Riikka Purra teki elämästäni

Anonyymi-ap

köyhästä eläkeläisestä helvettiä. Oli pieni eläke ja nyt on vielä pienempi. Olen vanhempi ihminen ja tarvitsen lääkkeitä, mutta millä maksan sairaalahoidon jos
sitä tarvitsen? Kela on vastahankaan. Kysyin hautajaista, omista, ei kiinnostanut.
Viskatkaa sitten vaikka ojaan, kuka siitä välittää!

Rouva itse nostaa suurta palkkaa ym, palkkioita ja hymyilee kuin hangon keksi.
Äärioikeustalainen hitrelisti. Osallistuuko hän "talkoisiin" jota hän sanoi suomen kansalle? Pienentääkö palkkaansa? Ei varmasti.

Miten paljon itsemurhia tulee ja toivottomuutta, epätoivoa sen takia että suomen
pitää näyttää että ei ole "tarkkailuluokalla".

Pitäisi kirjoittaa monesta muustakin asiasta mutta olen niin väsynyt.
Toivon vaan että tämä autoritäälinen hallitus olisi pian menneisyyttä.

Kesää kaikille ja onnea harvoille.

Kiitos!

13

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä meni työurassa pieleen?

• Anonyymi

Samaa mietin.

Itse se teki koko elämänsä itsestään sitä köyhää eläkeläistä. Turha siitä on nyt jotain Purraa syyttää, joka edes koittaa säästää vähän.

• Anonyymi

Sanna Marin ja Lii Andersson ja kumppanit sen aloitti tämä Hallitus vaan jatkaa entisen hallituksen linjalla ja TYÖNTÄÄ KAIKKI RAHAT UKRAINAAN ,SIITÄ KAIKKI PASKA JOHTUU TÄSSÄ MAASSA YRITYKSIAÄ KAATUU JA TYÖTTÖMIÄ TULEE JA KANSALTA RYÖSTETÄÄN RAHA KAIKIN KEINOIN LEIKKAUKSILLA JA VERONKOROTUKSILAL JNE...

Kaikki poliitikot on sotahullluja paskoja Sivari Halla-ahosta lähtien ja Tuppi myös .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna Marin ja Lii Andersson ja kumppanit sen aloitti tämä Hallitus vaan jatkaa entisen hallituksen linjalla ja TYÖNTÄÄ KAIKKI RAHAT UKRAINAAN ,SIITÄ KAIKKI PASKA JOHTUU TÄSSÄ MAASSA YRITYKSIAÄ KAATUU JA TYÖTTÖMIÄ TULEE JA KANSALTA RYÖSTETÄÄN RAHA KAIKIN KEINOIN LEIKKAUKSILLA JA VERONKOROTUKSILAL JNE...

Kaikki poliitikot on sotahullluja paskoja Sivari Halla-ahosta lähtien ja Tuppi myös .

Väyrysen paavo on ainoa joka on järjissään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väyrysen paavo on ainoa joka on järjissään...

Väyrynen ei koskaan ole ollut järjissään

• Anonyymi00010

Kannattaa tehdä niitä pimeitä töitä joissa kaikkia jää itselle

• Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin.

Itse se teki koko elämänsä itsestään sitä köyhää eläkeläistä. Turha siitä on nyt jotain Purraa syyttää, joka edes koittaa säästää vähän.

Orpon ja Purran toimet aiheuttaa itsemurhia

• Anonyymi

Minimieläkkeistä ei ole kylläkään leikattu mitään. Kyse on jostain isommista rahoista.

• Anonyymi

Juuri näin. Kaikilla ei vain pysy talous hallussa.

Tunnen kansaneläkeläisen, joka elää hyvää elämää ja vähän säästöäkin kertyy.

• Anonyymi

Turha toivoa parempaa hallitusta pitkän aikaan . Valtionvelkaa otettiin reilusti silloin kun korot oli =0 . Nyt korkoja maksetaan ja kauan. Kaipa hyvätulonien vaimosi voi sinua auttaa
      Ostaa vaikka sinisiä pillereitä molempien iloksi.

• Anonyymi00011

Mulla on vain yksi toive. Toivotaan että eutanasia saadaan mahdollisimman nopeasti voimaan. Että pääse tästä Orpon ja Purran ja tästä poliisivaltiosta helvettiin.

• Anonyymi00012

Kannatetaan. Olisi todella hyvä tavata yksikin henkilö joka äänesti sitä että Suomi on maailman onnellisin kansa
      Olisi vähän kirveellä töitä.

• Anonyymi00014

juu kyllä se on noi leikkaukset keskitetty viimesijaisen toimeentulon varassa oleviin ja työllisyyden nosto toiveet kasattu työttömille,ikäänkuin he olisivat ratkaisevassa asemassa ja heiltä sitä työtä löytyisi.

Alkaa käymään nuo säätötoimet kansanterveydelle. Näet turvaa on kehoitettu nostamaan ja inflaatio on pahentanut tilannetta. Kun mahat täytetään perunalla ja jauholla jotta voi jatkaa hengittämitsä tuen varassa on sillä terveydellisiä vaikutuksia.

https://www.duodecimlehti.fi/duo99067

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006237573.html

Mutta siitä ei nämä meidän päättäjät taida piitata tuon taivaallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      24
      3712
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2712
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2270
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2251
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1739
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1529
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1501
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1231
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1194
    Aihe