"https://ekumenia.fi/aineistot/laiva-ekumeenisen-liikkeen-tunnuksena-ja-muista-tunnuksista/
Kristus laivan kapteenina
Laiva on tunnettu vertauskuva seurakunnasta eli kirkosta, jossa Kristus on kapteeni. Jo vanhan ajan kirkollisiin opettajiin kuulunut Hippolytos käytti tätä vertausta todeten: MAAILMA ON MERI, JOLLA KIRKKO PURJEHTII KUIN LAIVA, mutta aallot eivät voi sitä tuhota. Laivan mastona on risti, koska pelastus on Jeesuksen ristin varassa, mutta samalla ilmaistaan, että Kristus itse on mukana kirkkonsa elämässä ja ohjaa sen taivaaseen.
Onhan aivan selvää, että laivat eivät ole mitään lentokoneita tai raketteja, joten niiden määränpää ei mitenkään voi olla taivaassa. Raamattu paljastaakin, että tämä todellisuudessa Antikristuksen ohjaama "kristillinen" kirkkolaivue tuleekin päätymään taivaan sijasta meren pohjaan !!!
Ilm.18
17 Ja kaikki laivurit ja kaikki rannikkopurjehtijat ja merimiehet ja kaikki merenkulkijat seisoivat loitolla
18 ja huusivat nähdessään hänen palonsa savun ja sanoivat: "Mikä on tämän suuren kaupungin vertainen?"
19 Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, JONKA KALLEUKSISTA RIKASTUIVAT KAIKKI, JOILLA OLI LAIVOJA MERELLÄ, KUN SE YHDESSÄ HETKESSÄ TUHOUTUI!"
20 Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
VAROITUS MERENKULKIJOILLE! Kristillisten kirkkolaivojen kapteenina on Antikristus !
Anonyymi-ap
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
" Kirkkolaivojen" rakentaminen on kaikkialla maailmassa hyvin yleistä. Ujoimmissa kulttuurissa niitä pojat piirtelevät vesistöjen rannoille.
Enimmin tietysti koulujen vessojen seinille.
arkkitehturi.- Anonyymi
Saatanallista touhua tuo kirkkolaivojen rakentelu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090