Missä maassa valmistetaan maailman parhaat pizzat?
Missä maassa valmistetaan maailman parhaat pizzat?
11
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään. Pizzathan kasvaa pizzapuussa...
- Anonyymi
Pizzapuussa?
Mikä vitun puu?
Pizzoja tehdään ihan käsin. Joku idiootti taas leikkii eikä osaa edes kunnon kirjoitustaitoa.
Käykään koulut läpi ja menkää töihin kelan ja sossujen luuserit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizzapuussa?
Mikä vitun puu?
Pizzoja tehdään ihan käsin. Joku idiootti taas leikkii eikä osaa edes kunnon kirjoitustaitoa.
Käykään koulut läpi ja menkää töihin kelan ja sossujen luuserit.Sieltähän se humoristi heti löytyikin...😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizzapuussa?
Mikä vitun puu?
Käykään koulut läpi ja menkää töihin kelan ja sossujen luuserit.Jopa karvakämmen hermostui, mistähän kosovosta tämäkin hapannaama tulee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizzapuussa?
Mikä vitun puu?
Käykään koulut läpi ja menkää töihin kelan ja sossujen luuserit.Ai eiks tuo ollukkaa vitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizzapuussa?
Mikä vitun puu?
Käykään koulut läpi ja menkää töihin kelan ja sossujen luuserit.Ei puussa nyt senttää. Mie oon parraan syönny Ilamontissiisisisssa.
- Anonyymi
Italiassa.....no ei vitsi vitsi.
- Anonyymi
Parhaat pizzat valmistetaan uunissa.
- Anonyymi
Puu-uunissa kiviarinalla. Puu-uunit kasvavat puu-uunipellossa.
- Anonyymi
Aika erikoinen kysymys. Moniko vastaajista on tutustunut riittävään määrään ulkomaisia vaihtoehtoja.
Otetaan myös huomioon että pizza on kotoisin Italiasta.
Aloittaja nähtävästi haastaa sellaiset pizzavirtuoosit kuin Ilomantsi ja Valtimo.- Anonyymi
Pizzan on keksinyt köyhä perheenäiti etelä-italiassa. Pizzan alkuajatus oli heittää lätyn päälle sitä mitä kaapeista sattui löytymään.
Napolissa oli hyvät pizzat, en tiedä olivatko maailman parhaat, mutta minun elämäni paras pizza oli pizza pescatore Napolilaisessa perhepizzeriassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171