”Mutta he pilkkasivat Jumalan sanansaattajia ja halveksivat hänen sanaansa ja häpäisivät hänen profeettojansa, kunnes Herran viha hänen kansaansa kohtaan oli kasvanut niin, ettei apua enää ollut.”
2 Aikakirja 36:16
Apostolien pilkkaajan pitäisi tämä tajuta ja tehdä parannus synnistään, mutta paatumus on jo liian syvä.
PILKKAAMISEN SEURAUS
23
114
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta he pilkkasivat Jumalan lähetyssanoja, ja katsoivat hänen sanansa ylön, ja häpäisivät hänen prophetaitansa, siihenasti että Herran viha kasvoi hänen kansansa päälle, niin ettei heillä enää parannusta ollut.
- Anonyymi
Men de begabbade Guds sändebud och föraktade hans ord och bespottade hans profeter, till dess HERRENS vrede över hans folk växte så, att ingen bot mer fanns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men de begabbade Guds sändebud och föraktade hans ord och bespottade hans profeter, till dess HERRENS vrede över hans folk växte så, att ingen bot mer fanns.
But they mocked the messengers of God, and despised his words, and misused his prophets, until the wrath of the LORD arose against his people, till there was no remedy.
- Anonyymi
”Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.”
Matt 15:19- Anonyymi
Sillä sydämestä tulevat ulos pahat ajatukset, murhat, salavuoteudet, huoruudet, varkaudet, väärät todistukset, pilkat:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä sydämestä tulevat ulos pahat ajatukset, murhat, salavuoteudet, huoruudet, varkaudet, väärät todistukset, pilkat:
Ty från hjärtat komma onda tankar, mord, äktenskapsbrott, otukt, tjuveri, falskt vittnesbörd, hädelse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ty från hjärtat komma onda tankar, mord, äktenskapsbrott, otukt, tjuveri, falskt vittnesbörd, hädelse.
For out of the heart proceed evil thoughts, murders, adulteries, fornications, thefts, false witness, blasphemies:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä tällä palstalla, kuin yhden ns. "susiparin," sekö se lienee sitten sitä huoruutta?
- Anonyymi
Mennään Jeesuksen aikaan, uuden liiton aikaan.
Jeesus varoittaa oikeita 12 apostoliaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja vääristä profeetoista, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Matt.7
Väärät profeetat
15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. [7:21-23: Luuk. 6:46, 13:25-27 : Hoos. 8:2; Matt. 25:11]
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' [Matt. 13:41,42, 25:12,41]
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.- Anonyymi
Teuvo. Sinä itse olet väärä julistaja. Herää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat!
Turha on sinun potkia pistintä vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleistako yrität herättää, Teuvosi?
- Anonyymi
Taivaallisen Isän tahto EI ole apostolien herjaaminen ja valehteleminen.
- Anonyymi
2. Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Hurmoslahkot vilisee ylöstempuksesta puhuvia vääriä profeettoja.
Keniassa lahkolaispastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska heidät piti heti kohta temmata ylös taivaaseen lahko-opin mukaan.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsitään. - Anonyymi
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.- Anonyymi
Jeesus on Totuus.
Mark. 9:7
Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni:
"Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä".
- Anonyymi
Miksi 3999 jumalaa saa pilkata mutta 1/4000 ei?
Pitäähän jumalastakin jotain iloa olla. Muutoin ihan turha otus.- Anonyymi
Voisihan sitä tietenkin kinata mistä hyvänsä satuhahmosta, että ei siinäkään mielessä mikään korvaamaton olento. Otettaisiin käsiteltäväksi vaikka Jerry Cottonin seikkailujen vuosikerta 1975
- Anonyymi
Juutalaiset sylkee kirkkoon israelissa. Tämmöstä paska sakkia ovat https://youtube.com/shorts/7TwEQX6zwUI?si=1XRIrOTgtPXWLR0z
Free palestine- Anonyymi
Tuollaista roska väkeä uskovat siunaavat suomessa
- Anonyymi
Pilkkaajat pilkkaa, äksyää ja kiukkuaa.
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa.
Paatumus on kasvanut. Miksi?
Ihmiset eivät enää usko jumaliin. Raamatun Jumala oli yksi niistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262496- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?931760Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271096Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891021Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35977Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959