Kimppakivaa

Anonyymi-ap

Viriili pariskunta m75v n65v hakee naista, miestä tai pariskuntaa kimppakivaan Hämeenlinnaan. T. Marja ja Tapsa.

22

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei 73 v vois tulla,joskus nousee joskus ei

• Anonyymi

64ukm voisi kimppakivaan luoksenne, olen 172/68 ja 17/4.5 kiva puhdas terve kaveri, tekisi mieli kokeilla myös ensimmäistä kertaa bi juttujakin, nuolisin ja nussisin mielelläni rouvaasi ja kulliakin himoinnut jo pitkään....

• Anonyymi

Huomenta
        Missä vaikutat?
        T, Pari

• Anonyymi

Mistäpäin alottaja olette ja millaisia? M57 190 80 17/4.5 02al

• Anonyymi

Niuvanniemen suljetulla sekoillaan

• Anonyymi

Hei Marja ja Tapsa!

Mukavaa olisi kimppailla kanssanne tai osallistua isompaan seurueeseen. Olen mutkaton siisti ja terve mies ja hieman vajaa 60v. olen hyvin avarakatseinen ja monen moinen seksi kiinostaa, kunhan kaikille sopii hyvällä mielellä.

mies turku

• Anonyymi

Huomenta Marja ja Tapsa🫡
      Meillä kokemusta parien kanssa nelistään ja vaihtaen puolisoita. Olisimme 30 km päässä joten pidempi ystävyys kiinnostaisi. T. N 55 M 66v

• Anonyymi

Kelpaisko teille kolmaspyörä vaikka vakkariksi?

mies turku

• Anonyymi

Tuo niuvanniemeläinen jaksaa esittää kaikkitietävää. Pipipää mikä pipipää.

• Anonyymi

Moi. Kyllähän se kiinnostaisi. Olen ihan normaali ystävällinen rauhallinen luotettava 52v Mies.

• Heippa M ja T! On takavuosina ollut monia kokemuksia. Nyt ei avioliitossa ole mitään erotiikkaa jäljellä. Kutsuisin teidät mökille suht lähellä Hml:aa. Tämä sama nimi ät yahoopistecom, niin voidaan vaihtaa kuvia ja tutustua. Sopisiko sellainen aloitus?

• Anonyymi

Hei Marja Tapsa
      Olen hieman teitä nuorempi hyväkuntoinen rento mies 60 km päässä teistä 188,86.
      Kovasti kiinnostaisi tavata teidät.
      Onko teillä vielä paikka auki?😉

• Anonyymi

olisikin hienoa joutua olemaan selällään ja nuolla naista kun mies saisi vapaat kädet touhuta kullini kanssa.Saisi runkata,ottaa suihin,istua päälle tai vaikka panna.M64

• Anonyymi

Sää , mää pää. Taidat olla hoidon tarpeessa. Suljettu on juurikin sinun paikkasi. Bai,bai
      pipipää..

• Anonyymi

Otahan nyt kiltisti ne lääkkeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan nyt kiltisti ne lääkkeesi.

No miksi et ole jo ottanut

• Anonyymi

Täällä olisi kiinnostunut m52/170/70 Päijät-häme.

• Anonyymi

Moi voisin kyllä tulla harrastaan

• Anonyymi

Tästä nurkilta löytys 66v nuorekas mies.. olis kiva saada vaki ystävyys..👄👅

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8870
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6176
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1320
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      75
      923
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      758
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe