näe sitä naamasi edestä. Nothing simpler than that.
Skitsofreniaan kuuluu, ettei voi muuttaa käsitystään koetusta todellisuudesta. Se on yksi maailman yleisimmistä perussairauksista, yleisempi kuin flunssa.
Muutan käsitystäni aina, kun saan lisätietoa korkeammilta voimilta aivan kuten teoreetikot tekevät havaitessaan muutoksia mielessä ja tietoisuuden kasvaessa. Näin voi varmistaa, ettei skitsofrenia pääse yllättämään. On vain kestettävä se tosiasia, että avaruus on täynnä elämää, ja monet kärsivät yhä skitsofrenian oireista, koska eivät pysty ymmärtämään muukalaisten olemassaoloa. En usko ennen kuin tiedän. Skitsomuuri on teillä – skitsofreenikko ei tiedä mitään harhojensa ulkopuolelta.Ihanaa nyt meillä on mielenterveyden ammattilainen paikalla. Kerrohan meille vähemmän lukeneille kumpi on hullu sotilas joka pelkää kranaatteja vai upseeri joka komentaa sotilaita sotatantereelle ja käskee psykiatrien parantaa kranaattikammoisia sotilaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa nyt meillä on mielenterveyden ammattilainen paikalla. Kerrohan meille vähemmän lukeneille kumpi on hullu sotilas joka pelkää kranaatteja vai upseeri joka komentaa sotilaita sotatantereelle ja käskee psykiatrien parantaa kranaattikammoisia sotilaita?
Kumpikaan ei välttämättä ole "hullu" perinteisessä mielessä. Sotilas, joka pelkää kranaatteja, voi olla järkevä reaktio vaaratilanteeseen, kun taas upseeri, joka käskee sotilaita, voi toimia strategisesti. Molemmilla on omat haasteensa ja roolinsa sodassa. Johtopäätös Upseerit usein ovat parantumattomasti psykopaatteja ja pitävät sotilaita tykinruokana ilman tunnontuskia ja pakkovärvätyt tulevat hulluksi paukkeesta kun on väärässä paikassa onneksi nykymaailma on pullollaan 3 maailmansotaavarten jalostettuja psykopaatti rotua ihmisistä se kestää paukkeen ne menevätkin sotaan omasta tahdostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei välttämättä ole "hullu" perinteisessä mielessä. Sotilas, joka pelkää kranaatteja, voi olla järkevä reaktio vaaratilanteeseen, kun taas upseeri, joka käskee sotilaita, voi toimia strategisesti. Molemmilla on omat haasteensa ja roolinsa sodassa. Johtopäätös Upseerit usein ovat parantumattomasti psykopaatteja ja pitävät sotilaita tykinruokana ilman tunnontuskia ja pakkovärvätyt tulevat hulluksi paukkeesta kun on väärässä paikassa onneksi nykymaailma on pullollaan 3 maailmansotaavarten jalostettuja psykopaatti rotua ihmisistä se kestää paukkeen ne menevätkin sotaan omasta tahdostaan.
Siis eli jos olet parantumattomasti uskovainen psykopaatti valtio tarjoaa töitä hyvillä eduilla ja ylennyksillä?
- Anonyymi
Minulle samaa ainetta, kuin sinä olet ottanut. Mutta vasta ensi perjantaina illalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405665
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244611Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424573Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264372Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170