Sitten minäkin tulen
Odotan sitä päivää kun sulla on uus nainen
29
354
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on niin kalliita nykyään.
- Anonyymi
Ja sitten pilaat taas toisen elämän niinkö
- Anonyymi
Kyllä odotan kun kaikki on tasapainossa ja hyvin et unohda sitä päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä odotan kun kaikki on tasapainossa ja hyvin et unohda sitä päivää
Et voi korjata ongelmaa, jonka olet siirtänyt johonkin toiseen ihmiseen ja hänen syykseen, koska voit korjata vain itsesi myöntämät ongelmat, et toisen ihmisen kautta korjata ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi korjata ongelmaa, jonka olet siirtänyt johonkin toiseen ihmiseen ja hänen syykseen, koska voit korjata vain itsesi myöntämät ongelmat, et toisen ihmisen kautta korjata ongelmaa.
Kyllä se tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tapahtuu
Tuolla tavalla vain pahennetaan ongelmia, se on varmaa. Onnistumisprosentti on sama kuin sodissa; kaikki häviää.
- Anonyymi
Aina pitää muistaa, että kaikki mitä teemme toisille, teemme myös itsellemme. Ihmisen mieli ei ole sellainen, joka voimaantuu negatiivisuudesta. Päinvastoin, myös tekijän negatiivinen energia vaan kasvaa, vaikka esim. kostosta kuvitellaan saavan mielihyvää. Ei, samat negatiiviset ajatukset jäävät pyörimään päässä jopa entistä voimakkaampana. Aivan kuten muut kahnaukset, kuten sodat. Niissä ei oikeasti ikinä löydy voittajaa.
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta
Aivan kun sanoisit itsellesi, minun sisäinen elämä ei kiinnosta minua itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vei mun elämän. Mä vien sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais aina muistaa kelle vittuilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais aina muistaa kelle vittuilee
Niin täällä, seuraatko IP-liikennettä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vei mun elämän. Mä vien sen
Jokainen on vastuussa omasta päästään ja mitä siellä sisässä tapahtuu. Tässä elämässä tapahtuu koko ajan epäreiluja asioita ja ainoa tapa selvitä niistä, on yrittää asennoitua niihin itseään rikkomatta. Jos mielestäsi toinen vei sinun elämän, tämä toinen voi ajatella samaa sinusta. Ratkaisunako on lopettaa molemmat. Tuolla logiikalla maapallolla ei olisi yhtään ihmistä, koska ensimmäisenä pitää ottaa vastuu itsestään ja jos voimia riittää, niin myös toisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta päästään ja mitä siellä sisässä tapahtuu. Tässä elämässä tapahtuu koko ajan epäreiluja asioita ja ainoa tapa selvitä niistä, on yrittää asennoitua niihin itseään rikkomatta. Jos mielestäsi toinen vei sinun elämän, tämä toinen voi ajatella samaa sinusta. Ratkaisunako on lopettaa molemmat. Tuolla logiikalla maapallolla ei olisi yhtään ihmistä, koska ensimmäisenä pitää ottaa vastuu itsestään ja jos voimia riittää, niin myös toisista.
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan se on vienyt sun elämän,luulen,että sinä yritätviedä toisen elämän!Ei onnistu gubbe nyt tää sun homma!
- Anonyymi
Mihin sinä sitten tulet?
- Anonyymi
Tää on tää sir multa tuli.
- Anonyymi
Tommonen käytös on aika läpinäkyvää. Onnistumisprosentti huono.
- Anonyymi
Tästä tulee 100% kun on kamut messis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla juoppo oo kamuja 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla juoppo oo kamuja 😂
Itse en ole juoppo mutta kamuja on niissäkin mitä niistä huutelemaan ei ne halua kuuluisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä uhkailua auta!Mene sinne Venäjälle uhkailee!
- Anonyymi
yötä
- Anonyymi
Huh miten tyhmä teksti
- Anonyymi
Ne seksinuket on aika kalliita.
- Anonyymi
Kostonkierre ei ikinä kannata.
- Anonyymi
Miten se pahantekijä muka kostaa,onhan se kostanut jo toistakymmentä vuotta,mut uhri ei tiedä,mitä kostaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se pahantekijä muka kostaa,onhan se kostanut jo toistakymmentä vuotta,mut uhri ei tiedä,mitä kostaa!!
Olet meille outo ihminen!
- Anonyymi
Välillä ahistaa suomalaiset. Kilpailu sekä että nämä järjelliset ihmiset. En näyttele tota tuotantoo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142033Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861569Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1541404Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt991317Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381198- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49902Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas134844Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13817Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813