Caj-Göran Stubb on antanut sanansa!

Anonyymi-ap

Suomen suomenruotsalainen presidentti Caj-Göran on antanut lupauksensa Ukrainalle siitä että Suomi tulee tukemaan Ukrainaa loppuun saakka.

Nyt puolustusministerimme Häkkänen julkaisi ettei Suomi ole Ruotsin, Norjan ja Tanskan mukana ostamassa Yhdysvalloista aseita Ukrainaan. Miksi Suomi jättäytyy ulkopuolelle tässä vaiheessa kun apua on annettu jo yli neljänmiljardin euron edestä? Milloin Suomi lähettää uuden avustuspaketin Ukrainaan ja onko paketin suuruus linjassa annetun avun kanssa vai onko apupakettien arvo laskemassa dramaattisesti?

Suomen presidentti Caj-Göran on sanansa antanut ja kertonut että Suomi tulee seisomaan Ukrainan rinnalla loppuun asti. Tästä syystä Suomenkin on tilattava lisää aseita Ukrainalle että ukrainalaiset voisivat uskoa suureen voittoon. Suomalaisilta työläisiltä, eläkeläisiltä, opiskelijoilta ja työttömiltä voitaisiin leikata ja korottaa veroja että saisimme Ukrainaan enemmän aseita ja ammuksia.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ja sinä vouhottaja olet putlerin poikia vastassa rajalla Gay -gööranin kanssa... Vittu mitään rahaa enään hävittyyn sotaan. Ny järki käteen!

• Anonyymi
      UUSI

Riikka Purra on julkaissut oman ehdotuksensa leikkauksista joiden tarkoitus olisi "säästää" noin. miljardin euron verran. Hän on valmis leikkaamaan kaikilta muilta paitsi ei Ukrainalta jota Suomi on sitoutunut sponsoroimaan loppuun saakka. Leikkaukset kohdistuisivat etupäässä vähäosaisiin suomalaisiin, mielenterveysjärjestöihin yms. Nyt on tärkeää että Ukraina saa lisää aseita joilla saadaan Venäjä yritetään saada heikkenemään.

• Anonyymi
        UUSI

Voiko leipäjonon säilykkeitä lähettää Ukrainaan? Minulla ei ole enää mitään mutta voisin tinkiä viikottaisesta avusta jonka saan ruokakassin muodossa leipäjonosta. Ruokakassista voitaisi verottaa pitkään säilyvät säilykkeet jotka voitaisiin antaa hädässä oleville ukrainalaisille sen sijaan että kokkaisin lihottavia pizzoja ym. herkkuja joita nautiskelisin hyvää TV-viihdettä katsellessa. Ehkä ukrainalaiset tarvitsevat säilykkeeni kipeämmin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe